Je kan hier beter niets zetten....
eigenlijk wel, maar kan de TS het niet aandoen om het naar Hongarije te laten verzenden
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.
Did you try to put it off and on again?
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Karsten
"Dit kan tot zaterdag 4 Juli 2015 13:37"
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
:)
Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan!
- pleasure in the job puts perfection in the work -
1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow
ora et labora
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
Bekijk ook eens mijn productreviews!
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing
"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)
..en nee ik heb niet gewonnen
[ Voor 50% gewijzigd door BUR op 16-07-2015 13:55 ]