Toon posts:

YouTube en AdSense

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Heb een vraag over mijn YouTube kanaal.
Heb sins begin dit jaar een kanaal gemaakt
*niet relevant en spam* en het kanaal is groeiend.
Heb tussen de 200 en 300 bekijks per dag.
Heb ook inkomsten genereren aangezet een AdSense account gekoppeld.
Alleen als ik AdSense open krijg ik niets te zien van geschatte inkomsten.
Alles staat op 0€
Zodra ik kijk in mijn vandaag tot nu toe geeft hij aan dat ik bevoordeeld 4€ 230 pagina weergavens en 6 klikken.
Maar die worden elke keer weer op 0 gezet om 12 uur snachts.
Ga ik dan na de pagina levensduur staat er maar iets van 1€ 6500 pagina weergavens 207 klikken.
Klopt dit allemaal of is er toch ergens iets fout?

Op mijn YouTube kanaal staat wel inkomsten 12 bevoordeeld en die kan ik in AdSens niet terug vinden.

Ik hoop dat jullie mijn vraag begrijpen.

Mvg Dave

[ Voor 5% gewijzigd door RobIII op 26-06-2015 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 20:50:
Ik hoop dat jullie mijn vraag begrijpen.
Niet echt; het is voor mij in ieder geval een brei aan losse woorden en rare zinnen. Ik wil je adviseren je topic even opnieuw te openen en dat dan even te doen met de Quickstart in de hand (dus eerst lezen!). Voordat je dan je topic daadwerkelijk post lees je het nog even (voor jezelf) door om te kijken of het een beetje begrijpelijk is en dan ga je ervoor! :)

Ook wil ik je
adviseren om niet
na elke paar woorden
of zinnen op enter
te meppen. Dat leest
nogal vervelend ;) Laat de tekstomloop gewoon lekker aan 't forum over; gebruik enters waar je alinea's wil maken en de rest regelt zichzelf helemaal ;) Tot slot wil ik je er graag even op wijzen dat 't noemen (noch linken) naar je kanaal niet relevant is voor je vraag en valt onder spam waar we hier allemaal een broertje dood aan hebben ;)

offtopic:
Ik heb overigens even gekeken naar je kanaal en ik weet niet waar je die aantallen vandaan haalt, maar bij 't gros van de video's staat 1, 2 of een handvol views of hooguit een klein tiental. Bij 11 van de 220 video's begint 't aantal views langzaam een beetje op te lopen naar 100+ maar 200-300 per dag zie ik daar echt niet tussen... (althans: niet per video, hooguit overall op je kanaal). Weet je zeker dat je de cijfers wel goed interpreteert / leest?

[ Voor 24% gewijzigd door RobIII op 26-06-2015 22:02 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.