Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Intex Zwembad , solarmatten , Zandfilter pomp

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• theorganiser
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 09:51
Goedemiddag Mede tweakers,

ik ben sinds 2 jaar in het bezit van een mooi intex metal frame pool 366cm diameter(6500 liter).
vorig jaar hebben we met een olievat het water warm gestookt , echter geeft dit veel rook en problemen met kleur van het water.

Nu ben ik van plan om een zandfilterpomp van 6M3 te plaatsen en deze hierna het dak (+-2,5 meter hoog ) op te laten lopen en hier 3 solar matten te plaatsen (1,10m per stuk) en hierna weer het zwembad in.

nu loop ik tegen de volgende punten :
1. solar mat geeft aan dat het geleik vloers moet zijn met het zwembad.
2. zandfilterpomp geeft aan maximaal 12 uur per dag te mogen draaien maar advies is maar 2 uur te draaien , kan deze gewoon 12 uur per dag ? anders komt het water nooit het dak op.
3. nog meer tips om het zwembad lekker te verwarmen ?

alvast bedankt !
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True