Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

vhs-c cassttes digitaliseren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• césaar
  • Registratie: september 2006
  • Nu online
Ik heb een aantal vhs-c tapes die ik wil digitaliseren.
In eerste instantie dacht ik aan een analog digital convertor die aangesloten wordt op de computer (apple).
Maar misschien is een dvd recorder aan de tv ook een optie. De tweede oplossing lijkt me het meest praktisch, maar is dit wel een goed idee?
Op de convertors voor de computer is er een risico dat het beeld en geluid niet synchroon verlopen. Dit heeft wellicht te maken met de schrijfsnelheid van de harde schijf?
Een dvd recorder is ook makkelijk 2de hands te vinden.
De films worden nadien nog geknipt, want er zitten uiteraard saaie fragmenten in.
Is de dvd recorder optie een goede keuze?
Pagina: 1

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True