Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Game pc 1500-1800 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views

• stijnluijkx
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 21-06-2015
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?

Gamen op ultra met 60 fps

[i]Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem.

Ik ga vooral heel veel gamen op mijn nieuwe systeem

Wat mag het systeem gaan kosten?

tussen de 1500 en 1800 euro

Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

nee

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?

Ja, Ik heb al een muis, muismat, headset, monitor, ik ga windows 10 nemen dus ik hoef geen windows bij mijn pc en ik heb al een toetsenbord

Wat denk je allemaal nodig te hebben?

Ik wil in iedergeval een nvidea gtx 980 video kaart
een goede intelcore i7 met veel ghz
DDR 4 geheugen 12 of 16 gb ram
En 3TB of 4TB HDD

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil een intel core processor en een nvidea videokaart

Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Ik wil een intel core processor en een nvidea videokaart

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?

Dat het een beest van een pc word :P

Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik vind een grote behuizing met een raampje mooi het geluid moet gewoon goed zijn en het energie verbruik tussen de 500-650 watt

Ga je overklokken?

Waarschijnlijk wel in de toekomst

Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard
instellingen?

Ik wil al de nieuwste games op ultra spelen met dikke 60 fps :)

Dit topic is gesloten.

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True