Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

€1000 Witcher 3 capable gaming ITX

Pagina: 1
Acties:

• Roodbaard1
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 18-05-2015
Beste Tweakers,

Ik ben al een tijdje Tweakers aan het browsen op zoek naar een goede compacte game pc. De BGG wilde ik daarbij als uitgangs punt gebruiken, maar ik wil het een en ander aanpassen.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Titels van de laatste en komende 4 jaar op high setting. o.a. Battlefield 4, Witcher 3, GTA5.

Wat mag het systeem gaan kosten?
~€1000. Iets meer inclusief assemblage e.d.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, xbox 360 controller, HDMI kabels.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Naast het systeem een toetsenbord met trackpad.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Klein, en als het kan niet al te luidruchtig, maar ik heb gelezen dat de GPU dat toch gaat zijn.

Het liefst bestel ik alles nieuw bij een webshop zoals Afuture. Dan kan ik het meteen laten assembleren en dat zal me veel tijd en frustratie scheel (met DoAs).

Ga je overklokken?
Heb ik geen verstand van. Ik ben te overtuigen.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4460 Boxed€ 181,95€ 181,95
1ASRock B85M-ITX€ 79,50€ 79,50
1Gigabyte GV-N970IXOC-4GD€ 344,-€ 344,-
1Silverstone Sugo Series 13 (plastic front panel met nep aluminium finish)€ 41,95€ 41,95
1Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU€ 52,01€ 52,01
1Seasonic S12G 450W€ 74,90€ 74,90
1Crucial MX100 256GB€ 101,95€ 101,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 876,26

Hier wil ik graag een HDD aan toevoegen
#ProductPrijsSubtotaal
1Seagate Spinpoint M9T, 2TB€ 102,95€ 102,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 102,95

Daarnaast wil ik graag een moederbord die hogere resolutie en wifi ondersteund. Helaas heb ik nagenoeg geen verstand van moederborden dus ik hoop op advies!

PS als ik de etiquitte heb overtreden, laat het me weten en ik pas het topic aan.

• Roodbaard1
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 18-05-2015
Ik zag op Afuture staan dat het moederbord hier genoemd "Maximum resolutie 1920 x 1200 Pixels" ondersteund :?

Ik wil mijn Samsung LE40C53 HD-tv als monitor gebruiken en met de controller op de tv gamen. Over een jaar of 2 koop ik waarschijnlijk wel een UHD-tv kopen dus ik wil de mogelijkheid hebben om dan op iets hogere resolutie te gamen.

Bekabelen kan waarschijnlijk wel, maar als ik de pc meeneem naar anderen wil ik toch wifi hebben. Een aparte kaart vind ik verder ook geen probleem, maar ik heb geen verstand van welke kaarten op welke moederborden passen.

Bedankt voor de moederbord suggesties! Ik zal er naar kijken. Ze zijn allebei compatibel met de genoemde onderdelen?
br00ky schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:35:
Prima setje eigenlijk, volgens mij vrij dicht op de best buy guides.

[...]

Ik neem aan dat je je monitor op je videokaart gaat aansluiten ;)?

[...]

Borden met wifi ingebouwd zijn wel weer een stuk duurder. Een losse module is vaak goedkoper, echter is wifi, zeker in sommige omstandigheden geen aanrader. Hangt er veel verkeer in de lucht? Is bedraad écht geen optie?

[Voor 10% gewijzigd door Roodbaard1 op 13-05-2015 11:46]

Pagina: 1

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True