Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Videokaart voor tripple screen en hd films afspelen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AMDFreak
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 24-10 22:06
Ik zoek een?
Videokaart, die tripplescreen setup ondersteund en als het even kan ook nog hd films mee kan afspelen

Wat is je budget?
€ 50,- tot € 75,-

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst in de radeon serie, omdat ik daar fijne ervaringen mee heb ;)

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
AMD Athlon X2 Dual core BE-2350 (2,1Ghz)
4GB DDR3 geheugen
AMD Radeon HD 6450 (DVI, VGA en HDMI output)
3x Samsung 172X schermen (draai al enige tijd in een dual setup)
En een M-atx mobo met 1x dvi en 1x vga output

Echter krijg ik het niet voor elkaar om het 3de scherm werkend te krijgen.
Scherm 1: VGA > VGA
Scherm 2: DVI > VGA
Scherm 3: DVI > HDMI

Nu lees ik op diverse fora dat wellicht mijn videokaart geen tripple screen setup ondersteund :(
Verder krijg ik HD films (met name 1080p) niet vloeiend over mijn scherm, daar dat zou ook kunnen zijn dat mijn processor het niet aan kan..

Ik hoor graag wat ik hieraan kan doen... dan wel wat voor videokaart ik het beste kan aanschaffen.

[Voor 11% gewijzigd door AMDFreak op 13-05-2015 08:14]

15x Jinko 260Wp = 3900Wp @ SE4000 - Zuid 35 PV output

Pagina: 1

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True