Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Chrome & flash player

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tiic
  • Registratie: april 2013
  • Niet online
Ik heb dit probleem nu al een paar keer gehad, helaas tot nu toe geen oplossing kunnen vinden.
Uiteraard heb ik zelf een paar dagen staan googlen maar helaas zonder resultaat.

Het probleem is dat flash video's vast blijven lopen of ineens erg traag afspeelt.
Nou weet ik zelf dat de flash versie die in Google chrome standaard verwerkt zit niet altijd goed werkt, deze heb ik in het verleden ook in CHROME://PLUGINS uit kunnen zetten zodat deze de flash player gebruikt die met een "standalone" setup in binnen Windows geïnstalleerd wordt.

Maar het probleem is dus dat ik alleen de standaard chrome variant van flash te zien krijg en chrome dus niet overgaat op de "standalone" variant van flash player

De vraag is dan nu; Hoe kan ik Chrome forceren om de flash variant te gebruiken die als "standalone" geïnstalleerd is i.p.v de in chrome verwerkt flash player,

Na 2 dagen geen berichtje van me gezien? Stuur me een reminder! Vergeet wel eens te reageren :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tiic
  • Registratie: april 2013
  • Niet online
Nakebod schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 10:29:

Is nog wel tijdelijk te omzeilen via chrome://flags/#enable-npapi
Ahaa, dit is precies wat ik zocht!
Hartelijk dank!

Zijn er dan andere opties die te gebruiken zijn na update 45?
Want die PPAPI die standaard gebruikt wordt werkt bij mij voor geen meter.

Want in het artikel wordt aangegeven dat je dan bijvoorbeeld voor een alternatief moet kiezen (als voorbeeld geven zij zo te zien HTML 5 players).

Na 2 dagen geen berichtje van me gezien? Stuur me een reminder! Vergeet wel eens te reageren :)

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True