Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Tweede scherm schakelt LAN uit

Pagina: 1
Acties:

• Lendraa
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 07-05-2015
Hallo allemaal.

Ik heb twee schermen ZONDER Hdmi.
Ik heb 1 van de schermen aangesloten op mijn videokaart, mijn andere scherm op mijn on-board videokaart. In mijn bios staat er een optie; multiple monitors.

Wanneer ik deze op enabled zet, werken beide schermen. Nu komt het vervelende van het verhaal; Op 1 of andere manier schakelt hij dan mijn LAN uit. Alleen mijn WiFi werkt dan nog. Wanneer ik naar netwerkcentrum -> adapterinstellingen ga staat daar ook geen Ethernet/LAN functie meer bij.

Wanneer ik mijn bios weer aanpas, en multiple monitors op disabled zet doet automatisch mijn LAN het weer.

Hoe los ik dit op?

Windows 8
NVidia Geforce GTX 745.
Medion Akoya p5235D

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True