Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Blizzard kampt met forse daling aantal WoW-abbonees

Pagina: 1
Acties:

• Kid Jansen
  • Registratie: oktober 2005
  • Niet online
De totale omzet bedroeg het eerste kwartaal 1,3 miljoen dollar, ongeveer 1 miljard euro, 167 miljoen dollar meer dan vorig jaar. De winst bedroeg dit eerste kwartaal 394 miljoen dollar.
1,3 miljard dollar (1,278 miljard om precies te zijn), dus niet miljoen, tegen de huidige wisselkoers is dat 1,127 miljard euro.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: oktober 2005
  • Niet online
Dat was natuurlijk niet het geval toen ik dit bericht gisterochtend plaatste, want anders had ik dat niet gedaan. Of het moet precies toen ik het aan het typen was zijn aangepast.

Overigens staat er nu "1,3 miljard dollar, ongeveer 1 miljard euro" in het artikel. Waarom wel het bedrag in dollars op één decimaal, maar niet in euro's? Maak er dan ook 1,1 miljard euro van.

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True