Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Het Grote Airsoft Topic deel 3/4 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 2
Acties:

Onderwerpen

• Kaap
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 08:57
Na iets meer dan een week wachten komt vandaag dan ook mijn HAO "Geisselle" SMR rail binnen *O* Goodbye Piccatiny :w

D4NG3R schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 23:14:
Over mondbescherming gesproken, zijn er hier nog aanraders voor mensen met een lekker ruwe baard? Ik werd de vorige keer vierkant gestoord van de jeuk die die mesh dingen veroorzaakte.
Sisu mouthguard en een neckgaitor/balaclava/shemagh.

Kaap wijzigde deze reactie 12-10-2018 06:19 (30%)

"Political correctness will be the downfall of western society"

• citruspers
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 09:37
Vervroegde 1-april grap van de NABV???
Zojuist in mijn mail gekregen:

Nieuwe "CQB only" klasse met een max. van 0.9 Joule, of 300FPS. Oftewel: iedereen met AEG's moet zijn veer gaan downgraden en iedereen met greengas/CO2 kan het schudden? 8)7 |:(

citruspers wijzigde deze reactie 01-12-2018 23:01 (5%)

I'm a photographer, not a terrorist

• NiGeLaToR
  • Registratie: maart 2000
  • Nu online
Jippie. De NABV heeft een heel duidelijk filmpje gemaakt over de nieuwe fps-regels, lees ik in de nieuwsbrief. Mee eens, de geschreven regels zijn niet zo heel duidelijk :+

Zo ga ik zondag CQB spelen op een locatie waar de max BB gewicht 0,25 gram is en de max fps 360 en er gespeeld wordt zonder pang regel, want zinloos. Dat is dus een geheel nieuwe categorie. Gok dat er na 1-4-2019 eerder meer, dan minder, eigen categorieën bijkomen.

Hebben jullie je replica's al kunnen testen volgens de nieuwe eisen? Moet nog even snel m'n stockpile 0,32gr bb's opmaken, dat gaat zondag dus alleen niet lukken.

NiGeLaToR wijzigde deze reactie 16-01-2019 17:08 (9%)

Zoekt met regelmaat developers voor BigDataHub en IT consultants voor InTellegus. DM even voor meer info of check de site(s).

• TooTall
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 12:51
Even een tussendoortje, hoop dat het hier mag, maar ik heb in de VA net een redelijk unieke replica te koop gezet...hoop dat er hier misschien iemand interesse heeft? KLIK :9

• j0rDy
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 20-10 20:58
Afgelopen weekend naar schelle geweest in antwerpen, leuke locatie, vrij klein maar te doen met 50 man, organisatie heeft nog wat werk maar zit zeker potentie in! De sfeer is in ieder geval top, oude energiecentrale in de kelder, donker en zo lek als een mandje dus regen indoor en een pomp die af en toe aanslaat om het water weg te pompen, heerlijk.

Ohja:

j0rDy wijzigde deze reactie 02-02-2019 10:06 (7%)

• Kaap
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 08:57
NiGeLaToR schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 11:02:
Die modernere patronen zijn te licht van kleur voor het NL bos valt me op.
Oneens. Met uitzondering van dat ACU werken alle groen familie camos wel goed hoor. Zelfs Wolf Grey werkt nog goed in het bos. Silhouet is king en beweging is de grootste verrader. Gebruik schaduwen. De kleur en patroon van je camo maken je niet onzichtbaar. Camo 101.

Zelfs dan, de gemiddelde airsofter ziet na 15M amper nog iets en kijkt naar bewegingen.

Als ik er 1 moet aanrader voor westerse bossen dan zou ik zeggen multicam tropic. Was erg verrast toen ik een keer een team daarmee zag spelen.

Over vesten, chestrigs en plate carriers door te gaan... Ook hier veranderd. Ik mistte op mijn Crye JPC plek en wou eigenlijk ook wel iets met meer comfort. Zodoende mijn JPC + geld kunnen ruilen voor een Crye CPC. Mijn god wat zit dat gruwelijk lekker met zo'n ingebouwd harnas en paddingsysteem!

Omdat ik vind dat er hier wel meer fotos gepost zouden moeten worden:

Kitlist:
- Crye Precision CPC met triple Esstac kywi pouch, BFG grenade pouch, Crye zip-on panel met bladder.
- Ops-Core bump helm met Agilite mohawk cover.
- DBR Custom Gear shootersbelt met inner velcro belt en cobra buckle. Daarop een single Esstac kywi pistol, 2 * Esstac kywi single 5.56, HSGI mag-net dumppouch en een Tokyo Marui Glock 17 in een Kydex holster.
- Tokyo Marui HK416 Devgru waarvan de rail vervangen is door een Geiselle SMR replica van HAO en de stock vervangen is door een PTS EPS stock. Flashlight betreft een Inforce WML en de optic is een Aimpoint Comp M2.

Kaap wijzigde deze reactie 12-02-2019 11:33 (62%)

"Political correctness will be the downfall of western society"

• NiGeLaToR
  • Registratie: maart 2000
  • Nu online
Zo, m'n multicam tropic vest was binnen en vond nog een hele set kleding in dezelfde camo dus ben nu geheel multicam tropic. Heb het in de tuin getest en jemig dat werkt bizar goed. Tis precies de kleurencombi van de random Nederlandse bladkleur. Was een goede tip @Kaap :-) thx again.

Nou vooruit, plaatje omdat die er al te weinig zijn hier:

NiGeLaToR wijzigde deze reactie 16-02-2019 19:38 (29%)

Zoekt met regelmaat developers voor BigDataHub en IT consultants voor InTellegus. DM even voor meer info of check de site(s).

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 20-10 22:41

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Cyrus The Virus schreef op zondag 17 februari 2019 @ 14:36:
[...]

Voor de Specna is de MP5K veel gebruikt, bij maxxmodel kun je gewoon op lengte selecteren is wat makkelijker.
Het word of een M4 replica of een UMP replica, ben altijd al fan geweest van het echte werk vanuit films en games - en zou het zonde vinden om opeens voor iets anders te gaan.
E&C is leuk maar dan moet nog steeds de gearbox uit de replica om je veer te vervangen, ik heb 2 speca's 1 met E&C en 1 met SAEC dat laatste is wel heel fijn.
Nee hoor. :)

Inprincipe hebben alle Ares Amoeba's (dit is het merk) mosfet systeem maar de gene die ik gekocht heb 2 weken geleden is de AM-014 en de AM-013 is het zelfde behalve de looks zijn anders.
Kijk, daar kan ik wat mee. Mooie replica's, maar mij wat te hoog qua budget. Ik weet nog niet hoe veel tijd / geld ik kan uitgeven aan airsoft, en wil dus ook liever niet meteen beginnen met een replica van tegen de €300 aan. ;)

Zoek je mensen om mee te gamen, of om gewoon mee rond te stoeien? Kom gerust langs in ons Discord kanaal.

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 20-10 22:41

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

williewimp schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:32:
Iemand tips voor geschikte beschermkapjes? Ik had er wel al eentje gevonden, maar die was 20 euro.
Ik heb zelf deze gebruikt tot dusver:

Kosten een keer 3 euro op Aliexpress. (Zoek op 'airsoft lens protector')

Doe jezelf overigens wel een lol en bestel er direct 2 of 3, de mijne hebben nu 2 skrims krasloos overleeft (Ondanks meermaals geraakt te zijn) maar ik kan mij goed voorstellen dat met 1 ferme tik vanuit een rare hoek je direct een mooie kras in het midden van je zichtveld hebt zitten.

Ik kan zo geen mooie foto maken aangezien ik nog geen eigen replica heb om m'n reflex sight en dat beschermplaatje op te monteren, maar het is gewoon alsof je door schoon (plexi) glas kijkt. :)

D4NG3R wijzigde deze reactie 18-02-2019 15:53 (11%)

Zoek je mensen om mee te gamen, of om gewoon mee rond te stoeien? Kom gerust langs in ons Discord kanaal.

• williewimp
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 02:43
Die zijn niet zo geschikt denk ik. Die staan nogal ver van de lens af. De batterijen zitten aan de voorkant en houden nogal wat rails bezet.
Het is er zo een:

williewimp wijzigde deze reactie 18-02-2019 16:34 (30%)

• saikol
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 20-10 22:10
Pannekook schreef op maandag 15 april 2019 @ 11:28:
[...]

Ze maakte gebruik van de Xcortech MKII en ikzelf gebruik thuis de MK3, deze zou volgens specificaties zelf preciezer moeten zijn. Toch maar eens een zakje .30ers halen zodat ik thuis eens goed kan testen.
Ze zouden eigenlijk zulke dingen moeten gebruiken:

(foto van amazon geplukt)

anyway. Met zo'n ding wordt niet 80x per dag tegen de behuizing en dergelijke geschoten en zullen ze waarschijnlijk ook niet zo snel kapotgeschoten worden. Heb altijd het idee dat die dingen gewoon misbruikt worden en allerlei belangrijke onderdelen met bb's geraakt worden tijdens het chronoen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 29-09 19:18

Blord

Hello Kitty !

Heeft iemand ervaringen met deze goedkope chrono ? Het kost 21euro inclusief verzending van China.
Wat ik wil weten is hoe accuraat zijn deze dingen ? De handleiding zegt 1% error marge.

Intel i7-2600k ~ Gigabyte GA-P67A-UD5 ~ OCZ 4x2GB DDR3 ~ Cosmos S ~ Seasonic X-750 ~ Gigabyte GTX 460 ~ Samsung 840PRO ~ WD Green 2x2TB ~ Dell P2715Q ~ MegaWorks 650D 6.1~ Logitech Performance MX

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tristan
  • Laatst online: 13-10 17:43
Zijn er hier misschien nog mensen geïnteresseerd in een vette Airsoft Elite Patch? Ik kan ze bestellen bij een minimale afname van 50 stuks.

Inkoopacties zijn niet toegestaan op Tweakers. Zie ook Inkoopacties niet toegestaan

tweakduke wijzigde deze reactie 17-06-2019 11:48 (34%)

• Tristan
Hij is binnen hoor! :9~

• Tristan
Pannekook schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:41:
[...]

En nu snel Joule testen nu die nog stock is ;) Ben wel benieuwd hoe hard die daadwerkelijk schiet..
Met een M140 spring. Getest met .3s en .4s:

En de hopup afstelling (zeker nog niet final):

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tristan
Ik vraag me het volgende af. Wat is de functie van de schroef in de turret knoppen van de scope. Zie de foto hieronder:

Zover ik begreep is dit om je turret te resetten naar het nieuwe nul punt zodra je de scope hebt gezero’ed. Echter in mijn geval - dit is de Novritsch Scope - kan ik de schroefjes wel losdraaien maar de turret knoppen zelf krijg ik met geen mogelijkheid eraf. Hoe werkt dit?

• beany
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 11:54

beany

Meeheheheheh

Hogader schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 13:45:
[...]

De laders zijn onder verschillende namen te krijgen. Veelal is het verschil tussen Chinese spul en EU spul onder andere ce certificering etc. Ik heb zelf al sinds jaar en dag een Turnigy cloon van de IMAX gekocht bij Hobbyking.
Op advies van @WaSteiL heb ik de B6AC oplader gekocht. Wat mij opviel is dat er een hoop nepperts (als je het nepperts mag noemen) te vinden zijn. De SkyRC IMAX B6AC schijnt de originele te zijn.

Dit is dus niet de originele:

En dit wel (de kabeltjes zit bij de originele ook in de doos):

Waar je op moet letten als je de originele wil is dat er rechts bovenin SkyRC staat. Daar is overigens de prijs ook naar, de originele is een stuk duurder en ook wat moeilijk aan te komen. Ik heb hem uiteindelijk bij conrad gevonden.

Als je met Tamiya wil blijven werken moet je een verloopkabeltje los er bij kopen, standaard zit er namelijk niks voor Tamiya in de doos. Maar dat zijn de kosten niet, anderhalve euro of zo.

Airsoft benodigdheden! https://www.BlindMan.nl Gebruik de kortingscode TWEAKERS bij het afrekenen voor 5% korting op alles dat niet in de aanbieding is!

• citruspers
Deze Chinese Magpul kloon wilde ik jullie niet onthouden _O-

• Stoney3K
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 17-10 17:55

Stoney3K

Flatsehats!

Goed, minder gezever, meer foto's dan maar :+

Eerste lichting aan gear is binnen, ik ben voor de oude stijl ACU gegaan in combinatie met zwart, omdat ik al een zwart vest en een berg zwarte MOLLE pouches had liggen.

Voor de oogjes een Pyramex I-Force Slim en een gaasmasker omdat ik geen zin heb in kapot geschoten tanden.

Nog geen buksen, maar wel genoeg bescherming om te zorgen dat ik niet mezelf helemaal blauw speel op het moment dat ik ga skirmen ;)

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

• citruspers
Stoney3K schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 16:05:
je ziet iedereen met Multicam of ander woodland patroon lopen. ACU (of om precies te zijn UCP) zie je in verhouding vrij weinig.
Zeker waar. Zelf ben ik begonnen met marpat/aor2 (de groene versie van jouw UCP). Momenteel voornamelijk OD met Zweedse M90 en/of A-tacs-FG. En voor binnen nog een setje in A-tacs AU.

Wat oudere foto van de M90 met A-tacs pouches, met dank aan de Dark Forest fotograaf.
De afgebeelde F2000 is helaas overleden, die heeft de vervelende neiging om pistons in gruis te veranderen ;(

citruspers wijzigde deze reactie 01-10-2019 16:45 (23%)

Pagina: 1 2

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True