Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Synaptics en Chrome, rare bug?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 17:02

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Topicstarter
Beste Tweakers,

Sinds vandaag merk ik opeens raar gedrag van de touchpad van mijn Dell laptop in Chrome.

Ik heb de Synaptics driver geupdate en direct daarna merkte ik dat als ik het 2-vinger scroll gesture gebruik, dat er in Chrome gekke vierkantjes verschijnen, maar ook weer heel snel weggaan. Ook stond het Microsoft Touch Keyboard opeens in de taakbalk na de driver update. Ook lijkt de touchpad een veeg vaker als een klik te zien.

Meer mensen met dit probleem?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True