Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Problemen met vinden videokaart (HD5770)

Pagina: 1
Acties:

• Merijnww
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 10-02-2019
Beste mede-tweakers,

Ik heb vorige week mijn PC een schone installatie gegeven met Windows 7. Met het updaten van alle drivers had ik problemen met het installeren van de drivers van mijn videokaart (ATI Radeon HD5770). Wanneer ik de drivers wilde installeren (handmatig) kreeg ik eerst een BSOD. Daarna heb ik geprobeerd om mijn driver automatisch op te zoeken, maar toen kwamen de drivers van mijn moederbord naar voren (een HD4250, volgens mij). Het lijkt dus alsof mijn videokaart helemaal niet gevonden wordt, terwijl ik wel gewoon mijn beeldscherm op de videokaart staat aangesloten (wat overigens niet het geval was toen de HD4250 naar voren kwam).

De fans van mijn videokaart draaien volop als mijn PC aanstaat. Ik heb het volgende al geprobeerd:

- Driver HD5770 handmatig downloaden/installeren
- Driver HD5770 installeren d.m.v. een driver programma

Hulp is nodig, alvast bedankt!

Merijn

• Merijnww
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 10-02-2019
Sorry, ben op vakantie geweest en had verwacht daar internet te hebben, helaas.
Hierbij m'n overige specs:

Processor: AMD Phenom II X4 965
Videokaart: Ati Radeon HD5770
Geheugen: 8GB Ram

Geen overclock gehad en vrijwel nooit problemen gehad met m'n PC. Ik kan me herinneren dat ik voorheen ook ooit wel eens problemen had gehad met het her-installeren van m'n videokaart.

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True