Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Hulp bij aankoop eerste DSLR

Pagina: 1
Acties:

• Ramoonster
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 24-10 21:30
Ik wil graag beginnen met fotografie, in eerste instantie puur voor de lol, maar wie weet waar het op uitloopt.

Ik heb al wat research gedaan natuurlijk, ben toch wel een beetje Tweaker! Daarbij heb ik de BBG en de ''Tweakers, waar moet je opletten bij het kopen van een DSLR''-dingens.

Ik ben uitgekomen op 4 DSLR's met een standaard lens erbij, ik ga gewoon wat foto's maken van allerlei dingen, van foto's van vrienden op het strand tot foto's van mijn prachtige hond in 't bos, dus heb een lens nodig waar alles wel mee kan.

Ik wil ook wel graag zo nu en dan een filmpje maken, dus daar heb ik ook op gelet.

#ProductPrijsSubtotaal
1Canon EOS 100D + EF-S 18-55mm DC III Zwart€ 399,-€ 399,-
1Canon EOS 1200D + EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II Zwart€ 324,-€ 324,-
1Nikon D3200 + AF-S DX NIKKOR 18-55mm f/3.5-5.6G VR Zwart€ 328,-€ 328,-
1Sony Alpha A58K + 18-55 mm F3.5-5.6 SAM II Zwart€ 352,83€ 352,83
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.403,83

Welke van deze DSLR's is het beste, en misschien zijn ze wel allemaal ruk, wat raden jullie aan?

Ik heb ook geen probleem met tweedehandsjes, dus mochten er veel camera's zijn die er op dit moment een beetje uitgaan als het ware, maar nog prima te gebruiken zijn, is dat ook prima!

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True