Tweakers Meet-up IT Edition powered by EBPI: 4-juni

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 10.460 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edric
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-12-2022
LELYSTAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (hoofdstad van flevoland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:38

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Helaas kan ik niet, zal waarschijnlijk wel leuk zijn.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:50
Eindhoven de gekste! Het valt me btw op dat dit topic een verzamelplek lijkt van T.net-abonnees. Ik heb nog niet eerder zoveel Tweakers Elite/Plus abonnees in één topic gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Joep schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 22:40:
Eindhoven de gekste! Het valt me btw op dat dit topic een verzamelplek lijkt van T.net-abonnees. Ik heb nog niet eerder zoveel Tweakers Elite/Plus abonnees in één topic gezien :P
Die kregen er een PM van, hehe.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:16
Ik heb een kaartje gekocht maar ik lees dat dit voor (bijna) afgestudeerde young professionals is. Kan iemand mijn kaartje overnemen voor 7,50 of is dat verboden door Tweakers?

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-09 08:11
iRicardo schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 11:14:
Ik heb een kaartje gekocht maar ik lees dat dit voor (bijna) afgestudeerde young professionals is. Kan iemand mijn kaartje overnemen voor 7,50 of is dat verboden door Tweakers?
De inhoud is getarged op young professionals, de meetup zelf is in principe voor iedereen die wil netwerken of gewoon gezellig een drankje wil komen doen. Je bent dus van harte welkom :) Mocht je er alsnog vanaf willen zien lijkt het me geen probleem als je je kaartje doorverkoopt maar daar kan Zeef vast meer over vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
Inspector schreef:

De inhoud is getarged op young professionals, de meetup zelf is in principe voor iedereen die wil netwerken of gewoon gezellig een drankje wil komen doen. Je bent dus van harte welkom :) Mocht je er alsnog vanaf willen zien lijkt het me geen probleem als je je kaartje doorverkoopt maar daar kan Zeef vast meer over vertellen.
Fijn om te horen. Ik las deze regel pas een aantal dagen na de aanschaf van mijn toegangsbewijs. Gelukkig dat een persoon als ik ook welkom is :)

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:22
In de categorie RUK. Ik woon op loopafstand en dit lijkt me echt wel leuk... maar timing is blerg... ik ben dan net op vakantie. Jammer, veel van dit soort dingen zijn niet in de buurt en nu een keer wel... crap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CPD1001
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23-08 09:43
Als jullie in Enschede komen ben ik van de partij! Enig idee wanneer dat plaats gaat vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:37

mux

99% efficient!

Ben ik nou zo cynisch geworden dat de uitnodiging leest alsof het een EBPI-event is waar we misschien nog andere tweakers zien?

zeef, ben jij er ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:48
Mmmh ik weet het niet, het lijkt me best wel leuk om eens wat mensen te ontmoeten die ik vaak "spreek" in diverse topics. Ik denk echter dat de kans om die tegen het lijf te lopen heeeeeel klein zal zijn.

Gewoon voor een gezellig avondje uit, ja het kan, ik denk er nog even over na :D

“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Laatst online: 22:38

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Kreeg net een DM over dit event, maar om mezelf maar eens te quoten:
Freee!! schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 18:56:
Helaas kan ik niet, zal waarschijnlijk wel leuk zijn.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky_NL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:38
Is de locatie eindelijk in de buurt, kan ik weer niet :(
Wel een leuk idee, hoop dat de volgende ook in de buurt dan kan ik hopelijk wel een bezoekje wagen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 13:08

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Bedankt voor de uitnodiging om naar Delft te komen; helaas voorkomt mijn werkgever enige interactie met jullie vanwege het rooster & standby-regeling die week. :'(

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Krijg ik net een berichtje dat ik er ook bij kan zijn omdat ik dichtbij woon, zit ik op die dag op een Techsummit in Amsterdam. Kut haha

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:38

Laguna

Connaisseur

Leuk initiatief, lekker dichtbij, ben benieuwd :)

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspector
DennusB schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:28:
Krijg ik net een berichtje dat ik er ook bij kan zijn omdat ik dichtbij woon, zit ik op die dag op een Techsummit in Amsterdam. Kut haha
Toevallig gaan de mensen van Tweakers HQ er ook heen, je kunt vast wel meerijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuTcHaBle
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-08 15:59
Dicht bij mij, maar helaas gaat het mij niet lukken die dag.

Perfect, just like me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:48

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Super initiatief dit. Alleen heb ik voor de eerste sessie een bericht ontvangen dat dit in Delft gaat plaatsvinden omdat ik in Leiden woon, maar dat is al jaren niet meer zo ;)
Zit nu in Utrecht. Waar kan ik dat aanpassen? En, niet onbelangrijk, wanneer gaat het in Utrecht plaatsvinden!? :P

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 13:08

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:48

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil wel komen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:15

Case_C

[Team Carrack]

Ik had mijn kaartje al binnen, maar alsnog bedankt voor de herinnering :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-07 21:55

Salmon

.NET developer

Ziet er wel leuk ook, ook een leuke sponsor lijkt mij. Ik ga in ieder geval wel, is toch in de buurt! Zal wel een van de jongere zijn met mijn 22 jaren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:53
mux schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:12:
Ben ik nou zo cynisch geworden dat de uitnodiging leest alsof het een EBPI-event is waar we misschien nog andere tweakers zien?

zeef, ben jij er ook?
Jazeker ben ik er. Verder is het een Tweakers meet-up, waar EBPI ook een onderdeel van doet. Wordt echt gezellig, trust me. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:58

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Uit werk is het bijna loopafstand. Zal eens kijken.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodebest
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-09 11:43
Zoals bij sommige personen al bekent ga ik met de scooter. Is er iemand die langs barendrecht rijd met wie ik mee kan rijden? Mogelijk wilt een vriend van mij ook mee en ben ik dus met twee personen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
leuk idee! helaas woon ik in de andere Westerlee aan de andere kant van nederland :(

Veel plezier iedereen! (en mocht hier in groningen wat plaats vinden dan ben ik zeker van de partij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boppos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 18:28
Heel leuk idee, ik heb net ook de uitnodiging gekregen. Helaas ben ik geen IT-er maar heb ik wel het idee dat ik meer weet dan sommige mensen op de it afdeling hier :-)
Is toch niet erg om er als IT hobbyist bij te zijn? Want ik begrijp dat het gewoon een Tweakers meeting is met als hoofd onderwerp IT toch, of lees ik dat verkeerd? Want CLB gaat dan ook wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspector
boppos schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 14:16:
Heel leuk idee, ik heb net ook de uitnodiging gekregen. Helaas ben ik geen IT-er maar heb ik wel het idee dat ik meer weet dan sommige mensen op de it afdeling hier :-)
Is toch niet erg om er als IT hobbyist bij te zijn? Want ik begrijp dat het gewoon een Tweakers meeting is met als hoofd onderwerp IT toch, of lees ik dat verkeerd? Want CLB gaat dan ook wel mee.
Klopt :) Iedereen die zin heeft is welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xmenno
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-08 14:43
Is er ook een lijst van deelnemers?
Ik kom die ochtend terug op Schiphol dus misschien is dit handiger dan de Docker meetup in A'dam, dichter bij huis. Maar wat is de agenda en wie komen er?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-09 15:46

pclinde

TechGaming.nl

Hoi allemaal,

Even een vraagje: zijn er mensen die met de auto nog vanaf goeree overflakkee komen, of Numansdorp (zelfde richting)?

Ik ben op 4 mei al in de stad en wil heel graag gaan, maar met het Openbaar Vervoer kan het nogal lastig zijn. (Bus gaat om het uur en de laatste om 23:52). Als ik die van 22:52 mis, dan moet ik nog dik een uur wachten op Zuidplein. :) (Vergoeding voor eventuele benzinekosten; geen probleem!)

Kan het altijd even proberen!

(Ik ben trouwens nog niet in het bezit van een kaartje) :)

[ Voor 12% gewijzigd door pclinde op 22-05-2015 09:26 ]

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
Is er nog iemand die vanuit Amsterdam er heen rijdt? Als je nog plekje hebt voor 1. Hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8x4
  • Niet online

8x4

Vraag 1: Is entree na 17:00uur ook mogelijk? Ik kan er namelijk niet stipt om 17:00 uur zijn, want ik heb die dag les in Amsterdam en kan onmogelijk vrij krijgen (Waarschijnlijk zal ik tussen 18:00-19:00 uur kunnen joinen)

Vraag 2: Ik zit niet in de IT (helaas :p), maar volg een studie in de gezondheidszorg. Wel heb ik een sterke interesse in IT en programmeer ik voor m'n hobby. Ben ik met deze achtergrond welkom?
iRicardo schreef op zondag 24 mei 2015 @ 23:26:
Is er nog iemand die vanuit Amsterdam er heen rijdt? Als je nog plekje hebt voor 1. Hoor ik het graag.
Eventueel kan ik een auto regelen om die dag, mocht entree na 17:00 uur mogelijk zijn, vanuit Amsterdam naar Delft te rijden. De heenweg kun je in ieder geval meerijden :) (ik weet niet of ik de terugweg ook Amsterdam als bestemming heb, dat moet ik nog regelen ivm de auto).

[ Voor 6% gewijzigd door 8x4 op 25-05-2015 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
8x4 schreef op maandag 25 mei 2015 @ 10:34:
Eventueel kan ik een auto regelen om die dag, mocht entree na 17:00 uur mogelijk zijn, vanuit Amsterdam naar Delft te rijden. De heenweg kun je in ieder geval meerijden :) (ik weet niet of ik de terugweg ook Amsterdam als bestemming heb, dat moet ik nog regelen ivm de auto).
Sorry, ik wil er toch echt vanaf het begin bij zijn. Heb er speciaal eerder voor vrij gevraagd, toch bedankt voor het aanbod! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8x4
  • Niet online

8x4

Begrijpelijk :). Wil ook vanaf het begin aanwezig zijn, maar is voor mij niet mogelijk helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Beetje getwijfeld, toch maar een kaartje gekocht omdat het zo dichtbij is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
8x4 schreef op maandag 25 mei 2015 @ 10:34:
Vraag 1: Is entree na 17:00uur ook mogelijk? Ik kan er namelijk niet stipt om 17:00 uur zijn, want ik heb die dag les in Amsterdam en kan onmogelijk vrij krijgen (Waarschijnlijk zal ik tussen 18:00-19:00 uur kunnen joinen)

Vraag 2: Ik zit niet in de IT (helaas :p), maar volg een studie in de gezondheidszorg. Wel heb ik een sterke interesse in IT en programmeer ik voor m'n hobby. Ben ik met deze achtergrond welkom?
Ja, van harte welkom en ja, natuurlijk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arre
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-09 19:04
Ben denk ik wel een echte Junior daar maar ben er zeker bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk! De kans is groot dat ik ook aanwezig ben, ik ben momenteel nog niet 100% zeker. Het is vanuit mijn stage wel op loopafstand. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Vandaag Gisteravond ook een kaartje gekocht. Het is in de regio en ik heb wel zin in een drankje met Tweakers.
Voor mijn beeldvorming, is er te zeggen hoeveel kaartjes er al zijn verkocht?

[ Voor 5% gewijzigd door ralph075 op 28-05-2015 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
Geen hbo of uni maar programmeur. Ik zie wel of het iets is, en anders gelijk de laatste keer :)
Werd mij verzekerd dat een simpel persoon als ik ook welkom is, dus we zullen zien!

Hoeveel kaarten zijn er al verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Had het leuk gevonden, echter Xebicon is die dag. Volgende keer in de buurt ben ik er bij :)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
De allerlaatste tickets zijn beschikbaar. De goodiebags worden gevuld. De pubquiz is gemaakt en de prijzen zijn onderweg. Be there! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0zz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 16:13

Sn0zz

Wait... what!?

In mijn thuisstad! Helaas kan ik niet. :| Voor iedereen die wel gaat: veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 08:55

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

zeef schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:16:
De allerlaatste tickets zijn beschikbaar. De goodiebags worden gevuld. De pubquiz is gemaakt en de prijzen zijn onderweg. Be there! :)
Thanks Zeef, straks lopen er allemaal hipster tweakers rond met die bril :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
zeef schreef:
Zijn die kabels op de grond wel arbo technisch verantwoord? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Nope. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
Moet ik het toegangsbewijs uitprinten of kunnen we modern het laten zien op onze smartphone?

We hebben hier nogal een strikte print policy :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Aanname, dat wel, maar ik ga ervan uit dat ik het ticket op mijn smartphone kan laten scannen. Er is een speciale app van Eventbrite waar het mee kan, maar ik doe de aanname dat het ook kan als ik het ticket uit mijn mail open op het scherm.

* ralph075 installeert de app anders alsnog wel aan de deur... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

ralph075 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 11:51:
Aanname, dat wel, maar ik ga ervan uit dat ik het ticket op mijn smartphone kan laten scannen. Er is een speciale app van Eventbrite waar het mee kan, maar ik doe de aanname dat het ook kan als ik het ticket uit mijn mail open op het scherm.

Als we het moeten uitprinten kom ik niet, we zijn toch tweakers anno 2015.. het is geen 1990 meer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
ralph075 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 11:51:

Beter gezegd er is ook nog een speciale management App waar je mensen mee kan inchecken door die QR code te scannen van scherm en/of papier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dukejan
  • Laatst online: 21:33
Ik rijd rond 16:30 vanaf Den Haag ( ongeveer malieveld ) richting Delft. Mocht je mee willen rijden, stuur mij dan een PM. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

dukejan schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 13:08:
Ik rijd rond 16:30 vanaf Den Haag ( ongeveer malieveld ) richting Delft. Mocht je mee willen rijden, stuur mij dan een PM. ;)
Dm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Gelijk blind ticket(s) gekocht, omdat er over een 'avond' werd gesproken...
17.30 is dan ook wat vroeg hier ivm bezigheden. Word ik gekielhaald als ik later binnenhobbel?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CosmoKramer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06 14:53
CLB schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 13:17:
17.30 is dan ook wat vroeg hier ivm bezigheden. Word ik gekielhaald als ik later binnenhobbel?
Nee, alleen even publiek in het zonnetje gezet ;)
(grapje hoor)

Er zijn overigens nog een stuk of 15 kaarten. Mocht iemand zich last minute bedenken om toch nog te komen, dan kan dat. Kaarten aan de deur kosten 12 euro.

En ik hoor overigens net dat er ook nog vier man vanuit development komt, inclusief onze nieuwe devheld Tim. Wordt een mooie avond volgens mij!

I'm at the corner of first, and first. Wait a minute. How can the same street intersect with itself? I must be at the nexus of the universe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
CLB schreef:
Ja. Je moet direct een spreekbeurt houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

iRicardo schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 14:52:
[...]

Ja. Je moet direct een spreekbeurt houden :)
En vergeet de meter bier niet, pislauw atten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Klinkt allemaal prima, tot vanavond :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
Ircghost schreef:
En vergeet de meter bier niet, pislauw atten :p
Ik verslikte me net in me koffie 8)7

Zit ergens bij een Coffee Company in Delft :+ Koffie smaakt naar meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Hmm ga ik sportief doen en vanuit huis met de fiets of lui met de tram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Mocht het meetellen in de overwegingen van Tweakers... als het weer in de buurt is, dan kom ik zeker weer. Ik vond het erg leuk en gezellig! Was wel abrupt weg, maar was ook al later dan ik had verwacht.

Bottom line: zeer zeker voor herhaling vatbaar!

Fijne vakantie, zeef!

CLB, wanneer is de spreekbeurt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:28

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Even een kleine vraag over de overklokmogelijkheden van de Duron/Thunderbird processoren... De vraag bij de PubQuiz was "Hoe kon je deze processort analoog overklokken?"

Bij de pub quiz werd gezegd dat het goede antwoord "met potlood krassen moest zijn", maar zoals ik al dacht -en team 12 dus zeer dapper invulde- overclock je daarmee nog niks, je unlockt de processor alleen. Voor het echte overlocken had je specifieke moederboards nodig (Asus A7V) zodat je het overclocken via jumpers op het moederbord kon doen. Team 12 demands justice (en een raspberry pi :*) )!

Edit: en oja, verder een leuke avond geworden, zeker voor herhaling vatbaar, vooral de PubQuiz!

[ Voor 8% gewijzigd door DeNachtwacht op 04-06-2015 23:07 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakers, bedankt! Was een leuke avond, voor herhaling vatbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arv.
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-08 22:03
Na lang getwijfeld te hebben ben ik toch nog naar de meet-up gekomen, en heb er geen spijt van :) . Vooral dat Pub-quiz aan het eind vond ik heel leuk #Team12!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
Meh. Boeee. Team 7! ( 3e plek :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:55

WoutF

Hoofdredacteur
Was leuk jongens! tof dat er zoveel mensen bij waren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

ralph075 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 22:43:
CLB, wanneer is de spreekbeurt? ;)
Goed opletten voortaan, die is geweest!

Was gezellig, goed georganiseerd, leuk om wat koppen te zien!
En warempel een prijs in de wacht gesleept, oja laatste met de pubquiz, maar hee dat is ook wat! ;)

C ya next time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

W00t, Team 9 heeft gewonnen :D ! Bedankt voor de gezellige avond en natuurlijk de raspberry pi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn

Sh4wn

Bio-informatica

Ja was gezellig! De geluidssnelheid in lucht is toch echt 343 m/s en niet 340!

Daar heeft team 3 op verloren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Sh4wn schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 00:00:

Echt niet, we stonden 6 punten boven de rest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Ircghost schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 00:01:
[...]

Echt niet, we stonden 6 punten boven de rest :P
Nerds :P

* Hooglander1 rent :+

Verbaasde mij dat mijn team geen laatste was geworden :D

Geslaagde avond, lekker los en relaxed. En we hadden de mazzel dat we het weer mee hadden.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn

Sh4wn

Bio-informatica

Haha zo dichtbij, was wel relaxt op het terrasje inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Hooglander1 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 00:03:
[...]

Nerds :P

* Hooglander1 rent :+

Verbaasde mij dat mijn team geen laatste was geworden :D

Geslaagde avond, lekker los en relaxed. En we hadden de mazzel dat we het weer mee hadden.
Door jullie kregen we wel de neiging voor 0 te gaan met de laatste vraag over hoeveel fora met die cookie wall :p. Jullie waren luid aan het praten en wij waren al aan het twijfelen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
Ircghost schreef:
Door jullie kregen we wel de neiging voor 0 te gaan met de laatste vraag over hoeveel fora met die cookie wall :p. Jullie waren luid aan het praten en wij waren al aan het twijfelen haha
Oh ja, gaat ik gelijk ffies uitproberen :P

[ Voor 6% gewijzigd door Antrax op 05-06-2015 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:22
tvp voor Enschede ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Was idd een geslaagde avond met de pubquiz als hoogtepunt (top gedaan zeef!) *O*

Verder niet heel veel bekende namen gezien, maar daar is Tweakers ook te groot voor geworden :)

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Ircghost schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 00:09:
[...]

Jij zat toch in de winnende groep of niet? Gelukkig hadden jullie toch al genoeg punten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Hooglander1 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 00:23:
[...]

Jij zat toch in de winnende groep of niet? Gelukkig hadden jullie toch al genoeg punten :P
Haha jazeker! We hebben elkaar zelfs nog gesproken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boppos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 18:28
Het was lache... Vooral de spreekbeurt van clb... Erg informatief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Ircghost schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 00:09:
[...]

En je was nog wel zo doordacht aan het rekenen :P . (Zou bijna gaan geloven dat je je fotografisch geheugen aan het nalopen was op het aantal regels tekst :+ )

Verder nog complimenten aan de crew en EBPI voor het organiseren van deze geslaagde avond. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dukejan
Sh4wn schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 00:00:

Sh4wn, ik denk dat wij gewoon te vaak gedacht hebben "Laten wij voor dit antwoord gaan, die zal wel best zijn". Dus door te accurate antwoorden te geven ( snelheid van geluid, aantal FTE's EBPI ) en een combinatie van een paar foutjes, hebben wij het onderspit mogen delven. 8)7

Desalniettemin hadden we een leuk team en was het een prima avondje waar ik zeker van genoten heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Beetje jammer alleen dat die micro-usb kabel niet past in die micro-usb aansluiting op die power bank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Ircghost schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 00:51:
[...]

Haha jazeker! We hebben elkaar zelfs nog gesproken :P
Ja, dat wist ik nog wel (mister Cappucino ;) ), twijfelde alleen of je nu in die winnende groep zat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dukejan
Laguna schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:10:
Beetje jammer alleen dat die micro-usb kabel niet past in die micro-usb aansluiting op die power bank :P
Weet je dit zeker? Ik heb daar dus geen problemen mee. ( op dit moment aan het opladen ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Bij mij past dat ook niet inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

Ik ben wel benieuwd naar de spreekbeurt van CLB, heeft iemand het opgenomen? :)

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
Kiswum schreef:
Ik ben wel benieuwd naar de spreekbeurt van CLB, heeft iemand het opgenomen? :)
Nee maar hij had zeer goede argumenten. Je had er gewoon bij moeten staan. Anders geloof je het niet.
Laguna schreef:
Ircghost schreef:
Bij mij past dat ook niet inderdaad
Ik heb er geen last van. Het kabeltje ging er wat stroef in maar hij laad wel op, hoop ik :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2Kt5PZldRwSs1QYnd1kOTMFl/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

dukejan schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:21:
[...]

Weet je dit zeker? Ik heb daar dus geen problemen mee. ( op dit moment aan het opladen ).
Ja volgens mij omdat die micro-usb aansluiting scheef in de behuizing zit, maar heb 'm er nu in gekregen >:)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JccXaYT.jpg

Waar dient die pin hole eigenlijk voor?

[ Voor 6% gewijzigd door Laguna op 05-06-2015 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Laguna schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 11:04:
[...]
Waar dient die pin hole eigenlijk voor?
Een hard reset van de battery, als je die indrukt ontlaad de batterij in 1x :+ .

Waarschijnlijk voor het openen van de behuizing. Gok dat je daarmee het kapje eraf kan krijgen.

[ Voor 39% gewijzigd door Case_C op 05-06-2015 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballistic
  • Laatst online: 17-09 09:09
EBPI & Tweakers bedankt! was een top avond.

misschien weinig bekende namen zoals Laguna al eerder aangaf.. maar misschien nog wel leuker: nieuwe "bekende" namen ontmoet! :D hoop aantal weer terug te zien op een andere/volgende meetup.

en heel blij met de tweakers zonnebril! 8)
(Team10)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dukejan
Case_C schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 11:09:
[...]

Een hard reset van de battery, als je die indrukt ontlaad de batterij in 1x :+ .

Waarschijnlijk voor het openen van de behuizing. Gok dat je daarmee het kapje eraf kan krijgen.
ik krijg in dat gaatje geen paperclip geduwt, dus kan het niet testen. Mij leek gewoon dat het ledlampje misplaatst is.

Net is het ledlampje van mijn powerbank uitgegaan. Lijkt mij een idicatie dat deze klaar is met opladen. Van het weekend ( weekendje kamperen, wat een timing ) maar eens uit proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arre
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-09 19:04
Super geregeld tweakers was echt leuk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kortfragje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:14

Kortfragje

......

Tweaker bedankt! Was een leuke avond, voor herhaling vatbaar.

{team 10}

[ Voor 9% gewijzigd door Kortfragje op 05-06-2015 13:18 ]

http://www.gjpvanwesten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodebest
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-09 11:43
"Een gegeven paard niet in de bek kijken"

Mijn powerbank heeft ook last van het oplaad poortje en tijdens het opladen van mijn oneplus one word hij zo warm dat de usb poort zo goed als niet vast te houden is en de powerbank begint naar verbrand plastic te ruiken.

Voor de rest een goede goodiebag en een leuke avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

@rodebest

Die ervaring deel ik helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Ook bij mij functioneert de powerbank niet echt. Naast dat deze heet wordt, lukt het de powerbank ook niet om continu vermogen te leveren (terug te zien onder battery in Android), en de batterij van mijn reservetelefoon is met een volle powerbank-lading slechts 20% bijgeladen (moet ik wel toegeven dat dat een tablet met belfunctie is).

Maar ik kwam natuurlijk niet voor de powerbank maar voor een gezellige avond, en dat is zeker wel gelukt :) Eens wat bij kunnen praten met enkelen die ik al een tijdje niet gezien had, en ook wat van de gezichten bij de nicknames van irc leren kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard_008
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-09 20:44
Heb zelf ook last dat ie over verhit raakt en in de beveiliging springt (aan-uit-aan-uit, vind mn phone ook super als ie bijna leeg is. wel besparen, opladen, besparen, opladen (zit dan steeds enkele seconden tussen). Kan kwartiertje max opladen en dan is ie al te heet. Nou kwam ook ik niet daarvoor natuurlijk maar het valt me wel een beetje tegen van tweakers om een niet werkende goodie mee te geven waar je feitelijk niks aan hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
Klinkt alsof het erg gezellig was :). Ik vote voor de volgende keer in Eindhoven / Den Bosch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:36
D-Raven schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:03:
Klinkt alsof het erg gezellig was :). Ik vote voor de volgende keer in Eindhoven / Den Bosch :P
Groningen.. ;)
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.