Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Arduino project LCD keyshield + Sensoren

Pagina: 1
Acties:

• robin1990
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2015
Hallo Allen,

Voor een project ben ik bezig om twee HC-SR04 sensoren aan te sluiten op een LCD Keyshield. De Sensoren moeten los van elkaar kunnen werken. De sensoren komen in twee verschillende laden en wanneer er 1 van de twee laden wordt open gestrokken komt er een tekst te staan. Op deze manier:

Laatje 1 open -> activeert sensor -> display: Tekst 1
Laatje 1 dicht -> display: Standaard tekst
Laatje 2 open -> activeert sensor -> display: Tekst 2
Laatje 2 dicht -> display: standaard tekst

Ik ben al ver gekomen maar ik krijg de sensoren niet los van elkaar werkend. Wanner ik voor allebei iets houd gaat het goed maar zodra ik bij sensor 2 iets doe blijft de tekst van sensor 1 staan.

Hierbij de code tot nu toe:

http://pastebin.com/10Yh9N2v

Ik hoop dat iemand me hier bij kan helpen!

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True