Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Help mij afstuderen!

Pagina: 1
Acties:
  • 449 views

• Sakanaide
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 28-04-2015
Hallo!

Ik zit in mijn laatste jaar van mijn studie Economische Psychologie, en ben bezig met mijn masterscriptie. Hiervoor heb ik een paar honderd participanten nodig. Ik zou het echt enorm waarderen als de intelligente mensen op tweakers mij zouden willen helpen!
Het is een relatief lang onderzoek (15-25 minuten), maar daarentegen wel een stuk interessanter dan simpelweg oneindige vragenlijsten invullen. En als jullie misschien ook jullie echtgenoot/partner/vrienden/etc zouden willen vragen, zou ik het al helemaal waarderen! Uiteraard is het geheel anoniem, de gegevens zullen alleen door mij en mijn begeleider bekeken worden en zijn niet terug te leiden tot uw identiteit.

Dit is de link naar het onderzoek:
*knip*

En uiteraard, als jullie ook zoiets hebben waar ik mee kan helpen, laat het weten, dan doe ik mijn best.

Alvast enorm bedankt!

ps: bij interesse zal ik na afloop (mid juni) de resultaten en conclusies van dit onderzoek laten weten :)

[Voor 3% gewijzigd door Standeman op 28-04-2015 16:07]

Dit topic is gesloten.

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True