Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• sdk1985
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 23:24
Heeft er iemand nog een onderbouwde mening mbt de keuze tussen drie LG ultrawide 21:9 monitoren:
  • 29UM55-P = €258
  • 29UM65-P= €309
  • 29UB65-P = €356
Ik wil hiermee mijn huidige 2x 22 inch 1680x1050 setup vervangen. Die heeft namelijk het nadeel dat iets op het rechter scherm 70 cm verwijderd kan zijn van het midden van het linker scherm (waar ik zit).

Mbv de handleidingen heb ik het volgende achterhaald
  • De 29UB65-P en 29UM65-P hebben vermoedelijk een identiek panel (ivm gedeelde spec tabel in de handleiding)
  • De duurdere 29UB65-P heeft een flexibele stand terwijl de UM versie twee standen op basis van schroeven zou hebben.
  • De 29UM55-P is helemaal niet in hoogte verstelbaar en heeft vermoedelijk een ander panel (andere waardes in de spec tabel)
  • Ze staan alle 3 als TFT/LCD in de handleiding met 60 Hz (stond/staat fout in de pricewatch).
Heeft er iemand nog iets gevonden over eventuele kwaliteitsverschillen tussen de goedkope UM55 en de andere 2 modellen? Of iets anders te melden?

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Pagina: 1

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True