Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Als het goed is, is vannacht om 1 uur de Xbox Daily presentatie, al vraag ik me af of ze dan ook dashboard tonen. Lijkt me dat ze daarmee wachten tot de volgende news cycle

Martinspire - PC, PS4, X1

quote:
Rivanov schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:40:
Keynote is terug te zien op Xbox One. Op YouTube / Xbox.com ook wel lijkt me?

/edit: Xbox Live ligt op z'n gat? Gaat niet echt lekker hier..
Link?

Ik denk dat het even van reviews af gaat hangen of het echt de moeite waard is. Ik heb zelf bij zo'n kliksysteem altijd flashbacks naar oude mobieltjes waar dingen al snel eraf vlogen als ze even bewogen

Mensen, er is net het 1 en ander aangekondigd, dus ja dan gaan mensen hun xbox opstarten. Enkele games zijn nu te downloaden als beta of gratis en ea access had er ook het 1 en ander bij. Dus daar gaat het even moeilijk door. Morgen werkt het weer goed ok :>

quote:
Rivanov schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:07:
Loopt smooth!!

[afbeelding]

Beeld op je Xbox is hetzelfde. Is dus mirror.
Maar dan heb je dus in feite op 2 monitoren beeld? Of gaat ie op het scherm wat op de X1 zit aangesloten dan uit?

quote:
TheVMaster schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:26:
Hoor net Major Nelson in een Periscope broadcast zeggen dat we een preview krijgen van het nieuwe Xbox Dashboard voor de One...tijdens de Daily Show van vanavond...
Hmm, wel apart dan. Niet echt over nagedacht. Alle headlines zijn een uur later bij de Sony presentatie. Had het dan gewoon morgen gedaan. Ubi mag nu ook niet langer dan een uur zijn, anders mis je het al snel volledig

quote:
TheVMaster schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:27:
[...]

Helaas duurt het nog anderhalf uur...en het is hier op Kreta nu al 00:27...dus ik zie het morgenochtend wel :+
Zwak hoor, dus Sony pak je ook niet mee?
Ubi komt overigens over een half uurtje, dus dat kan je nog wel kijken al weet ik niet hoe boeiend jij die games vindt

Straks (0.00) begint Xbox Daily, te kijken:
http://www.xbox.com/en-US/e3/xbox-daily/day-one
http://www.twitch.tv/xbox

Die eerste heeft overigens ook de mogelijkheid om terug te kijken, dus misschien wel handig als Ubi uitloopt. En het lijkt zo te zijn dat de nieuwe UI getoond gaat worden, dus voor Xbox fans wel een kijkje waard.

Hier een kort voorbeeld:
http://www.winbeta.org/ne...ience-cortana-built-speed

Edit: en in Amerikaanse store staat de Elite Dangerous beta:
https://store.xbox.com/en...59-4121-b23d-aefa0915c90c
(werkt dus niet vanuit NL, maar omdat het gratis is, moet downloaden geen issue zijn)

Edit2:
Voorlopige video staat hier: http://www.theverge.com/2...dashboard-update-features

Martinspire wijzigde deze reactie 16-06-2015 02:25 (30%)

quote:
depl0y schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:01:
[...]

Parallels desktop kopen en daar Windows 10 op installeren. Zo moeilijk is het niet.

[...]
Waarom gamen in een VM, gewoon Bootcamp gebruiken, veel handiger en zo mijd je OSX volledig :+

Maareh, als ik zo alle presentaties bekijk dan vond ik die van MS het interessantst, die van Ubi het leukst, die van EA het saaist en die van Sony ook wel aardig. Ik heb me niet verveeld (al was het EA bijna gelukt), maar vind het toch jammer dat er weer erg veel ontbreekt in de presentaties. Dashboard updates, online services, apps, win10, cortana (hadden ze toch wel wat mee kunnen doen? gewoon tussen neus en lippen door) en misschien meer spraakherkenning?

Eens kijken of we via de Xbox Daily show misschien wat meer te weten kunnen komen over spraakherkenning. Dat moet nou toch onderhand wel eens komen zeker. En ook niets over Engels gebruiken in NL.

Mijn verwachtingen waren in ieder geval over de hele linie hoger dan wat we kregen, maar desondanks kijk ik met plezier uit naar het eind van dit jaar met alle toffe titels die eraan komen. Voorlopig heeft Sony geen grote najaarsklapper, dus dit moet wel wat meer mensen naar het Xbox platform gaan trekken lijkt me.

Ben benieuwd wanneer de nieuwe dash in preview komt, heb nu al wel wat dingen gezien waar ik commentaar op heb, dus dat willen we zo snel mogelijk insturen. 1 ding wat ik nu al niet begrijp: Pins onderaan neerzetten. Waarom de neuk was dat een goede beslissing?

quote:
xavento schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:07:
[...]

Ze hebben al gezegd dat met 1 druk op een knop (trigger of bumper) je direct onderaan terecht komt bij je Pins, dus zoveel maakt het niet uit.
Niet direct zichtbaar = slecht design. Waarom niet gewoon links ernaast? Kan toch prima en dan lijkt het nog wat op wat we nu hebben (dus niet tig topics over mensen die hun shit niet kunnen vinden.

Maar goed, ik hoop nog wat meer informatie over Win10 te zien en apps, want dat is nu ook wel nodig. Vooral ook of apps nu wat sneller zijn geworden dan eerst.

quote:
exactor it schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 20:12:
[...]

Veel mensen, waaronder ik, hebben er 2 gekregen. Goede kans dat iemand je er wel 1 toe wil schuiven. Misschien Martijn even lastig vallen. :)
Ehm, je hebt er 1 voor de beta download en 1 voor toegang tot de beta. Mogelijk heb je nu de verkeerde weggegeven :>

quote:
1 voor de download en 1 voor toegang inderdaad. Snapte het ook al niet helemaal.
quote:
Bullet NL schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 20:37:
[...]

Hoe dat dan? Ik heb me geregistreerd maar ook nog niets gekregen.
Via Xbox Live messages. Dus even checken via app of xbox. Niet als mailtje oid.

Dit ziet er wel nice uit:
http://www.windowscentral.com/hololens-halo-5-tour-amazing
Check ook de video voor een impressie. Lijkt me best gaaf om zo thuis een missie-briefing te krijgen van een game die je aan het spelen bent :P

Martinspire wijzigde deze reactie 17-06-2015 00:11 (29%)

Xbox Daily is nu bezig. Kijk op je console of via http://www.twitch.tv/xbox
Als je op console kijkt (tile op dashboard volgen), dan krijg je af en toe wat vragen over wat je zo wilt zien. Dus stem mee!

quote:
harrytasker schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 16:12:
[...]

Aah... Jur & Jul, ze hebben nog nooit iets positiefs over MS geschreven, verbaasd me niks. Als ik zie wat MS heeft aangekondigd aan games, nieuwe controller, nieuwe UI, nieuw games preview programma, Backwards Compatibility dan kan ik slechts zeggen dat wat de tegenpartij daar nauwelijks iets tegenover gesteld heeft. Maar iedereen zijn mening.
Zo negatief zijn ze toch niet? Ik vond het een prima item in ieder geval. Beter dan wat Gamekings in hun laatste item had waar eigenlijk niets over games ging "want dat moet je maar uit de uren durende livestreams halen" 8)7

quote:
crzyhiphopazn schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 12:44:
[...]

Dit geldt voor alle games in The Vault.
EA Access geeft je toegang tot een spel zodat je kan kijken of het iets voor je is.
25 euro heb ik in het begin gelapt en ik heb me geld er uit gehaald, omdat ik direct 6 games kan uitproberen.
Ik vind wel dat EA weinig games in The Vault had staan.
Ondertussen zijn er wat meer games toegevoegd.

MS heeft het zelfde gereleased met het Xbox Game Preview program.

[...]

Ik heb toch echt BF Hardline gepseeld uit The Vault en mocht van de Single player toch echt niet Mission 2 spelen.

Werd vriendelijk bedankt voor het spelen though ;( ;(

Is wel het enige spel tot nu toe die ik heb geprobeerd waar een game limitatie op zit.

De andere waren inderdaad fully unlocked voor max 10 uur.
Hardline zat niet in de vault maar was een early preview. Dus voor de game uitkomt heb je een paar uur om te proberen. Datzelfde hebben games als Fifa en NFL gehad. Maar sinds kort is bijvoorbeeld Dragon Age Inquisition toegevoegd in de Vault en die is volledig te spelen, net als andere games. Nieuwe games kun je uitproberen en daarna beslissen om ze met korting te kopen. Heb je geen EA Access, dan kun je dus ook niet uitproberen en krijg je ook geen korting. Na een jaar of wat komt een game vervolgens naar de Vault en kun je ze onbeperkt spelen zolang je EA Access hebt.

quote:
ourplayground schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:36:
[...]

Je zegt onbeperkt, anderen geven 10 uur aan... dat is dus het verschil tussen vault games en de early preview?
Ja. Vault games = onbeperkt. Early preview = tijdslimiet. Al is dat limiet volgens mij wel variabel, want ik heb 6, 8 en 10 uur bij verschillende games gehad. En soms is de Singleplayer beperkt (zoals bij Hardline alleen de eerste missie). Genoeg om een indruk te krijgen, niet genoeg om de game uit te spelen.

Al met al vind ik het wel een prima deal, al heb ik vaak de vault-games al wel voordat ze daarin komen (of ik hoef ze toch niet). Maar het is in ieder geval wel een manier om games die je toch niet heel hoog hebt zitten, te wachten ipv ze met een aanbieding aan te schaffen.

Martinspire wijzigde deze reactie 18-06-2015 13:41 (20%)

quote:
Tomba schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:27:
[...]

Mooi, dan ga ik hem denk ik gewoon oppikken :) Is dat eiland nog de moeite om erbij te nemen voor 10 euro?
Ik vond van niet. Het is kaal, de races zijn niet bijzonder en het is vrij klein. Rally stelt ook niet veel voor en de auto's zijn ook niet bijzonder.
Maar goed, als je wilt kan het, maar ik had zelf liever een extentie van het bestaande deel gezien. Daar was ik namelijk ook vrij vlot op uitgekeken en lijkt op het oog wel wat maar is eigenlijk niet eens zo groot.

quote:
weszz schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:20:
Iemand die mij kan vertellen of de wireless controller ook functioneert met een normale micro usb kabel om hem zo aan je pc aan te sluiten? Wil namelijk deze halen http://www.bol.com/nl/p/m...bf92970065bba51d000000411 maar dan zit ik zonder kabel :+
Werkt gewoon met micro-usb inderdaad. Overigens heb ik wel gemerkt dat een aantal Steam games liever een X360 controller hebben en het is nog even onduidelijk of deze dan andere drivers heeft dan de normale.

Martinspire wijzigde deze reactie 19-06-2015 13:25 (14%)

quote:
weszz schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 14:15:
[...]

[...]

Top! Play en Charge kit werkt ook neem ik aan? Die kan ik alleen in het zwart vinden helaas, maar dan is de kabel wel iets langer :+
Ja werkt ook, maar dan heb je een accu waar je niks aan hebt (tot je een wireless receiver aanschaft)

quote:
berkelator schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 19:44:
Sinds enige tijd ben ik in het bezit van een Xbox One. Nu zie ik echter wanneer ik een spel download (bijv. Battlefield Hardline via EA Access) dat het downloaden echt ont-zet-tend.. lang duurt voordat deze klaar is.

Ik heb een 120 MB/s lijn via Ziggo. Maar het spel wordt gedownload op 5-6 MBit/s. Wie heeft hier nog meer last van? Beter nog.. wie kan mij helpen dat ik het spel vliegensvlug kan spelen?
Console in standby zetten (met de optie waarbij background downloads doorgaan). Dat is bij mij nog het snelst en makkelijkst. En wil je dat liever niet, dan echt alle apps, games en parties afsluiten. Gewoon kaal laten installeren.

Martinspire wijzigde deze reactie 20-06-2015 00:16 (8%)

Ik was nog niet ver, maar zag er tof uit. Vooral dat je begint als echt Batman (dus kleine misdaad oplossen) vond ik wel vet. Maar ben dan ook echt net voorbij de eerste 2 missies oid :+
Maar zo weer verder. Grafisch vond ik hem ook prima en vechten gaat op de 1 of andere manier ook beter.

Qua game is ie in ieder geval stukken beter dan de vorige, van wat ik zag. Ook hele leuke details zoals het Wayne Enterprise logo her en der.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Brutal1ty schreef op zondag 28 juni 2015 @ 11:42:
[...]

Zonder een versus te starten: ik merk echt nul punt nul verschil tussen xbl en psn. Op andere maintenance tijden na is er over het algemeen echt geen verschil whatsoever. Niet met downloaden, niet met stabiliteit en niet tijdens gamen.

Is wat mij betreft net zon argument als dat de ps4 zoveel sneller is dan de Xbox one. Is dan wel zo, maar in de praktijk merk je er lang niet altijd zoveel van. Paar uitzonderingen daar gelaten. Was helemaal waar bij Xbox versus PS2 en gedurende de helft van de vorige console generatie, maar nu niet echt.
Klopt. Merk er zelf ook weinig van. PS4 werkt ook prima met downloaden, pre-loaden en shoppen via site. Voicechat heb ik persoonlijk niet geprobeert, maar zal ook wel ok zijn en qua services zit er weinig verschil in.

Maar wat ik wel heb gemerkt is dat Xbox games, en zeker exclusives, vaker een online component hebben die ook vaker solide in elkaar zit. De enige game die voor geen meter loopt/liep is de Halo Collection. De rest deed het vanaf launch al meteen prima en dat is me ook wel wat waard. Ook heb ik doorgaans minder game-breaking bugs bij Xbox games dan bij Sony titels, maar dat is waarschijnlijk ook een kwestie van tijd (testen gaat beter en game engines worden steeds beter).

Wat ik verder merk is dat Sony totaal niet open is over de ontwikkeling van het platform en diensten. De laatste maanden heeft MS enorm veel toegevoegd en openheid gegeven, inspraak van de community en diverse programma's die de komende tijd het platform naar een hoger niveau tillen. Het preview programma had zo zijn probleempjes bij de start (compatibility-issues van preview en non-preview, buggy releases, dingen die toch niet de verbetering brachten als gehoopt en soms wat overhypte features (screenshots, nou joepie) ), maar daar hebben ze van geleerd. Ook het early-access programma zal mooi zijn voor veel kleine devs, de mogelijkheid van trials zullen we ook in normale releases zien denk ik zo, en ea-access blijft ook een leuke koop. Dashboard ziet er straks ook helemaal strak uit, met snellere apps voor friends/party, betere store en meer. Dat heb je gewoon niet bij de PS4, die blijft waarschijnlijk gewoon zo en krijgt af en toe een aardige update. Apps zul je straks ook zien als Win10 uit is, waarbij enkele grote apps als Spotify ook wel snel zullen komen.

Al met al doe je er, zeker als je wat meer doet dan gamen, goed aan een X1. Al is het ook niet erg om ze gewoon beiden neer te zetten :9
Holy smokes Batman, wat is die Arkham Knight toch een gave game. Echt een aanrader, ook al zou je op de vorige games wat zijn uitgekeken. Die Batmobile is erg gaaf en de nieuwe manieren om aan te vallen zijn ook erg welkom. Maakt de game veelzijdiger en een stuk leuker om te spelen. Iets meer AA had fijn geweest, maar grafisch toch ook echt een topper.

Info over gamescom:
Briefing is 4 augustus 16.00
Bevat onder andere Scalebound, Quantum Break en Crackdown

Booth is van 5 tot 9 augustus geopend (woensdag 5 augustus alleen pers)

FanFest vind plaats op 4 augustus (en 5) met een select groepje Xbox fans (met waarschijnlijk ook toegang tot presentatie).
http://majornelson.com/2015/06/30/xbox-at-gamescom-2015/

Martinspire wijzigde deze reactie 30-06-2015 16:47 (8%)

Hmm:
quote:
Xbox chief Phil Spencer says 'we need to do better in Europe'

After a Sony executive recently made a bold statement about PlayStation's dominance in Europe, Xbox head honcho, Phil Spencer, has acknowledged the struggle Microsoft's console has had in the region in a new interview.

After an excellent showing at E3 and with Gamescom just around the corner, Xbox seems to be in a pretty good place right now. Exciting features and some quality games are headed the way of Xbox One owners worldwide. But, there's still some work to be done in Europe.

Spencer was speaking in an interview with industry magazine, EDGE:
"We need to do better in Europe. "When I look globally, mainland Europe is definitely an area we want to focus on."

"I'm excited about going to Gamescom at the beginning of August, having another press show where we're able to show games that we didn't show [at E3]. So you're going to see brand new games, as well as obviously some repeats, but you're going to see Scalebound, Crackdown, Quantum Break from my friends at Remedy. From a product standpoint, I like where we are. I think the team's doing a great job with the games and building a platform for gamers."

If Microsoft is gunning to capture the hearts of console gamers in Europe, Gamescom is as good a place as any to start. Sony isn't holding a press conference there, deciding to shun the world's largest games show (one that attracts over 300,000 visitors a year) to instead host a briefing in October at Paris Games Week. That leaves the floor wide open for Spencer and the Xbox team to really blow the doors off it.

Not all of Europe conforms to the Sony dominance. The UK, for example, still sees Sony as the market leader but there's still plenty of love for the Xbox One. Microsoft has a big marketing presence for all its products, for one. The holiday season will be key, as ever, but with big titles like Rise of the Tomb Raider and Forza 6 exclusively available on Xbox One as well as huge cross-platform efforts like Fallout 4, there's an argument to be made that the best games really will be available on Xbox. This past holiday season saw good results in the U.S. and UK in particular where significant price cuts were made to the console.

The interview also talks a little about the unified store, Xbox on Windows 10 PCs, thoughts on HoloLens and more. You can check out some of it at the link below. Gamescom is shaping up to be a pretty special event for Xbox fans and we'll be live from Cologne on August 4 to bring you absolutely everything you need to know.
Tijd voor reactiegif na lezen titel:

Hele interview http://www.gamesradar.com...-xbox-one-and-windows-10/

quote:
Bokkie schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 10:04:
Als ze nou eens gewoon beginnen met heel eenvoudig het loskoppelen van regio en taal...
Maar dan kunnen ze uiteraard niet meer het kut excuus van localistie gebruiken....
Het zal me niet verbazen als dat bij het nieuwe dashboard wel kan. Ik verwacht ook een dashboard demo in de presentatie en andere dingen waar ze nu wat meer tijd voor hebben.

Maar ze erkennen het probleem nu al een tijdje, ze doen er alleen zo weinig aan en dat is jammer. De locale Microsofts hebben toch teveel te zeggen imo. MS NL focussed eigenlijk alleen op Windows en Office. Azure, Xbox, Windows Phone en andere items komen maar sporadisch aan bod en eigenlijk alleen als het initiatief van elders komt.

quote:
wes- schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:11:
[...]

Wat zou Microsoft beter moeten doen in Europa? (behalve de taalinstelling dan) Alle games die zijn aangekondigd worden wereldwijd gereleased over het algemeen en daar gaat het meestal toch om.

Ik ben erg tevreden met de XO, nu ze underdog zijn komen er dingen die er waarschijnlijk niet zo snel gekomen waren (backwards compatibility, games with gold) als ze een flinke voorsprong hadden gehad.
Zomaar een paar dingen: Uitstellen vanwege localisatie om vervolgens alleen tekstuele taal te zien. Nu nog steeds geen NL spraakherkenning (en andere grote talen nog steeds in beta). Veel acties die aan ons de neus voorbij gaan. Vrijwel geen reclame. Geen prijsverlaging. Geen nieuwe NL-apps sinds de lancering. Geen extra diensten (bv van kabelaars). En zo nog meer.

Feit blijft gewoon dat ze het hier in NL keihard laten liggen. Begrijp me niet verkeerd, hij draait qua features en gemak nog steeds rondjes om de PS4, maar er is gewoon weinig progressie op lokaal niveau. Waarom is er nog geen NOS app. Of HBO/Kijk/NPO/Sport1/etc. Het lijkt me sterk dat die straks met de lancering van Win10 wel ineens gaan komen.

En als je dan wel een keer reclame ziet, dan is dat meteen vanwege een release van een game (en vanuit die publisher), niet vanuit MS. Ook Mediamarkt adverteert nu met de Lumia 640, niet MS zelf. Ze steken zelf geen poot uit hier in NL en dat blijft gewoon jammer. Dan vind ik het niet raar dat ze zoveel missen.
Een goede manier zou al zijn om enkele evenementen te sponsoren of wat meer in de sport te duiken. Ik zie ze wel op de Lotus in de F1 staan, maar dat mag ook wel een tandje omhoog.

Martinspire wijzigde deze reactie 02-07-2015 11:34 (16%)

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
DvMaasakker schreef op zondag 05 juli 2015 @ 17:03:
Beste allemaal,

Naast het feit dat ik wel van een spelletje op de Xbox One houd, houd mijn broertje er velen malen meer van.
Hij is dusdanig veel aan het spelen, en ook best goed in zijn Call Of Duty dat hij aan het kijken is naar customized controllers.
Nu zijn we uitgekomen op de Scuf controller van: https://eu.scufgaming.com/
Heeft er iemand ervaring met het bestellen via deze site?
Ik kan namelijk zo geen specifieke nederlandse ervaringen vinden omtrent het bestellen van een customized controller via deze site.
Wacht anders op de Elite Controller van Microsoft zelf?

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
MAX3400 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:31:
^^ got it pre-ordered...

Man man man, wat een baggerweekend weer met XBL. Of het ligt aan mij maar sign-in duurde langer dan normaal, updates op Smartglass liepen minuten achter (bericht-notificaties).

Anyway, sale-week begint morgen; dat wordt de hele dag F5'en indien er daily/hourly specials bijzitten.
De Xbox Sales hebben nooit hourly sales gehad, alleen daily.

quote:
SinergyX schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 13:03:
Doen ze imho veel te vroeg, nog weinig games werken op BC, dus dit zal door het 'grote publiek' als negatief worden ontvangen. Maak dan eerst de lijst wat groter en zet het dan publiekelijk in.
Aan de andere kant, tijd tussen aankondiging en release moet imo ook weer niet te lang zijn. Verder legt het grotere druk op publishers om hun game geschikt te maken.

En zeg nou zelf: zoveel mensen gaan er nou ook weer niet gebruik van maken.

quote:
exactor it schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 20:42:
[...]

Inkakende framerates brengen het op niveau met PC gaming.
Ik denk dat als het niet (constant) had geregend het al aardig wat had gescheeld. Even wat regen voor de cutscenes was meer dan prima geweest. Sterker, ik vind het vrij hinderlijk tijdens rijden en vliegen.

quote:
Mja al gedaan en je krijgt dan een tank gratis toch?

Bij die games vind ik het alleen weer jammer dat je zoveel tijd erin moet steken om alles te weten en vrij te spelen omdat je anders op de lange termijn gewoon niet meer effe lekker een potje tussendoor kan doen. Dat je dan te goed wordt voor de n00bs. Want dr zitten echt een boel no-lifers met die WOT.

Zelf heb ik ook niets met games die geen respawn aanbieden, dus ik denk dat ik hem over ga slaan. Ik heb geen zin om lang te wachten tot ik weer kan spelen. Kijken naar anderen op die manier vind ik dan ook geen jota aan.

Martinspire wijzigde deze reactie 11-07-2015 11:04 (7%)

Store gaat in de volgende versie ook veranderen. En ja ik ben het met je eens dat die nogal wat onhandig zoekt. Vooral veel menu's door voordat je ergens iets kunt downloaden. Maar zeg zelf: dat doe je uiteindelijk ook niet elke keer. Opstarten van games e.d. gaat wel gewoon prima en vind ik handiger dan de PS4 waar je eigenlijk niet echt kunt kiezen wat er in je hoofdmenu staat (gepind)

quote:
Dennis585 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 13:37:
Ik heb een vraag voor de Xbox experts hier:

Ik heb een Xbox One en een Xbox 360.

Ik wil alle gratis games voor gold hebben voor beide systemen.

Ik heb mijn Xbox 360 klaar liggen voor de verkoop.

Als ik nu voor de Xbox 360 Plants vs Zombies wil downloaden/activeren via de Xbox website
dan kan dat niet en moet ik een credicard koppelen voordat ik em kan downloaden/activeren.

Is er een manier om de Xbox 360 spellen toch te activeren zonder Xbox 360,
zodat ik ze later gratis kan spelen op de Xbox One?

Creditcard heb ik niet.
Werkt dat ook niet met paypal dan? Die werkt namelijk nog wel voor de Nederlandse store dacht ik. Volgens mij gaat het om een geldig betaalmiddel gekoppeld hebben, niet zozeer een creditcard

quote:
rejer schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 13:28:
[...]

Yep idd. Zocht me de nootjes om een demo weer te verwijderen. Normaal zou je zeggen start en verwijder. Hier moest je naar game hub en dan verwijderen. EA access maar eens proberen.
Naar games, dan menu-knop indrukken en beheren.

Mja is niet de allermakkelijkste oplossing, maar hoe vaak doe je dat nou eigenlijk? En zo lang duurt het niet imo. Bij de 360 duurde het al met al wel langer.

Martinspire wijzigde deze reactie 11-07-2015 14:13 (23%)

quote:
TheVMaster schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 15:00:
[...]

Tuurlijk werkt dat nog wel voor de Nederlandse Store (Paypal), het is gewoon een geldig Microsoft betaalmiddel....niet alleen voor de Xbox aankopen he.
Wel toch? In Nederland met de Nederlandse store werkt Paypal ook gewoon. Alleen met de Amerikaanse store niet ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
exactor it schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 21:32:
Dus als ik Forza bij iemand anders wil spelen op mijn account, moeten we eerst een paar uur kaarten voordat we kunnen beginnen. Lekker.
Zet hem op externe HD, plug hem in en log in op de alternatieve Xbox en je kunt gewoon meteen spelen hoor?

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Mikayu schreef op zondag 12 juli 2015 @ 22:56:
Het reageert echt veel te traag zo te zien.
Zelfs Geralt draait zich sneller om :p
GTA bewegingen zijn altijd al erg traag. Wat dat betreft kun je beter 1st person mode pakken, die werkt iets sneller.

2 nieuwe games beschikbaar:
Binding of Isaac Rebirth: https://store.xbox.com/en...545ff278a?cid=majornelson
Niet in Nederlandse store verkrijgbaar

Q.U.B.E. Directors Cut:
https://store.xbox.com/nl...92193a753?cid=majornelson

Vooral QUBE is een leuke puzzelgame en voor €9.99 niet duur. Heb hem ook al op PC en zit vernuftig in elkaar. Overigens had ik hem al gedaan zonder Directors Cut waar een soort verhaal bij is gekomen. Qua puzzelen doet ie sterk denken aan games als Portal, maar heeft toch wel zijn eigen stijl en gameplay. Het is over het algemeen geen super moeilijke game, maar toch uitdagend genoeg om je even bezig te houden

Hier wat meer gameplay, maar spoilers: YouTube: Q.U.B.E: Director's Cut Gameplay (PC HD)

Martinspire wijzigde deze reactie 24-07-2015 09:45 (8%)

quote:
exactor it schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 20:18:
Q.U.B.E. is een geinige puzzelaar. Tot en met level 2 gespeeld nu. Is tot nu toe niet moeilijk en kort.
Toch is het ook niet een hele lange game. Het heeft niet de ervaring die Portal 2 had, maar is toch wel aardig. En voor 9.99 valt het nog mee. Maar denk niet dat je er dan uren zoet mee bent. 1e playthrough was in ieder geval 2 uur en dan heb je nog wat verborgen dingen om te vinden, maar zoals gewoon lijk boeit me dat weinig :+

De puzzels zelf vond ik wel aardig gevonden. Hij was ook al een tijdje op PC uit. Wel jammer dat er dan niet nog wat meer levels aan toegevoegd zijn, want dat kan deze game op zich wel gebruiken. Of een leveldesigner of whatever. Op PC is ie overigens in eerste instantie zonder het verhaal uitgebracht. Persoonlijk vond ik dat eigenlijk ook wel best, want het voegt weinig toe en is wel wat geforceerd.

Mocht iemand nog twijfelen, wacht gewoon op een sale. Al lijkt het me ook wel dat ie ergens bij Games with Gold zal komen.

Martinspire wijzigde deze reactie 25-07-2015 22:49 (6%)

quote:
Vapid schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 14:34:
[...]

Ik zit op versie 5.6.17000.00000. Hoe zou ik deze geforceerd moeten updaten? Hij komt niet mee met Windows Update :|
Versie 7.7.29027.00000 is de laatste, dus dan moet je daar in ieder geval naartoe.

Verder kan het zijn dat het even duurt voor hij begint te updaten. Ik had zelf ook al bij een laptop dat ie pas na een uur na installatie begon met het updaten van apps.
De eerste paar uur na Win10 upgrade is ie sowieso nog wel bezig met het 1 en ander om te controleren, bijwerken en optimaliseren.

Gewoon even geduld hebben en anders paar keer windows update en in de store controleren op updates drukken. Hij komt er vast aan. Je kunt de app ook even in de store opzoeken om te kijken of daar een bijwerken knop bij komt te staan, maar meestal duurt het gewoon even.

quote:
PdeBie schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 21:15:
[...]

Ja heb gold. Althans. Er wordt elke maand een bedrag van mijn rekening afgeschreven haha.

Maar ik zie €19,99 staan. Als ik die aanklik moet ik mijn ww invoeren. Koopt hij de game dan niet gelijk? nee, dus....

Maar er blijft €19,99 staan.

Ik kan echter wel Online gamen e.d.
Daar heb je toch ook Gold voor nodig?
Je moet wel ingelogd zijn bij de store (ik gok dat je op de site kijkt?) anders is niet je Gold-status bekend. Want zonder Gold is ie namelijk 19,99

quote:
exactor it schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 11:08:
Bij mij werkt dat streamen vlekkeloos. Ook met Titanfall. Ik was gisterenavond op de pc aan het spelen en was even slecht als normaal. Het helpt dat er een goede switch op mijn gameroom staat. Zowel de Xbox als PC staan op de gameroom. Dus dat streamen is volledig zinloos voor mij. Of ik moet plotseling op een monitor ipv een grote tv willen spelen. ;)

Oh wacht ik kan nu een app op mijn pc openen om de xbox op te starten ipv Xbox on te zeggen. Wellicht handig als ik mijn stem kwijt ben en de kracht niet heb om op de guide knop te drukken.
Nee dat is handig voor als je thuis komt en eerst op de wc gaat zitten, dat je daar vanaf je mobiel al je console kunt aanzetten ;)

Mja hier ook automatisch. Al zou ik het niet erg vinden als er dan een melding klaarstaat met dat er een nieuwe update is verwerkt en welke versie het is met wat voor changelog oid. Maar goed, gaat hier zonder problemen.

Vandaag dus om 16.00 de Gamescom presentatie van Microsoft. Ook te bespreken in het Gamescom topic trouwens: Gamescom 2015 - 5 tm 9 augustus

Ik merk wel dat deze presentatie waarschijnlijk het grootst en interessantst zal zijn. Blijft jammer dat Sony er niet is en ook Ubi of anderen geen presentatie doen. Wel EA (maar dat wordt toch 50% Fifa) en Blizzard (wordt toch WoW expansion), dus daar verwacht ik weinig van.
In ieder geval ben ik blij dat MS groot uitpakt (en ik snap het ook wel omdat Sony er niet is). Nu hopen dat ze doorpakken en de support in Europa wat gaan verbeteren.

quote:
TheVMaster schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 10:47:
[...]

Eh...in de TS van dat topic staat dat de presentatie om 18u begint, dat moet 16u zijn natuurlijk ;)
Geen idee waar jij het over hebt. Er staat gewoon 16.00 hoor? O-)

Gaat lekker met die aankondigingen.
Scalebound 4 player coop
TV DVR
DVR on the go
Een shitload aan games en DLC (100+) voor backwards compatibility (gratis ook)

quote:
giantgiantus schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 16:32:
Ja moet ik dan een x360 kopen zodat ik het aan elkaar kan koppelen? Beetje raar!
Als je geen Xbox 360 hebt, hoe moet je dan in aanmerking komen voor de extra's van Xbox 360 eigenaren?

Nog wat nieuws, mogelijk komt Windows 10 al in september naar preview:
http://www.winbeta.org/ne...onsoles-preview-soon-sept

En ook zie ik op Twitter voorbij komen dat er net een community-event was waar Crackdown gespeeld werd. Dus mogelijk zien we daar nog wat van uitlekken

Edit: sterker:

Edit2: Meer van dashboard:

quote:
Among the new features available this fall is the new Community section we revealed at E3 that makes it easier to discover what your friends and others have been up to on Xbox. This section includes an upgraded Activity Feed and Trending on Xbox Live, a new area which allows you to interact with the most popular content, games, and people on Xbox Live. You can explore top posts, browse popular topics and view the game hubs of the most-played games, helping you more easily discover the top content within the Xbox Live community. You can also find interesting content creators and friend suggestions.

Additionally, the new Watch section, which will be available in select regions at launch, will make it easier to discover new movies and TV shows, bringing together the best of live TV and apps like Netflix, Hulu Plus and HBO GO into one place. The Watch section will also feature the newest content from your favorite App Channels. The goal is to provide great choice to our fans, but also surface great entertainment so you spend less time finding and more time enjoying.

Within Watch, we’re making updates to OneGuide based on fan feedback, improving the speed, displaying OneGuide as full-screen to show more channels at once, and adding full picture-in-picture while browsing the guide. There is also a quick menu in OneGuide that will let you jump from watching TV, to viewing TV listings, to seeing your favorite App Channels. You can quickly browse featured movies and TV shows available across your favorite apps as well as Live TV.

We’re also updating the Store to make it faster and easier to find games you love. There will be four new areas – Games, Movies and TV, Apps and Music which make up the new Store. When our fans are ready to try something new, we are making it easier for them to search and browse within the Store and its categories.

DVR:

Martinspire wijzigde deze reactie 04-08-2015 23:42 (114%)

quote:
MAX3400 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:20:
[...]

Nope... Ondanks mijn sarcastische flame-edit, ben ik echt niet onder de indruk van de produkten die uit de koker van EA komen en heb ook weinig/geen ambitie dit jaar of volgend jaar iets van ze aan te schaffen voordat de uitgebreide reviews online staan.
NFS ziet er anders wel weer leuk uit en ook Mirrors Edge Catalyst zag er top uit. Verder nog even zien hoe de rest gaat bevallen. Maar misschien kondigen ze nog wat leuks aan.

quote:
McPoowl schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:32:
[...]

Meh, NFS net gemist dus :x. Mirror's Edge zag er inderdaad wel leuk uit. The Sims 4 presentatie was 100% akward :')
Mja al had NFS geen gameplay. Maar wel toffe trailers en ik vind vooral tof dat ze de filmpjes mixen met de auto's die je hebt (of in ieder geval de looks ervan). Stel je hebt een blauwe muscle car, dan zie je in de filmpjes ook (delen van) de muscle car. En niet helemaal statisch, maar ene keer met de motorkap open, andere keer alleen de carrosserie. Best knap imo.

Verder is EA nog niet zo heel boeiend, maar het verveeld niet. Alleen dat party party was wat overdreven. Ik vind sowieso dat ze The Sims niet in een dergelijke persconferentie moeten zetten. Hou een casual games presentatie of gooi gewoon trailers online. De media pakt het wel op, maar de doelgroep is er bij dit soort presentaties niet naar.

Meer van Crackdown:

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Meer van Homefront:

Ligt het aan mij of heeft die homefront gameplay het gewoon net niet?

Martinspire wijzigde deze reactie 05-08-2015 20:34 (4%)

quote:
exactor it schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 20:56:
Ligt niet aan jou Martin. Net niet concept. Ze doen iets tussen BF en CoD zonder dat het leuk is. Als er 12 goede schietspellen waren dan kon je spreken van dertien in een dozijn. Nu kun je alleen zeggen: meh ik wacht wel op Halo/TF2. Of als je nog warmloopt voor semi-futuristische shooters BO3/BF5. (Geen Star wars ongein)
Mja Graphics zijn niet geweldig, audio is erg slecht, physics (vooral op de motor) zijn gewoon erbarmelijk en de maps zien er ongeinspireerd. Het heeft gewoon geen sfeer en ziet er ook niet uit alsof er veel aandacht is besteed aan sfeer.

Wat ik wel vreemd vind is dat als op een gegeven moment aan het eind de locaties worden getoond, het ineens wel mooier eruit ziet en ook wat boeiender. In het begin zit er een muf filter overheen, waardoor het er maar bruin met bruin en nog meer bruin uitziet. Vanaf dat laatste stuk ziet het er nog wel aardig uit. Maar alsnog: de wereld leeft niet en ademt geen sfeer. Dat probleem had de vorige game ook.

Qua gameplay vind ik hem ook niet bijzonder boeiend. Allemaal al wel eerder gedaan. Maar goed, ze hebben nog even de tijd. Volgens mij komt ie niet dit jaar uit en doen ze nog wat met de feedback.

Mja de demo is indrukwekkend. Dom om daar geen trailer van te maken. Maar goed. Destruction mist sowieso in veel games. Mag wel weer terug. Bij Red Faction was het in MP echt supergaaf. En met Just Cause lijkt het me ook wel weer leuk. Maar daar heb je vooral explosies, niet zoveel destruction.

quote:
bram1984 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 18:44:
[...]

GamescoM*

Destructie loopt inderdaad via de cloud en geldt vooralsnog voornamelijk voor de multiplayer (SP heeft althans beperkte destructie).
Maar heeft de game dan eigenlijk wel offline? Want er zijn zat andere games die wel online zijn, maar je alleen kunt spelen (MMO's bv of een The Crew (gezien TDU last-gen is) ).

Het valt me wel op dat de game dan nog best in een vroeg stadium zit. Ik weet dat ze pas volgend jaar komen, maar dat lijkt nog een lange weg te zijn. Maar goed, ik kan me voorstellen dat dit online destruction ding best wel lastig geweest is. Kan een mooie basis zijn voor meer games "kuch" Battlefield "kuch"

Als je je console op een set boxen aansluit, heel hard aanzet en je headset ervoor houdt, gaat het geluid door je headset heen. Of bedoel je dat niet? :+

Anyways, er zit toch gewoon een handleiding bij over hoe aan te sluiten? Biedt dat geen soelaas?

Martinspire wijzigde deze reactie 07-08-2015 10:00 (24%)

Ah:
quote:
Microsoft has been a bit tight lip on what 360 games will be backwards compatible on Xbox One in November. Thanks to some interviews and snooping around at Gamescom we finally have a confirmed 77 list of games that will work on launch.

A Kingdom For Keflings
A World Of Keflings
Adventure Time: Finn and Jake Investigations
Alan Wake
Alien Hominid HD
Assassin’s Creed Brotherhood
Assassin’s Creed II
Banjo-Kazooie
Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts
Banjo-Tooie
BattleBlock Theater
Bayonetta
BioShock
BioShock Infinite
Borderlands
Brothers in Arms: Hell’s Highway
Cars
Child of Eden
Civilization Revolution
Dark Souls
Dead Space
Defense Grid: The Awakening
Destiny: The Taken King
Disney Infinity 3
Disney Universe
Endwar
Fable 2
Fable 3
Fable: The Journey
Fallout 3
Far Cry 2
Far Cry 3
FIFA 16
Gears of War
Gears of War 2
Gears of War 3
Gears of War: Judgement
Geometry Wars Evolved
Guitar Hero Live
Halo 3
Halo 4
Halo: O.D.S.T
Halo: Reach
Halo Wars
Hexic HD
Jetpac Refuelled
Just Cause 2
Just Dance 2016
Kameo: Elements of Power
Madden NFL 16
Mass Effect
Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
Monster High: New Ghoul in School
N+
NBA 2K16
NHL 16
Perfect Dark
Perfect Dark Zero
Pro Evolution Soccer 2016
Rainbow Six Vegas
Rainbow Six Vegas 2
Risen
Risen 2
Rugby World Cup 2015
Shadow Complex
Skylanders: SuperChargers
Small Arms
Sonic Adventure 2
Super Meat Boy
Toy Soldiers
Toy Soldiers: Cold War
Trials
Viva Piñata
Viva Piñata: Trouble In Paradise
Worms 2: Armageddon
WRC 5
WWE 2K16
Zuma
Begint wat te worden.

Edit: dit is dus de lijst waarvan 100% zeker is dat ze eraan komen. Maar niet een volledige lijst dus.

Martinspire wijzigde deze reactie 08-08-2015 20:19 (3%)

quote:
McPoowl schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 17:26:
Jammer, had gehoopt Fallout 3 nog een keer te spelen voordat deel 4 uitkomt.
quote:
quote:
Heren, dit is alleen een lijst waarvan zeker is dat ze naar backwards compatibility komen. Maar daar komen dus nog wel wat games bij. Heb je 1 van deze games, dan kun je in ieder geval blij zijn dat je ze straks ook weer makkelijk kunt spelen ;)

Hanteren ze bij EA/DICE het manto "if it aint fixed, break it"? Want ik krijg echt zoveel crashes bij die game. Vooral bij het spawnscherm als je net de game in komt ofzo. Damn. Gewoon geen lol meer aan.

Martinspire wijzigde deze reactie 08-08-2015 20:25 (37%)

quote:
Glawen schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 13:38:
[...]

Grappig dat je claimt 100% zeker te zijn, terwijl enkele games kinect gebruiken (fable the journey), en sommige games nog niet eens gereleased zijn (madden NFL 16)
Kijk ook eens naar het reddit topic over deze lijst: https://www.reddit.com/r/...360_titles_with_xbox_one/
Het reddit topic heeft inmiddels het label misleading gekregen.
1) Dat was niet mijn bron, ik had een item met 77 titels. Was geen link vanaf andere site maar een post op Reddit zelf.
2) Ze gebruiken wel Kinect maar het is erbij niet verplicht. Een Kinect Sports staat er bv niet bij.
3) Nieuwe games voor de 360 worden allemaal backwards compatible. Dat is note bene bekend gemaakt op de Gamescom presentatie.

@hierboven: Dat is om ervoor te zorgen dat als gamers nog geen X1 hebben, ze een nieuwe console kunnen halen en toch hun nieuwe games kunnen spelen. Dat zorgt er dus voor dat meer mensen geneigd zijn om een nieuwe console te halen (bijvoorbeeld met Kerst) omdat men weet dat het gewoon kan doorgaan met de games die men al heeft.

Martinspire wijzigde deze reactie 09-08-2015 16:20 (16%)

Nieuwe footage

Ziet er vermakelijk uit. En wat blijft het ook een lekker leuk mokkel. Al is ze wel een beetje vies :P
Is wel meer van hetzelfde, al vind ik dat zelf niet erg. En vooral het begin is grafisch wat minder. De stukken erna zijn echter wel weer een stuk mooier.

Martinspire wijzigde deze reactie 11-08-2015 00:53 (71%)

quote:
Tomba schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:32:
Quantum Conundrum (van de ontwerper van Portal :P) is voor dat geld wel een aanrader. Was voor mij een direct buy geweest als ie Backwards Compatible zou zijn (maar gezien het aantal stemmen op Uservoice zit dat er niet in)
Staar je daar niet blind op. Veel devs (zeker de kleinere) zullen nu ook bedenken dat het ze weinig kost om de game compatible te maken en daarmee toch nog wat extra games te verkopen. Zal me niet verbazen als veel kleine games (ondanks weinig stemmen) toch erbij komen staan. Ik bedoel, de kans is groot dat dit al door 1 persoon in een week te doen is, dat is prima financieel te verantwoorden. En je weet ook niet wat allemaal al gedaan wordt. Ik geloof dat het vooral een licentie-probleem was. Dat kan prima op te lossen zijn.

En ook games waar Microsoft zelf de publisher van is, zie ik wel komen. Zij willen immers zelf ook gewoon een groot aanbod hebben. Want in principe verhoog je het aantal (kwaliteits-)games ineens mee.

quote:
justifire schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 17:13:
[...]

En zo is het :)
Iemand die nog prima tevreden is met zijn x360 gamecollectie zal straks eerder geneigd zijn om een Xbox One te halen omdat hij naast zijn toffe x360 games ook wat nieuwe games kan gaan spelen.
En dan worden er vanlieverlee toch wat Xbox One games bijgekocht en dan gaat de kassa van MS weer rinkelen >:)
Mja of naast een PS4, PC of WiiU toch maar een extra console te halen omdat er nog een grote schat aan goedkope games voor te krijgen zijn.

Bedenk bij die schijfjes wel dat goedkoop = duurkoop. Zo'n ding moet dus vrij vaak aan staan, ook vaak opspinnen en verder zonder weinig koeling zijn ding doen. Als je dan een goedkoop merk haalt, kun je hem mogelijk al na een jaar of 2 weggooien. Dat lijkt me zonde. Gewoon van de bekende merken aanschaffen, dan heb je er tenminste lang plezier van.

Zelf overigens een 2TB van Seagate die het prima doet. Merk geen rariteiten en werkt ook prima samen. Voorlopig is die 2TB nog wel genoeg. Misschien dat ik eind dit jaar nog wat games eraf moet gooien, maar ik kan er dan genoeg op laten staan, mocht er bezoek komen oid.

Bij mij hangt er overigens ook een 5400 toeren schijf aan. Ik merk er eigenlijk niets van. Denk ook niet dat hij slechter presteert dan de schijf in de Xbox One zelf. En gezien 7200 toeren schijfjes met behoorlijke opslag en 2,5" versie nogal prijzig zijn, moet je gaan kijken waar je prioriteiten liggen en of je het ervoor over hebt.

Ik heb zojuist een message gehad op mn Xbox over de BF4 CTE. Nu een survey ingevuld om me aan te melden en nu wachten op download message. Schijnt 3 dagen oid te duren.

Meer mensen de message gehad?

quote:
jooncheez schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 21:49:
Even een crosspost van mijzelf over Halo 5 uit het Halo 5 topic, voor de geinteresseerden:

[...]
Mja ik snap de keuze voor het weghalen ook niet helemaal. De graphics waren juist niet het briljantste aan Halo. Ik denk eerder dat het komt omdat ze met het verhaal iets doen wat niet goed gaat met 2 spelers. Maar blijft een slecht excuus.
quote:
MAX3400 schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 22:32:
[...]

Teruglezen ;)

Voor FM5 zou ik het niet meer doen; ik denk dat volgende maand de lobbies in FM5 uitgestorven zullen zijn.

/edit: Net even "How to Survive" gespeeld. Het deed me nog net niet denken aan de goede oude tijd van de Amiga maar de graphics vielen tegen en de controls nog meer. Dat wordt heel snel weghalen van disk dus.
Mja HtS vond ik ook wat tegenvallen in de filmpjes. Zag er allemaal maar meh uit. Dan liever dying light natuurlijk of State of Decay. Die laatste zie ik ook nog wel een keer in GwG verschijnen.

Mocht iemand nog geïnteresseerd zijn om met GoTLive mee te chatten en dit op zijn Windows Phone willen doen, de beta-app van Slack is nu voor iedereen beschikbaar en werkt wel aardig: http://www.windowsphone.c...f2-44da-b757-8bcf299c2f46

quote:
PdeBie schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:22:
[...]

ah, werkt die beter dan de site? Want die is ruk :P
Als je bedoelt dat de site op je telefoon niet goed werkt, dan klopt dat. De chat is daar niet te zien :X (en in de app dus wel). Op desktop browser werkt de site echter prima ;)
quote:
Die game is overigens niet nieuw. Episode 1 kwam al in 2010 uit op PC en later ook naar PS3 en Wii. Maar nu dus "nieuw" op X1 (Wikipedia: Back to the Future: The Game). Vraag me af of ze die grafisch nog hebben opgepoetst :X

Martinspire wijzigde deze reactie 20-08-2015 15:05 (3%)

Meer mensen die BF4 CTE download hebben binnengekregen? Gezien nog niet iedereen zich heeft aangemeld, is het wel fijn om met wat meer mensen samen te spelen denk ik :)

quote:
SinergyX schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:12:
[...]

Kreeg de code gisteren, maar moet nog installeren. Maar het is toch BF Hardline waar deze beta voor is?
Nee, BF4. Hardline CTE kwam er volgens mij nog wel aan, maar was ook nog niet voor PC geloof ik.
quote:
McPoowl schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:28:
[...]

Niks gehad :(. Moet ik me ergens aanmelden ofzo? :P
Op battlelog zwerft ergens een pagina waar dat kan.
Daar voeg je dan je mail-adres toe. Dan is het wachten op een eerste bericht en dat betekend dat je in de insider-app een vragenlijst moet invullen (2 vraagjes, allebei Yes op antwoorden) en daarna kom je op de wachtlijst te staan waarna je een nieuw bericht krijgt met download-code. Die berichten krijg je overigens op je xbox, niet je mail oid. En je eerste mail-adres is je MS account.
quote:
mfreriks schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:10:
[...]

Wel een bericht gekregen, nog niet geactiveerd/aangemeld hiervoor. Is dit om de aangekondigde night maps te testen of iets dergeijks?
Eerste bericht is voor questionaire en pas daarna krijg je bericht om te downloaden. En het is niet alleen nachtmaps maar ook netcode, nieuwe items en de community-map. Gewoon een soort preview-programma ala Windows 10 ;)

quote:
mfreriks schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:00:
[...]

Gelijk maar even geactiveerd:) had al een bericht incl. code! Heb je volgens mij al in de friendslijst staan... anders zal ik je even toevoegen!

EDIT: MS blijft trouwens bezig met de site of niet? Site werkt hier en daar maar half af en toe... vaak ook normaal.
Het zal nog wel een paar dagen duren voor de volgende batch met invites wordt verzonden. Ze doen er een beetje geheimzinnig over en de manier om mee te doen is ook niet bepaald open.

Beter zou het zijn als ze gewoon checken of je BF4 hebt (eventueel met DLC) en dan gewoon de download aanbieden.

quote:
Bullet NL schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 16:23:
ik heb de invite ook al gehad.... paar dagen terug.... zal eens kijken als het iets is.
Dat zal de questionaire zijn denk ik. Nu zijn de echte downloads verspreid.

Hier even een dingetje over games die veel freezes lijken te hebben. Er is een mogelijkheid dat dit ligt aan de hoeveelheid vrienden in je vriendenlijst. Ik heb het even met Hardline en Blops3 beta geprobeerd en als ik met een dummy-account speel met weinig vrienden erop, dan heb ik helemaal geen game freezes. Doe ik dat op mn normale account, dan hangt Blops3 elke 5 minuten en bij Hardline binnen een paar minuten na het joinen van een server (al is het bij die laatste als je eerst EA Online access verliest waarna een hardreset de enige optie is om te kunnen gamen).

Ik weet niet of meer mensen dat hebben gemerkt? Ik heb in ieder geval even een topic op reddit aangemaakt om het 1 en ander te onderzoeken: https://www.reddit.com/r/..._in_bfh_blops3_connected/
Hierbij is het handig als je dan meldt of je de game freezes wel of niet ervaart, het aantal vrienden in je vriendenlijst, of je de Dashboard preview draait en eventueel andere relevante zaken die handig kunnen zijn bij diagnose. Natuurlijk kunnen we dit ook op GoT doen, maar ik denk dat het handiger is om het onderzoek even wat globaler aan te pakken zodat we ook wat meer reacties krijgen en de oplossing er sneller zal zijn. Alvast bedankt ;)

Overigens vind ik de Blops3 beta zelf nog een twijfelgeval. Het gaat soms lekker en dan vind ik de game best tof. Dan lukt het me om meerdere mensen met 1 magazijn af te maken en redelijke killstreaks te behalen. Andere keren is het echt ruk, team ruk en tegenstander veel te sterk of met onbalans en dan krijg ik er echt de pest in. En dat gebeurt me nog effe te vaak. Plus dat er teveel shit in zit die alleen maar afleiden of het geheel oneerlijk maken. Wat me ook stoort is dat je eigenlijk geen verschil ziet tussen tegenstander en teamgenoot. Alleen het ontbreken van de naam is eigenlijk een hint. Nou helpt het om op de kaart te kijken, maar het maakt de game niet beter op en eigenlijk vind ik die specialisaties maar muf. Maps zijn niet verkeerd, maar ook niet geweldig en free-running is ook een stuk minder boeiend dan eerst. Eigenlijk is in alles de game niet zo uitgebreid of interessant als de vorige games en omdat het allemaal zo snel gaat, verlies je snel de controle.
Denk niet dat ik de game haal, als het zo blijft.

Martinspire wijzigde deze reactie 27-08-2015 00:12 (8%)
Reden: Linkje verandert omdat moderator op reddit zeurt

quote:
Achillias schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 00:00:
Besloten om de Xbox One aan mijn PC monitor aan te sluiten (Dell u2414h). Nu zit ik met het probleem dat ik het geluid niet werkend krijg. Ik heb twee externe PC speakers aangesloten aan mijn pc, maar hoe zorg ik ervoor dat ik deze speakers voor de Xbox One kan gebruiken.
Als ie via HDMI zit, moet je het geluid van je monitor aansluiten op je speakers. En anders via S/PDIF van Xbox naar speakers (als ze die aansluiting hebben). Ik weet niet of je speakers naast pc-audio nog andere input heeft?

En ja, het blijft irritant dat ze niet meer audio-uitgangen op de console hebben zitten.

Martinspire wijzigde deze reactie 27-08-2015 00:14 (4%)

quote:
Ereaser schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:11:
[...]

Beschrijving op gearsofwar.com
Je krijgt een token, dus ik denk dat je een message van xbox krijgt met een key die je meteen kan redeemen :)
Voor de duidelijkheid verder:
quote:
we’ll also be giving tokens for the collection to everyone who plays Gears of War: Ultimate Edition on Xbox Live between August 25 and Dec 31st 2015
. Ik heb al wel gespeeld, maar er is nog niet gemeld wanneer die tokens dan worden verzonden. Wel apart dit.

Voor EA Access eigenaren zonder BF4 DLC:
quote:
Get Battlefield 4 Naval Strike Right Now!

Ready to take the battle to the South China Sea? This week only, we're giving all EA Access members a free copy of the Battlefield 4 Naval Strike expansion pack, which adds a new amphibious vehicle and four more multiplayer maps. Just visit the EA Access app on Xbox One before September 3 to claim your gift — and it's yours to keep forever.

And don’t forget: you can score a 10% discount on all EA digital content on Xbox One, including other Battlefield 4 expansion packs and Battlepacks. Your discount will be automatically applied when you purchase from the Xbox One Games Store. Not a member? Sign up now and start playing.

Thanks for playing and enjoy Naval Strike!

quote:
Bullet NL schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 22:16:
[...]

Ik hoef niet zo nodig de lobby te beheren hoor, ik ben (was) het ook heel vaak niet....
Regelmatig kreeg ik verzoekjes voor een bepaalde setting of track terwijl ik de lobby niet beheerde.
Maar nogmaals, het gaat mij vooral om de racelijn, de automatische remfunctie en het automatisch insturen....
Maar zelfs al hebben mensen die aan, dan is dat toch nog geen probleem? Dr zijn er veel die anders gewoon geen lol hebben in het spelletje en jij weet net zo goed dat die mensen toch niet sneller zijn. Maar laat ze lekker meedoen.

Ik rij ook gewoon mee om te racen, niet om mijn auto op de baan te houden en ergens een keer de finish te houden. Ik denk dat ik niet de enige ben die liever strijd om een positie die wat waard is, dan elke grindbak op te moeten zoeken omdat men forceert dat alles uit moet.

En qua auto's zie ik ook liever alles zo gelijk mogelijk. Wat tunen is geen probleem, maar als je minimaal 10 seconden per rondje sneller bent, dan is er voor mij ook niks meer aan. En zeggen "ja dat kun je zelf toch ook gaan doen" is een kul-argument. Zo'n die-hard ben ik niet. Maar toch wil ik gewoon lekker online racen en lol hebben. En dat geldt dus ook voor racelijn. Ik ken niet alle banen van buiten en vind het gewoon een stuk relaxter rijden.

Maar goed, de kans dat wij samen nog wat potjes online rijden is vrij klein. Ik speel voor mn lol en de strijd, niet om de beste ever te worden of op andere manieren voordeel te behalen.

Martinspire wijzigde deze reactie 29-08-2015 23:11 (3%)

quote:
justifire schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 13:16:
[...]

Je zou wel gek zijn.
Doe jezelf een plezier en koop je punten bij offgamers.com
Dat scheelt je in totaal ook "maar" 16 euro. Moet je alleen wel door dat irritante systeem heen om te valideren en vervolgens een brak support-systeem met "ik sluit de ticket ongeacht of ik weet of het is opgelost"-mentaliteit.
De game kopen in de Russische store levert je al meer op.

Martinspire wijzigde deze reactie 30-08-2015 13:20 (6%)

quote:
Donstil schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 13:27:
Uiteindelijk toch maar overstag gegaan en Sunset overdrive gehaald.
De eerste indrukken zijn niet heel best, vooral de besturing is er houterig maar daar moet je aan wennen las ik hier al. Verder ben ik vooral benieuwd hoe hier wat diepgang in gaat komen. Het ziet er wel lekker uit met al die kleuren en gekke wapens.
Zo houterig vond ik de besturing niet, maar inderdaad is ook wat wennen. Vooral je combo's zijn in het begin nog wat laag. Maar op den duur unlock je meer mogelijkheden om de stad door te komen en dus meer moves wat het ook allemaal makkelijker maakt. Probeer vooral zo weinig mogelijk op de grond te blijven en al helemaal niet gaan lopen. Gewoon springen, sliden, grinden, etc. Dr komt een moment waarop ineens alles samen valt en je helemaal door hebt hoe je het moet spelen. Vanaf dan is het echt heerlijk. Is 1 van de weinige free-roamers waar ik nog een hele tijd doelloos heb zitten spelen, puur omdat ik de controls en mogelijkheden om je voort te bewegen zo lekker vind spelen.
quote:
Winkiller schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 13:31:
[...]

Ik ben ook een echte Nederlander en wil zo goedkoop mogelijk boodschappen doen maar als ik in vreemde voor mij onbekende supermarkten moet shoppen doe ik liever boodschappen op een bekender adres dichter bij huis.
Mja vooral als het in een andere taal dan Nederlands of Engels moet, dan laat het voor mij maar.
quote:
Het is trouwens geen 16 euro maar 25 euro winst voor de F6 Ultimate, die kost in de USA winkel 99,99, offgamers kaarten voor de USA kosten dan €84,= terwijl in NL de Ultimate €110,00 kost. :P
Ja ok, maar normaal gesproken vind je de gift cards van 50 dollar voor 50 euro.

Door de huidige dollarkoers heb je overigens ook niet zo heel veel winst. Het is vooral dat je in de VS een staat kunt pakken zonder BTW wat het meeste scheelt (dat lijken sommigen nog wel eens te vergeten).

En @exacter: je pleegt inderdaad fraude door in een andere store te kopen. Je geeft namelijk een fout adres door en dat mag niet. Dat is ook de reden dat ze het niet toestaan. Niet omdat het technisch niet mogelijk is of iets. Eerst controleerden ze ook alleen op adres en nu dus op de creditcard zelf.

Martinspire wijzigde deze reactie 30-08-2015 13:42 (35%)

quote:
Winkiller schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 13:52:
[...]

Wil je dit even uitleggen, bedoel je dat met een ;) of meen je hier wat je zegt ? Google vertaald alles. >:)

Misschien moet ik eerst even iets duidelijker maken, ik wil best kopen via andere winkels, ook in het buitenland, maar ik wil er niet voor hoeven frauderen in ruime zin van het woord. Een voorbeeld is, met VPN TV kijken in de USA maar ik doe het niet omdat je dan min of meer dingen doet die niet toegestaan zijn, dat het kan is wat anders.
Ik weet dat Google veel vertaald, maar heb al gemerkt dat ie vaak popups niet gaat vertalen.
Verder heb ik het erover dat ik het geen probleem vindt om in de US/UK/etc stores te betalen waar Engels gehanteerd wordt (dus Hong Kong, Australië e.d. zijn op zich ook mogelijk), maar Rusland of Brazilië vind ik weer zo'n gedoe.

Verder is alles wat je niet in de NL-store aanschaft maar met een vals adres in het buitenland, ook gewoon fraude.

Momenteel heb ik de volgende games op mn lijstje staan waar ik naar uitkijk of waar ik meer van wil weten:
DatumGame
1 SeptemberMad Max en MGS5
15 SeptemberForza 6 (10 september bij ultimate edition)
25 SeptemberFifa 16
29 SeptemberTHPS5 (al lijkt me deze keihard te gaan falen)
6 OktoberRock Band 4
23 OktoberAssassins Creed Syndicate
27 OktoberHalo 5 Guardians
3 NovemberNeed For Speed 2015
6 NovemberCall of Duty Black Cops 3 (gniffel) (weet nog niet of ik deze ga halen)
10 NovemberFallout 4 & Rise of the Tomb Raider
19 NovemberStar Wars Battlefront 3
26 NovemberTrackmania Turbo
1 DecemberJust Cause 3 en Rainbow Six Siege
8 DecemberHitman 2015

Let wel: dit is niet de volledige releaselijst maar games waar ik nog wel interesse in heb. Bij een aantal twijfel ik nog wel of ik ze ga aanschaffen en of dat bij launch gaat zijn, maar de kans is groot dat ik eind dit jaar de 150 games wel voorbij ben voor de X1 :Y)

quote:
Ah inderdaad. Maar dat veranderd weinig aan het feit dat er elke week vanaf MGS wel wat uit gaat komen. Of eigenlijk vanaf deze week met GoW en Dishonored remakes

Martinspire wijzigde deze reactie 31-08-2015 00:43 (6%)

quote:
Rossi46 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:55:
[...]

Het is wat flauw om er over te beginnen, maar je vraagt er zelf een beetje om door er zo de nadruk op te leggen. Maar wat moet je in hemelsnaam met zoveel games? :?
Zo'n nadruk was het niet en ik denk dat iedereen die vanaf het begin meedoet op X1 met Games with Gold ook al aardig wat heeft verzameld. Maar wat ik ermee doe? Spelen natuurlijk. En als ik ermee klaar ben gewoon niet meer naar omkijken :+
Ik hou van afwisselen en ben snel op een game afgekeken zodra de credits voorbij rollen.

quote:
weszz schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:53:
[...]

Oef, nadeel van 2 consoles bezitten is dat je voor beide consoles natuurlijk de exclusives wil hebben :+

Maar in jouw lijst kan ik me vinden. Buiten Fifa om, niet mijn ding :+
Het scheelt dat je voor de PS4 niet zoveel keus hebt dit najaar aan exclusives :Y)
offtopic:
De reactie waarvan je wist dat hij zou komen

Ik heb GTA al op de 360 gespeeld een lange tijd (de completion achievement bv) en daarna nog paar maanden toen de multiplayer erbij kwam. Nu op de X1 kwamen de heists maar het lukte eigenlijk nooit om er een 4e man bij te krijgen (of we waren dan weer met 5), dus die heb ik niet eens afgemaakt.
Verder zie ik weinig anders dan toen ik hem al speelde, dus terugkomen hoef ik niet echt. Vind het wel prima zo.

quote:
Yaz schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 16:23:
[...]

Ik vond het ook wat tegenvallen ja. Als je in de US zit hoef je voor 15K punten een spel te kopen via microsoftstore.cm. Wij als Nederlanders moeten 5(!) spellen binnen 60 dagen kopen ter waarde van minimaal 59 euro om diezelfde 15K punten te verdienen.

Gaat hem niet worden. Heb dus maar de enquete invult voor 150 puntjes :D
Als ze nou ook een paar dagen eerder waren geweest zodat MGS, Mad Max of bv Forza er al bij zaten, dan kom je nog eens in de buurt van die 5 games -O-

Aardige beelden, veel meer kleur dan de vorige game heb ik het idee:

Ben alleen nog niet echt overtuigd van de setting, het verhaal en de nieuwigheden. Ziet er teveel hetzelfde uit.

Wanneer gooit AC het nou eens om en gaat het richting een modernere tijd? Gewoon puur om wat anders te doen? Of ala Black Flag dat er een bepaald thema centraal staat wat het geheel ook nog een beetje overneemt?

Martinspire wijzigde deze reactie 01-09-2015 23:52 (28%)

quote:
rejer schreef op donderdag 03 september 2015 @ 13:46:
[...]

Blijkt maar weer hoe europa genaaid word met digi prijzen.
Niet helemaal waar, bij de Europese prijs zit vaak gewoon BTW bijgeteld. Dat doen ze niet overal (zoals bv de US). En verder zijn prijzen elders gewoon lager. Niet om te pesten, maar omdat anders niemand die game gaat halen.

Martinspire wijzigde deze reactie 03-09-2015 15:50 (15%)

Mja volgens mij is er nu ook geen methode om iemand een compliment te geven en zijn score omhoog te boosten. Alleen maar downvoten dacht ik?

quote:
PL3X4N schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 11:31:
Stapje verder weer in de Rainbow Six Siege bèta, 24 sept. wordt er gestart. Ben wel benieuwd hoe het gaat worden R6 Vegas grijs gespeeld :P
Stapje verder? Als in uitnodiging of iets?

Pagina: 1 2 3 4 5

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True