Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

USB en 3.5 mm jack - Gaming haedset.

Pagina: 1
Acties:

• Daan115
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 02-10 15:33
Hallo,

Ik heb een gaming headset gekocht voor mijn kinderen. Die hebben een laptop waarop - zo blijkt nu - alleen nog maar een mic ingang zit en geen audio uitgang 3.5 mm jack meer op zit. Wel natuurlijk USB aansluitingen. Ze grebuiken de headset naast de laptop ook ook voor een mp3 waar een 3.5 mm jack output op zit.

Daarom heb ik een headset met twee 3.5 mm jack (mic en audio) gekocht.

De vraag: kun je een verloop je krijgen voor audio naar USB ? Voor het liefst niet al teveel. Of kan ik ze beter omruilen voor een headset met USB? En dan een verloop USB 3.5 mm jack de andere kant op voor het geval ze de mp3 speler gebruiken.

• Daan115
@Koninkje: dat zou het probleem inderdaad oplossen. Vind alleen de prijs voor de oplossing wel wat hoog. Hoopte meer in de orde van 5 euro klaar te zijn :)

De headset is deze: pricewatch: Ozone RAGE ST Rood

• Daan115
@D4NG3R & @Afvalzak: dat zou een hoop schelen :) Dank!

[Voor 12% gewijzigd door Daan115 op 24-04-2015 15:50]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Daan115
Inmiddels een audiosplitter gekocht maar dat lijkt niet te werken in combinatie met een Dell Inspirion. Van alles al geprobeerd. vooral allerlei drivers maar geen succes. Iemand nog een idee?

anders moet ik maar zo.n USB soundcard ding halen ...
Pagina: 1

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True