Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Verzamelen van bestanden per categorie

Pagina: 1
Acties:

• XO101
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 26-10 10:40
Recentelijk is mijn ssd gecrased van mijn Mac, met redelijk wat geluk heb ik het ea hersteld gekregen.

Punt is alleen dat ik nu zo 25000 losse mappen heb met inhoud, varierend van nutteloze zaken tot en met foto albums en word bestanden enz.

Ik zoek een software tool waarmee ik over deze 25000 mappen heen bijv. alle .jpg kan verzamelen en in een nieuwe map kan zetten. Weet iemand zo'n tool?

Ik heb al wat zitten zoeken op google, maar ik kom alleen maar tools tegen om massa's foto's van websites te vinden

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True