Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Bluetooth Dongle/adapter voor ps4 controller

Pagina: 1
Acties:

• Kevie9
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 09-12-2017
Ik zoek een?
ik zoek een bluetooth dongle/adapter of een los component die ik in mijn pc kan stoppen

Wat is je budget?
zo laag mogelijk

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen idee

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
de laatste tijd probeer ik mijn ps4 controller op mijn pc aan te sluiten met een usb kabel dit wil helaas niet ik heb het probleem dat als ik alle dingen download die nodig zijn gedaan heb en mijn ps4 controller met een usb kabel aan de pc verbind wordt ie wel herkent en staat hij ook bij apparaten als wireless controller maar als ik dan op spelbesturing klik staat er niks... dus wordt hij op een of andere manier niet herkent, dit zie ik maar bij weinig mensen dus dacht ik laat ik hem maar pairen met bluetooth nu is mijn vraag welke dongle/adapter moet ik hiervoor aanschaffen?? _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True