Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 03:24
Uhm... wie? DeleRT is trouwens weer aan het streamen :)

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1Henk 'm!

• auroortje
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 19-02 21:45

auroortje

"Ron2U" on WoW's

Toch maar overstag gegaan en eerste boot gekocht :*) Błyskawica
Dus je zal mij nog wel tegen komen in deze gunboat. :w Ron2u

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SpamLame
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 19-02 12:17
quote:
15 point ARP HIEI Commander

WoWs-id dionvdc_ wows numbers wows referral

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 01:06
quote:
auroortje schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 13:41:
Ik heb de update aangezet en zie vanavond wel als ik uit me werk kom hoe het is.
Download zakt soms terug naar 76 kb/s. Dus kan wel ff duren. Sta nu op 20 % na 1 uur.
Denk dat iedereen aan het downloaden is :-)
Ik zet bij zowel World of Tanks als World of Warships altijd de p2p uit, en download enkel dan enkel van de http cdn van Wargaming. Daar haal ik op enkele uitzonderingen na een veel hogere snelheid dan via de p2p download (die standaard aan staat). Het nadeel is dat ze niet compatibel met elkaar zijn. Dus als je de helft via de p2p download, en vervolgens p2p uitzet zul je de gehele patch opnieuw moeten downloaden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 05-02 18:34

ShockWave

Lost it somewhere

Zo eerste battle, het is nog niet zo druk maar het weer geeft wel een leuk effect aan de game..
Op hogere tiers 7+ wel volle bak kom ik net achter.

quote:
GLR89 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 16:10:
goede tip, kwam laatst tot de conclusie dat mijn replay map ook opgevuld was met 8 gig aan video's.
Goede tip, scheelde bij mij ook weer 1 gig en oude replays zijn vaak toch niet meer af te spelen met de nieuwe client.

ShockWave wijzigde deze reactie 29-04-2016 16:16 (57%)

Star Citizen referralcode

• Joindry
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 19:56

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Eindelijk mijn 5e skill

vanaf nu ben ik officieel "the surprise modaf*cka"

Maar wat blijft dit spel ongelijfelijk pay to win, als je geen gold uitgeeft is die 5e skill gewoon onbereikbaar. Evenals even 2 miljoen ophoesten voor concealment expert... En beiden samen maken gewoon zo een oneerlijk groot voordeel.

• wttj
  • Registratie: december 2012
  • Niet online
quote:
Joindry schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 16:42:
Tijdens een grind met gold kom je vanzelf uit op 15 skillpoint ergens op nieveau 9. Doe je dat zonder moet je wel héél veel potjes spelen op dezelfde tier. Je betaalt, je behaalt véél eerder een goeie commander, met een goeie commander maak je meer kans om te winnenn... Ergo, pay to win...
Je betaalt om de grind te verkorten, niet om iets te krijgen wat niet-betalende spelers niet hebben. Het zou p2w zijn als je door te betalen een Captain kon krijgen die niet-betalende spelers niet kunnen krijgen.

• Joindry

Joindry

quote:
PcDealer schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 20:22:
[...]
Volgens mij kijk jij nogal zwart/wit.
[...]
great comeback... Neen jij bent em...
quote:
PcDealer schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 20:22:
Geld heeft slechts gedeeltelijk met win te maken. Ja, je kan met vlaggen wellicht langer leven, meer dmg doen, meer XP krijgen,etc. Je moet nog steeds goed spelen om goed te grinden. Je wordt geen betere speler of wint meer door er alleen geld tegenaan te gooien, dus geen P2W.
Even kijken, geld zou alleen moeten helpen je grind te verkorten, agreed.
Je zegt zelf dat dat je meer damage kan uitdelen door geld uit te geven, dat staat al haaks op wat het zou moeten doen. Als jij er meer kan uitdelen wil dat zeggen dat iemand anders er minder kan uitdelen want per ronde is er een vast aantal levenspunten bij de vijand.

Geld maakt je automatisch een betere speler, hogere accuratesse, betere camo (waardoor je het eerste schot kan afvuren of je zone voor blindvuur groter wordt, je sneller draait dus beter torps kan ontwijken...

En ja, het is mogelijk zonder geld te besteden een 16 skill crew te hebben. Maar euhm, bij wot geef je 10% van je skill af te retrainen met credits, hier 50%.
Als je in een gewone grind je commander iedere keer meeneemt naar het hoger niveau, haal je ergens de 15e skill op niveau 9, de 16e ongeveer wanneer je niveau 10 vrijspeelt wanneer je goud gebruikt.
Zonder geld moet je 9 keer de helft van je punten inleveren, hoe ver zou je commander staan tegen je de niveau 10 vrijspeelt?

Upgrades, enkel betaalbaar wanneer je premium speelt (hoe hoger het niveau hoe erger) en o ja, geld nodig om te demonteren (hier zondigt wot ook aan) waardoor het helemaal onbetaalbaar wordt als je geen goud gebruikt omdat je anders iedere keer de upgrades opnieuw moet kopen.

22.500 credits voor één rondje het beste verfschema, wel bijna beste verfschema, want de beste is alleen met goud verkrijgbaar.

Verbruiksartikelen, de beste zijn alleen met goud verkrijgbaar.

Tot niveau 5 kan je misschien meedraaien zonder geld uit te geven. Vanaf dan wordt het gewoon zwaarder tot onmogelijk te doen.

Hoeveel (%) langer denken jullie dat het zou duren eer je een volledig uitgeruste niveau X hebt zonder geld uit te geven ivm wel geld uit te geven, met een evenwaardige commander?
Zonder écht één doubloon uit te geven.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: november 2007
  • Nu online
Even over dit pay2win gedoe. Tijdens de CBT heb ik 2 tier9s en 2 tier10s gegrind zonder enige vorm van premium/doubloons. Inclusief captain skills enz.
De situatie nu: Vrijwel alles wat je een voordeel kan geven ten opzichte van de tegenstander in een battle is verkrijgbaar voor silver (inclusief de premium consumables (gewoon pijltje naar beneden clicken naast de 25 doubloons)). Silver grinden kan redelijk gemakkelijk op tier5 (Omaha). Op dit moment heb ik meer dan 2000 flags in mijn inventory. Ik heb geen enkele euro hiervoor betaald.

Als je bedoeld dat alle voordelen/features/credits/xp er voor iedereen moeten zijn, ongeacht hoeveel tijd en moeite hij/zij er aan besteed, dan klopt je verhaal helemaal.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GLR89
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 07:23
geen "pay 2 win" maar "pay 2 win more" dus. Aangezien Silver boven tier6 er (in mijn geval) harder uit vliegt dan bij komt. rondje Essex verliezen kost mij gemiddeld -50k silver. En dan heb ik nog een premium account ook.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joe_P
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 19-02 13:31
quote:
MailMan schreef op maandag 02 mei 2016 @ 22:35:
Ben ik m'n eigen stats aan het bekijken, zie ik daar dat ik gisteren een potje heb gedaan waarin ik m'n meeste base XP ooit heb gehaald (3281 in een Farragut). Stond ik raar van te kijken, want ik kon me geen goeie pot herinneren...
Dat komt waarschijnlijk doordat in de officiële stats van de wows-site de premium bonus wordt meegerekend met je xp. Met die score kom je op ca. 2187 base xp, wat een prima score is maar zoals je aangeeft niet uitzonderlijk goed. Na de update naar 0.5.5 heeft iedereen 3 dagen premium erbij gekregen (als compensatie omdat de update zo lang duurt) dus als je daarvoor al geen premium had, heb je het de afgelopen dagen wel gehad.
quote:
GLR89 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 08:50:
[...]Volgens mij is de USS Texas alleen beschikbaar voor de NA server op dit moment? Hier is hij niet verkrijgbaar
Nog niet beschikbaar inderdaad, misschien dat ze de verkoop koppelen aan een van de events die deze maand komen. Het lijkt wel een aardig schip en afhankelijk van de prijs / bundel wellicht een interessante aankoop om US captains te kunnen trainen, al heb ik dat zelf nog niet nodig. Ik denk namelijk dat ik nog even wacht met de Fletcher en eerst voor de Roon ga (heb niet de credits om beide te kopen). Wellicht dat ik wel m'n Benson captain naar 15 punten wil voor het komende seizoen van Ranked battles (ook nog geen planning wanneer dat komt).

@Delert / Pkregting: mooi dat je weer aan het streamen bent, alweer een tijdje geleden. :)

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 18-02 11:46
Sinds de laatste patch zijn de parameters een beetje aangepast wat betreft friendly fire.

We increased the penalty for damaging and destroying allied ships. From now on, a player can receive "team killer" status even if they caused relatively slight damage to an ally. A player will instantly receive the "team killer" status when they destroy an allied ship

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pkregting
  • Nu online
Voor de geinteresseerden: http://bit.ly/gnbweek1

Een replay contest, maar dan net iets anders ;)

pkregting wijzigde deze reactie 06-05-2016 12:27 (29%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 22:49
quote:
pkregting schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 12:26:
Voor de geinteresseerden: http://bit.ly/gnbweek1

Een replay contest, maar dan net iets anders ;)
Wat zijn veel plane kills voor een BB? Had gisteren toevallig een potje waarin ik er 62 heb neergeschoten in de Iowa 8)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joe_P
quote:
pkregting schreef op zondag 08 mei 2016 @ 00:00:
[...]

Er zijn nauwelijks inzendingen, dus voor mijn favo NLers, zelfs 1 citadel hit met een DD wint je 200 diamonds nu ;)
Helaas net pas gelukt een citadel te krijgen in de Tashkent, dus net te laat voor de contest (wel een lekker potje met 12k xp incl. alle bonussen). :/

Voor de Naval Battles de laatste tijd ook weer wat carrier potjes zitten spelen, maar dat blijft toch niet echt mijn ding. Ik probeer wel zoveel mogelijk m'n team te helpen (spotten, vijandelijke vliegtuigen neerhalen), maar heel veel waardering geeft het niet. Inmiddels ook de Shchors vrijgespeeld en nu volledig geüpgrade is dat ook wel een lekker schip.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• k995
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 20-02 13:28
Nagato 3 kills 172k dmg 7 citadels

DAcht dat de fuso al goed was maar Nagato is voor mij nog beter.

k995 wijzigde deze reactie 10-05-2016 06:36 (29%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

http://aslain.com/index.p...-preview-v55011-10052016/

Onder various mods damage counter+ in battle clock(alt header by W03L0BED)

ShockWave wijzigde deze reactie 11-05-2016 12:17 (26%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SpamLame
quote:
EnderWiggin schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 19:16:
Uit die eerste 10 battles met een Duitse Cruiser (Tier 2) is het best leuk spelen. Maar echt veel torpedo aanvallen (om maar nog niet te spreken over Carriers) heb ik natuurlijk nog niet meegemaakt.

Maar als Cruisers Mediums zijn, is dat misschien zo gek nog niet. Manusje van alles en nog net niet bepalend genoeg als een heavy BB om direct verantwoordelijkheid voor strategie en de uiteindelijke overwinning te dragen.
Wel moet je op hogere Tiers de carriers van lucht dekking voorzien? Tegen die tijd ben ik hopelijk voldoende ingespeeld.

OK, thanks ;-)

Nog tips voor onder welke vlag te varen? In Blitz zijn bepaalde landen in lagere tiers erg goed, maar in hogere kannonenvlees. Sovjets worden volgens velen voorgetrokken door WG.
Of een CV AA nodig heeft ligt aan de setup en welke CV het omgaat, sommige hebben goede AA
Als je wilt, ik ben beschikbaar voor een division (dionvdc_ ingame)

SpamLame wijzigde deze reactie 12-05-2016 22:48 (3%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 20-02 00:01
Net de Mutsuki gekocht, meteen een leuk 1e rondje.

Ashrah wijzigde deze reactie 13-05-2016 00:12 (20%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GLR89
Sinds de nieuwe update beland ik echt in de meest belachelijke matches. Heb er al een aantal verloren waarbij mijn team bijna geen kills heeft maar het complete team afgeslacht is. Hebben anderen hier ook last van? Wordt er behoorlijk moedeloos van. Inmiddels m'n winrate met 3% zien zakken. Heb echt het gevoel dat het ene team zwaar domineert en het andere maar een beetje aan moddert. dat dit een keertje gebeurt prima, maar vanavond non-stop 12-2/12-4 taferelen.

GLR89 wijzigde deze reactie 14-05-2016 01:09 (27%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pkregting
  • Nu online
quote:
GLR89 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 23:53:
Sinds de nieuwe update beland ik echt in de meest belachelijke matches. Heb er al een aantal verloren waarbij mijn team bijna geen kills heeft maar het complete team afgeslacht is. Hebben anderen hier ook last van? Wordt er behoorlijk moedeloos van. Inmiddels m'n winrate met 3% zien zakken. Heb echt het gevoel dat het ene team zwaar domineert en het andere maar een beetje aan moddert. dat dit een keertje gebeurt prima, maar vanavond non-stop 12-2/12-4 taferelen.
Nu je dit zo stelt, vanavond had ik hier ook redelijk veel "last" van. Maar 4-5 potjes gespeeld, maar allemaal een stomp. Gelukkig wel wins, maar ik zal ook wel de andere kant mee gaan maken. Morgen weer streamen :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SpamLame

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PcDealer
Ik ben tegenwoordig Supertester!

quote:
ShockWave schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:31:
Matchmaker beetje uit balans, teams incompleet en tiers kloppen niet helemaal... 8)7
Tier VIII tot en met X (max 2 verschil) is niet raar?
quote:
Bug of nieuwe feature om 2 schepen tegelijk onder vuur te kunnen nemen?
Hoe zie je dat? De turrets gaan naar 1 punt. Of bedoel je dat rode linksonder in beeld?

PcDealer wijzigde deze reactie 14-05-2016 11:01 (4%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PcDealer
quote:
GLR89 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 12:16:
[...]
Vind het wel uitermate irritant dat locken, heb je net een full broadside target zit je nog op het schip ernaast of voor gelocked :p
Op X drukken?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SpamLame
German Vessels Discounted
These discounts are available in the game from 21 May at 07:10 CEST until 24 May at 07:10 CEST (UTC+2). Double XP gain will also be active during this period.

50% DISCOUNT Tiers II-V
30% DISCOUNT Tiers VI-VII
15% DISCOUNT Tiers VIII-X

http://worldofwarships.eu...l/special-fleetreview-de/

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Joe_P
Morgen weer een grote update:
Update 0.5.6 release

Afgelopen week een paar potjes op de testserver gespeeld en ik moet zeggen dat ze een paar mooie GUI aanpassingen hebben gedaan. Ook ben ik wel blij met de betere HE voor de Roon / Hindenburg. Ik ben wel benieuwd wat de nerfs voor de hogere Japanse DD's

Binnenkort start als het goed is ook weer een nieuw seizoen Ranked battles. Dit keer eerst tier 5-6 en dan tier 6-7. M'n ARP Myoko met 16pt kapitein is er klaar voor.

Omdat er ook bijna geen team battles worden gespeeld heb ik m'n Benson maar verkocht en de Fletcher gehaald. In de GNB de Smith gekocht om daarmee de kapitein te trainen en nu bijna de 15e punt voor m'n Fletcher kapitein gehaald. Die Smith is wel een geinig schip, lekker snelle reload dus rookgordijn optrekken en schieten maar. De enkele torpedobuizen zijn ook wel handig om een constante stroom torpedo's af te vuren om vijandelijke schepen af te leiden / te laten manoeuvreren. Wat mij betreft een aanrader als je nog diamonds over hebt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SpamLame
Even een idee over de broken MM.
Een andere verklaring voor de onbalans zou kunnen zijn, dat een hele hoop spelers zoveel mogelijk diamonds hebben willen en daarom in schepen/classes zitten waar ze eigenlijk niet bekend/goed mee zijn.

Ik bedoel dan dat ik in een klasse kan stappen (CV bv. waar ik echt niet goed in ben) om de benodigde kills te (hopen) halen danwel X games in $class en dus niet echt een consistente bijdrage kan leveren aan het team.
quote:
Joe_P schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 17:42:
[...]
Wat doen jullie met je diamonds? Ik vind het unlocken van schepen het leukst, maar om nou nog een T2 schip erbij te kopen...
Initieel wilde ik voor de Katori gaan zonder veel tijd te besteden in het onderzoeken of het het waard is overigens. Maar omdat ik dat niet denk te halen spaar ik ze nu maar op en zie op het eind wel wat ik er mee ga doen.

SpamLame wijzigde deze reactie 26-05-2016 09:42 (33%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joe_P
Dat soort potjes kom ik ook wel eens tegen. Laatst in de New Mexico in een T8 game terecht gekomen op Trap. Toen ik eindelijk in de buurt van een cap was, was het hele vijandelijke team alweer de andere kant op gevaren om daar als lemmings in onze val te lopen. Uiteindelijk (na 8 minuten...) wel een paar schoten kunnen lossen, maar al snel op punten gewonnen. Gelukkig binnenkort weer Ranked battles.

Er is trouwens nog iets veranderd in 0.5.6 dat niet in de patchnotes staat. De bonus van Concealment Expert geldt nu niet meer voor de extra detectability die je krijgt als je een schot lost. Dat betekent dat je met zo'n kapitein eerder gezien wordt als je aan het schieten bent. De Zao invisifire range gaat nu bv. van 15,1 naar 15,8 km. Jammer voor de Zao kapiteins (zoals ik) maar wel zo eerlijk. Hiervoor was het wel erg makkelijk om ongezien de vijandelijke bb's af te branden. Dat blijft nu zeker mogelijk maar het wordt iets lastiger.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Je zou maar jarig zijn vandaag, gefeliciteerd Hiawatta..
Het indiaantje uit Donald Duck?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hiawatta
  • Laatst online: 20-02 14:38
nee, het is nog niet afgelopen, maar de teller kwam op 12 miljoen terecht en toen stopte ineens alles. Ze hebben nu dus de counter verhoogd om te zorgen dat je de missies nog kunt door blijven doen. Zal wel ff stroef lopen op de achtergrond. Ik zag een post van MRConway hierover:

As I am sensing some confusion here, let me just jump in and clear things up! :)

Unfortunately we had a small glitch that made the counter hit the 12 million mark before we thought it would, which triggered a notification that the event was over! We of course remedied this immediately and added another stretch goal at 15 million diamonds.

There will be no more weekly missions, the permanent missions can however still be completed!

While the 15 million stretch goal is still a secret, every player who got at least 1 diamond will receive an additional 10 GNB camos for us having actually achieved our goal of 12 million! :)

Remember: You need to spend your diamonds on treasures before the event ends on June 8th!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joe_P
Vandaag net de 900 aangetikt. Nu nog 400 te besteden maar twijfel of ik voor de Albany moet gaan of wat vlaggen en premium time moet pakken. De Smith is wel geinig tot nu toe, handig om m'n Fletcher kapitein te trainen en een klein beetje credits te sparen.

Inmiddels de Tashkent grind afgerond en de Udaloi gekocht. Nog wel aan het sparen om ook de upgrades te kunnen kopen (oa. beter guns), maar ik vind 'm nu al fijner spelen dan de grote logge Tashkent. Wel jammer dat je op T9 nog minder winst maakt (zelfs met premium). Ik zit nu te twijfelen om de Molotov aan te schaffen als credit grinder. Ik heb alleen al de Murmansk dus een tweede Russische premium cruiser is misschien wat overdreven. De Indianapolis is alleen weer meteen 10 euro duurder.

Overigens is er ook nieuws over het nieuwe seizoen van Ranked Battles, dat start op 10 juni volgens de laatste geruchten. De oplettende speler heeft wellicht op het resultatenscherm al de ranks die je bij de start krijgt zien staan (rank 9 voor mij). De laagste ranks zijn T5-T6 en de hoogste T6-T7. Als je eenmaal op rank 1 uitkomt kun je ditmaal nog verder spelen in T10 schepen (m'n Zao is er klaar voor). De beste verandering in het komende seizoen vind ik wel dat als je bij het verliezende team bovenaan staat je dan geen ster meer verliest. Hopelijk lukt het me dan eindelijk een keer om rank 1 te halen.

Joe_P wijzigde deze reactie 01-06-2016 22:12 (10%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SpamLame
quote:
Joe_P schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 22:08:

Overigens is er ook nieuws over het nieuwe seizoen van Ranked Battles, dat start op 10 juni volgens de laatste geruchten. De oplettende speler heeft wellicht op het resultatenscherm al de ranks die je bij de start krijgt zien staan (rank 9 voor mij). De laagste ranks zijn T5-T6 en de hoogste T6-T7. Als je eenmaal op rank 1 uitkomt kun je ditmaal nog verder spelen in T10 schepen (m'n Zao is er klaar voor). De beste verandering in het komende seizoen vind ik wel dat als je bij het verliezende team bovenaan staat je dan geen ster meer verliest. Hopelijk lukt het me dan eindelijk een keer om rank 1 te halen.
Mijn interface zegt dat RBs starten over/in 8 dagen.
Overigens meen ik me te herinneren dat je RB rank in het resultaatscherm direct na een recente clientupdate was, maar kan er ook naast zitten

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PcDealer
quote:
Joe_P schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 22:08:
Vandaag net de 900 aangetikt. Nu nog 400 te besteden maar twijfel of ik voor de Albany moet gaan of wat vlaggen en premium time moet pakken. De Smith is wel geinig tot nu toe, handig om m'n Fletcher kapitein te trainen en een klein beetje credits te sparen.
Albany kun je ingame kopen. Had dit helaas ook met de Tashibana nadat ik het met Diamonds had gekocht... :(
quote:
Inmiddels de Tashkent grind afgerond en de Udaloi gekocht. Nog wel aan het sparen om ook de upgrades te kunnen kopen (oa. beter guns), maar ik vind 'm nu al fijner spelen dan de grote logge Tashkent. Wel jammer dat je op T9 nog minder winst maakt (zelfs met premium). Ik zit nu te twijfelen om de Molotov aan te schaffen als credit grinder. Ik heb alleen al de Murmansk dus een tweede Russische premium cruiser is misschien wat overdreven. De Indianapolis is alleen weer meteen 10 euro duurder.
Heb de Molotov en is leuk om broadsiding cruisers af te straffen. Maar het is of 480 dmg per shell of citadel. Indianapolis
quote:
SpamLame schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 06:35:
[...]

Overigens meen ik me te herinneren dat je RB rank in het resultaatscherm direct na een recente clientupdate was, maar kan er ook naast zitten
Klopt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SpamLame
quote:
PcDealer schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 08:34:
[...]
Albany kun je ingame kopen. Had dit helaas ook met de Tashibana nadat ik het met Diamonds had gekocht... :(

[...]
Yup alleen de Katori en Smith zijn met diamonds te verkrijgen
quote:
Heb de Molotov en is leuk om broadsiding cruisers af te straffen. Maar het is of 480 dmg per shell of citadel. Indianapolis [video]
Twijfel of ik de Indi kopen ga aangezien ik eigenlijk ook wel de atago proberen wil, keuzes keuzes...

SpamLame wijzigde deze reactie 03-06-2016 09:45 (75%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SpamLame
quote:
PcDealer schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 10:12:
[...]

Installeer de Public Test en je kunt het proberen. Laatst met de Tirpitz gespeeld :)
Goed punt FYI http://worldofwarships.eu/en/content/pt-guide/ voor een howto
quote:
Davidson schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 10:29:
[...]

Over die public test heb ik even een vraagje. Laatst wilde ik dit ook gebruiken, maar met geen ene mogelijkheid kon ik een account aanmaken of een bestaand account toevoegen. Met een nieuw account werd de melding gemaakt dat er 'maintanance' is en met het toevoegen van een bestaand account aan de public test wordt aangegeven dat het wachtwoord onjuist is (terwijl ik met de gewone inlogpagina wel kan inloggen).

Heeft dit te maken dat er momenteel geen beta test is of ligt het ergens anders aan?
En is het met de beta test mogelijk om ook met andere schepen te varen die je eigenlijk niet gekocht of in bezit hebt?
Public tests zijn niet altijd beschikbaar VZIW
http://worldofwarships.eu...lic-test/public-test-056/ bv was maar 6 dagen online
Je gewone WG account werkt niet op public tests, je moet echt een test account hebben/aanmaken.
Kan me dan ook verstellen dat een account aanmaken niet lukt als er geen public test is.
Er is VZIW geen nieuwe public test aangekondigd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PcDealer
Volgens mij het is het reguliere account hetzelfde op de PT. Inderdaad is de PT niet altijd beschikbaar en kun je niet inloggen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ting87
  • Registratie: augustus 2009
  • Niet online
Eindelijk mijn eerste T10 vrij gespeeld.
Het is de hinderberg geworden, en nu twijfelen of ik voor de zao / moskva of des moines ga!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SpamLame
Public test 5.7 aangekondigt http://worldofwarships.eu...lic-test/public-test-057/
Looptijd 8 June at 18:30 CEST until 13 June at 15:00 CEST

Gelijk maar een test account aangemaakt.
Aanmelden kan daar >> http://pt.worldofwarships.ru/
Test client downloaden kan daar >> http://dl.wargaming.net/w...3haqw/WoWS_PublicTest.exe

SpamLame wijzigde deze reactie 07-06-2016 15:47 (43%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ting87
  • Niet online
quote:
Duidelijk, AP is leuk met de hinderburg.
Ik heb de T9's allemaal, maar moet nog gemiddeld 100K XP voor de T10.

Moskva stats zijn vrij goed, maar hij's zo groot!

Ingeschreven voor PT, even de T10's testen =)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SpamLame
quote:
PcDealer schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:10:
[...]

Wel even de taal op EN zetten in de client. Althans, dat moest ik gisteren omdat ik per ongeluk de dir verwijderd had... 10GB!
Indeed, std taal is RU (denk ik), switch naar EN.
En de download was idd 10GB, maar goed

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SpamLame
Ben zelf halverwege de 2K hits sectie voor FOG.

@GL waar zie je dat je schepen boven t7 moet aanvallen?
http://worldofwarships.eu/en/news/special/arp-missions/
Ik zie alleen dat je de hits/dmg in een t7 of hoger schip maken moet en dat valt te combineren met RB vanaf rank15.

SpamLame wijzigde deze reactie 12-06-2016 08:09 (71%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PcDealer
quote:
GLR89 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 17:38:
Nope geen vergissing. Idd vanaf rank 15 zou het kunnen. Heb echter nog maar rank 18 behaald 8)7
Je had het over FoF: in stage 3 moet je in een tier VII of hoger varen.
quote:
PcDealer schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 17:26:
Ik kom vandaag niet eens bij het loginscherm. Blijft hangen op laadscherm bij zo'n 100%. Zie ook http://forum.worldofwarsh...pid__1086569#entry1086569
Na laatste micropatch (zonder versienummerupgrade) wel kunnen inloggen en een pot gespeeld.

• Fest
  • Registratie: december 2000
  • Niet online
Deze week mijn eerste tier X vrijgespeeld: de Shimakaze.

In een van de eerste potten gelijk mijn XP-record gebroken:

Ik twijfel nog over welke torpedo's ik moet gebruiken. Nu speel ik met de 20KM torpedo's en "Torpedo Acceleration" wat resulteert in 16Km met 67 knopen.

• hopiconjo
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 17-02 15:59
Omdat ik mijn shima captain ook gebruik in mijn kamikza r gebruik ik torps acceleration niet. Daarentegen gebruik ik meestal de 8 km torps en soms de 12. Detection is voor mij 5.9 dus heb speelruimte. ben mee eens hoe sneller hoe beter maar omdat de torp spread op de shima zo groot is kan ik ermee leven als ze iets langzamer gaan

hopiconjo wijzigde deze reactie 16-06-2016 10:44 (24%)

• GLR89
soms heb je van die dagen,

en dat in ranked battles. Begin haast overmoedig te worden na een paar heerlijke potjes. Morgen komt de werkelijkheid waarschijnlijk weer naar boven :9

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

quote:
Fest schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 10:19:
Deze week mijn eerste tier X vrijgespeeld: de Shimakaze.

In een van de eerste potten gelijk mijn XP-record gebroken:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik twijfel nog over welke torpedo's ik moet gebruiken. Nu speel ik met de 20KM torpedo's en "Torpedo Acceleration" wat resulteert in 16Km met 67 knopen.
Jij torpspammer......115 torps... :9

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ting87
  • Niet online
WoWs-ers, ik heb een 2de account die al tijden niet gebruikt wordt.
Enige voorwaarde die ik er aan stel is dat je wel actief speelt!
Hij komt met 6,5Mil Credits - 350 Doublons en de Blysakawa (of hoe dat ding ook heet).

Je kan de login gewoon veranderen naar je eigen email ;-)

Heb je interesse, stuur me een DM.
Hij mag ipc gewoon gratis weg, maar een paar doublons voor me free xp is altijd welkom :P

En ja ik weet het je mag geen accounts verkopen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SpamLame
Meeste mensen hier hebben over het algemeen al een WG account.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Ashrah
Even mijn frustratie kwijt ....

gewoon meer xp dan de beste van het winnende team :X

http://ts3.ashrah.com/images/battles/wows1.PNG
http://ts3.ashrah.com/images/battles/wows2.PNG
http://ts3.ashrah.com/images/battles/wows3.PNG

Ashrah wijzigde deze reactie 22-06-2016 13:33 (79%)

• PcDealer
Patch 0.5.7 is uit.

• SPee
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 20-02 18:40
Nee, dat je naar afloop veel meer zelf kan bepalen waar je kijkt. :)
Zoals met de vliegtuigjes mee.

let the past be the past.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SpamLame
Yubari en Sims zijn te koop

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SpamLame
quote:
PcDealer schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 10:27:
Gek dat het niet op de Premium Shop anouncement page staat...
Gister zag ik hem ook niet in de shop staan, vanochtend was ie er "ineens".
quote:
Sims is een no brainer voor mensen die houden van invisifire vanaf 11,1 km en die missies spelen met aantal hits te doen.

Yubari knalt elke 6 seconden (10/minuut) (stock) een shell eruit. USSR op tier IV iets trager, maar de rest op 6-8 per minuut.
Dat zowel de Katori en de Yubari hebben toegang tot Aiming Sys.Mod0 , resultaat gun dispersion van 73M

SpamLame wijzigde deze reactie 25-06-2016 10:39 (15%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MailMan
quote:
Ashrah schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 13:30:
Even mijn frustratie kwijt ....

gewoon meer xp dan de beste van het winnende team :X

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
I feel your pain

Verloren door een AFK CV, durf ik wel te stellen. Heel naar... Ik zou zeggen laat een bot gewoon een afk speler overnemen totdat hij/zij weer inlogt

Acties:
  • +4Henk 'm!

• MailMan
Omg...! :D Zojuist m'n beste potje ooit gespeeld. Niet qua damage, alhoewel een evenaring van m'n max aantal kills (7), maar het was tegen 3 Yamato's in een division, waar ik de enige Tier X BB was. Hele potje gigantisch achter gestaan in punten (op een gegeven moment 150 vs 850 terwijl zij alle caps hadden), maar toch gewonnen!

Heb een replay voor de geinteresseerden :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SpamLame
quote:
MailMan schreef op zondag 26 juni 2016 @ 00:51:
Omg...! :D Zojuist m'n beste potje ooit gespeeld. Niet qua damage, alhoewel een evenaring van m'n max aantal kills (7), maar het was tegen 3 Yamato's in een division, waar ik de enige Tier X BB was. Hele potje gigantisch achter gestaan in punten (op een gegeven moment 150 vs 850 terwijl zij alle caps hadden), maar toch gewonnen!

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Replay gezien en well played, mailmannl

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

quote:
Kiha schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 13:06:

En dan nog deze zin:

[Yubari is every pilot's worst nightmare. With countless gun barrels pointing towards the sky, she can protect allied battleships against attacks from the air while performing her duties as a cruiser.]

Was misschien zo tijdens CBT, maar met alle AA changes heeft ze alleen maar redelijke AA op short range. Moet je vriendelijk schip gaan knuffelen om het te beschermen.
Nee CVs lachen zich stuk terwijl ze over een Yubari vliegen, met als stock één enkele defensive fire.
Haal net in 1x 9 planes neer omdat een cv zo stom is om dive en torpbombers op mij af te sturen inclusief fighters omdat onze fighters er ook aankwamen.
Ik denk dat hij stuk ging van het huilen toen hij over mijn Yubari vloog.....
Dus zo slecht doet die Yubari het nou ook weer niet... ;)

Tip van de dag, zet er een DD captain in met last stand ofzo, elk schot wat je op je achterdek pakt kost je je roer of engine of beide.

ShockWave wijzigde deze reactie 26-06-2016 15:46 (11%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 19:39
quote:
MailMan schreef op zondag 26 juni 2016 @ 00:51:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ben wel benieuwd naar je replay.
Ben sinds kort ook weer actief met spelen, dus zal binnenkort ook wat screens plaatsen.
Hoogste Tier is 8 bij mij (Atago en North Carolina).

Xbox Live Ambassador | Xbox One X | Flintstone NL | KPN Glas 500/500 i.c.m. Ubiquiti Edgerouter Lite

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

quote:
Kiha schreef op zondag 26 juni 2016 @ 19:48:
[...]

Paar dagen geleden een Yubari gedelete in mijn Langley, door de defensive AA heen. 5 bombers verloren, waarvan slechts 2 voor de drop. (Nog voor de laatste patch)
Dat vind ik niet de AA bescherming die het zou moeten bieden volgens de beschrijving. Maar zoals met veel mechanics in WoWs werkt de AA ook op RNG.

De Yubari is een prima schip in de juiste handen, maar dat komt ook vooral door de hoeveelheid nieuwere spelers rond die tiers.

Wat ik niet snap is dat ze niet dezelfde behandeling als de MK heeft gekregen, haar 140mm valt net buiten de 'nieuwe' AFT. De AA is over de tijd heel hard achteruit gegaan. Waar WG altijd zegt premiums niet te willen nerfen is de Yubari toch hard, indirect, generfed.

edit: Die nieuwe module helpt een beetje, maar in het algemeen is ze nog steeds een schim van wat ze bij introductie was.
Denk dat je een speler had die de captain gebruikte die bij het schip kwam met 0 skills, ik heb er een captain in met 5 skills van mijn IJN cruiserlijn dus dat helpt wel een beetje :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kiha
  • Laatst online: 23-08-2017
Mijlpaal bereikt: Uitgemaakt voor hacker in mijn Atlanta... door een CV (Ranger) 8)7
Atlanta 1 - 0 Dive Bombers.

Soms blijft het mij verbazen wat voor spelers er in hogere tier CVs kunnen zitten.
Heb hem even opgezocht, zal geen naam posten, maar in totaal 108 battles in een Ranger en dit dan nog niet snappen...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kiha
quote:
PcDealer schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:02:

[...]

Dat laatste klopt trouwens niet. ARP staat in de caroussel onder Japan, maar ik kan geen Japanse kapiteins toewijzen aan ARP en omgekeerd.
Bij de caroussel staan ze tussen de Japanse schepen, maar in principe zijn de ARP schepen een eigen 'faction'.

Verder klopt er meer vanuit dat lijstje niet met betrekking tot ARP schepen, zoals waarschijnlijk in die forum links gezegd wordt.
ARP schepen zitten in een soort aparte categorie premiums, wat te zien is door het lijstje voordelen bij modules, zie screenshot:

Uiteindelijk zijn de ARP Kongou, Hiei, Haruna en Kirishima allemaal dezelfde volledig geüpgraded T5 Kongo uit de IJN tech tree met een leuk lakje erover. Hierdoor kan je er geen camouflage op zetten waardoor ze uiteindelijk een iets slechtere IJN Kongo kunnen zijn.
Zo zijn ook de ARP Myoukou, Haguro, Ashigara (al in de game files) en Nachi (soon?) hetzelfde als de T7 IJN Myoko.
Tenzij die leuke kleurtjes een camo bonus geven die we niet kunnen zien omdat de camouflage tab niet bestaat bij die schepen.

grote edit:
quote:
SpamLame schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 12:49:
[...]

Is dat zo. Ergens (kan helaas geen bron vinden) dacht ik vernomen te hebben dat je;
-standaard
-special
-premium
schepen hebt, die elk ook andere modifiers hebben.

Speciaals zouden dan de gift/event schepen kunnen wezen zoals bv de ARP schepen.

Als iemand een bron heeft die bovenstaande onderschrijft (of niet) is dat helemaal mooi.
Heb me rot gezocht naar hoe dat in elkaar zit en maar opgegeven.
Er is zeker wel een soort special categorie. De Kitakami toen nog een aantal spelers haar hadden gaf geen xp/credits na het spelen.
Zo ook wanneer Community Contributors en Supertesters een nieuwe lijn of premium krijgen om te testen op live. Kan je zonder retraining captains in plaatsen, maar de schepen geven geen xp en credits. Ze dingen wel mee naar missies.

Kiha wijzigde deze reactie 28-06-2016 14:57 (26%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joe_P
quote:
GLR89 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:53:
Het was me nog niet eerder zo opgevallen, maar erg origineel zijn de warship heren niet met de namen van je captains :P
[afbeelding]
3x Riley
2x Ward
2x James
en nog een Reed
ben wel benieuwd hoeveel jullie dr hebben? wellicht familie.
Beter dan de hele familie op één schip te laten varen zoals in WW2 met de vijf Sullivan brothers gebeurd is. Ze hebben wel later twee destroyers naar hen vernoemd, maar dat lijkt me toch een schrale troost voor de rest van de familie.

[on-topic] Binnenkort maar eens de PT voor 0.5.8 testen. De nieuwe modus en de verbeteringen voor MM klinken erg interessant. Sinds m'n Oculus Rift is binnengekomen heb ik weinig WoWs meer gespeeld. Ranked battles zijn toch weer redelijk frustrerend. Ik zit op Rank 10 (begonnen bij 16) maar moet dan nog minstens 45 battles winnen om op Rank 1 te komen. Dus dat worden er makkelijk 100+ als je een beetje pech hebt.

Ik merk dat ik de meeste lol haal uit het vrijspelen van nieuwe schepen en het leren spelen met die schepen. Door de economie op hogere tiers moet ik nu onwijs gaan grinden om nieuwe schepen te kunnen betalen en daar heb ik niet zo'n zin in. Misschien maar even een WoWs-pauze houden tot de nieuwe Duitse BB-lijn uit komt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PcDealer
Wanneer heb je een missie waardig afgesloten :?
Als je de ARP Haguro in je haven hebt en de vijand vriendelijk afscheid van je neemt met "fucking Atlanta" :)
Atlanta: 3 kills, ARP Haguro missie behaald
Atlanta: 3 kills, ARP Haguro missie behaaldAtlanta: 3 kills, ARP Haguro missie behaaldAtlanta: 3 kills, ARP Haguro missie behaald
Atlanta: 3 kills, ARP Haguro missie behaald

Ben jaloers op de citadels hits op de Ranger :P
Volgens mij 337 hits ook een nieuw record voor mij.

• SNAFU
  • Laatst online: 20-02 14:24
Premium camo, overal en altijd!!!!

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

quote:
SNAFU schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 07:44:
Premium camo, overal en altijd!!!!
Urban dazzle paintskillzzzzz
4% lagere inschatting op vaststellen van de juiste snelheid en 3% lagere spottingrange bij visuele snelheidsmetingen.
quote:
quote:
Beetje jaren '90 model dus lijkt mij ook een Vento

Het is mij nog steeds een raadsel waarom VW zoveel x de naam heeft veranderd?
Jetta, Vento, Bora, Jetta en in Mexico zelfs Atlantic..... 8)7

ShockWave wijzigde deze reactie 30-06-2016 12:08 (4%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kiha
Eindelijk de 2 miljoen schade compleet, gelijk in de Atlanta terug om hits te farmen.
En wat een pot was dat.
In het begin eigenlijk geen idee waar ik mee bezig was, posities klopte niet. Uiteindelijk B defended van 2 BBs met mijn half hp en gewonnen op points.
https://i.imgur.com/kKUYKQzs.jpg https://i.imgur.com/Xu8WCqPs.jpg https://i.imgur.com/goienHVs.jpg https://i.imgur.com/2KEZ0zfs.jpg

Edit:
Makkelijk extra credits verdienen dit weekend _/-\o_
Let's Do This!
http://worldofwarships.eu...kend-doubles-battleships/

Kiha wijzigde deze reactie 01-07-2016 17:08 (11%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SpamLame
quote:
PcDealer schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 17:52:
Lol:

[...]

Koopt allen de Warspite voor bb division met mij :)
Present, had hem al maar dat mag de pret niet drukken

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SpamLame

Hier nog een alternatief

In ander nieuws, de Derptits is weer te koop, los en bundles
duâh
duâhder
duâhrst

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Atago blijft leuk vooral als de vijand met zijn allen in je cap gaat liggen en er een typhoon overkomt zodat niemand je ziet aankomen... :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Warspite: very stronk!

Helaas geen replay vanwege een herinstallatie en vergeten de replays aan te zetten... ;(

Fest wijzigde deze reactie 06-07-2016 00:38 (5%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SpamLame
quote:
Fest schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 00:20:
Warspite: very stronk!

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Helaas geen replay vanwege een herinstallatie en vergeten de replays aan te zetten... ;(
Jammer joh had hem graag willen zien, lijkt me een super game te zijn geweest.
quote:
B-BRAIN schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 06:56:
[...]

nee hoor. Speel op EU maar ben begonnen op NA. Ranked is 1 grote nachtmerrie daar
Oh vertel...roddels altijd intressant....Met name in vergeleken met EU.
Want ik vind Ranked niet echt wat, ligt grotendeels ook aan mijn eigen prestaties denk ik dan. Ondanks dat speel ik toch ook RB.

SpamLame wijzigde deze reactie 06-07-2016 13:48 (21%)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Kiha
Schepen voor de duitse BBs bekend, nu nog wachten op de specs:
http://worldofwarships.eu/en/news/common/ze-germans-coming/

Ben benieuwd hoeveel de Scharnhorst van de Gneisenau verschillen aangezien ze op papier hetzelfde zijn.
De verschillen tussen de Tirpitz en Bismarck zijn in ieder geval wel duidelijk met de torps.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• PcDealer
Atlanta: Ranked, Shchors - 12 citadels, 2 kills
Atlanta: Ranked, Shchors, 12 citadels,  2 killsAtlanta: Ranked, Shchors12 citadels,  2 killsAtlanta: Ranked, Shchors12 citadels,  2 kills
Atlanta: Ranked, Shchors12 citadels,  2 kills

Iowa, battle 6: 150k dmg, 3 cits, 2 kills
Iowa, battle 6: 150k dmg, 3 cits, 2 killsIowa, battle 6: 150k dmg, 3 cits, 2 killsIowa, battle 6: 150k dmg, 3 cits, 2 kills
Iowa, battle 6: 150k dmg, 3 cits, 2 kills

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GLR89
quote:
Hammetje schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:58:
Wat ik niet snap, is dat die Duitse BB's die er aankomen, de tier X een schip uit de 1e wereldoorlog is en de tier 7 bijvoorbeeld (Bismarck) een schip uit de 2e wereldoorlog.

Iemand een idee waarom ze dit zou gedaan zouden hebben?
Ballance van de schepen. Als je gaat kijken bij de soviet destroyers en amerikaanse cariers zie je hetzelfde. De t8 lexington is het 2e amerikaanse vliegdekschip. De ranger is een schip veel later uit de reeks. Puur balancing dus.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Voor de grote 500k jingles actie voor het eerst een eigen review online gezet, net op tijd binnen trouwens.

plz be gentle:

Joindry wijzigde deze reactie 12-07-2016 00:11 (39%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kiha
Er is een soort build-in aim-assist naar buiten gekomen.
Left-over alpha code noemt WG het.
Wanneer je aan het richten bent kan dat stopwatch icoontje bij de shell flight-time groter/kleiner knipperen, er wordt gezegd dat dit (bij constante koers en snelheid) precies het midden is voor je doel.
"Glitch" wordt gerepareerd in 0.5.9.

Ik heb het in een potje in mijn Atlanta geprobeerd, werkte redelijk voor schepen achter een berg. Maar ben niet overtuigd.

Bron

Kiha wijzigde deze reactie 12-07-2016 15:49 (13%)
Reden: bron

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ting87
  • Niet online
1ste potje Des Moines gedaan, 140k damage (40k met brandjes) met alleen HE spam.
Range is lastig, maar met 12 shells elke 5sec kan ik in ieder geval iedereen wel wegjagen zolang ik geen broadside geef.

187 hits, 16 brandje en dat met een 17% firechance.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Argos
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 01-01 02:58
Is dit percentage inclusief het fire prevention percentage van het slachtoffer?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kiha
De kans voor een brandje berust op een relatief eenvoudige formule:
[Ship's base anti-fire coefficient] x (1 - [Damage Control Mod 1] - [Fire Prevention]) x ([Shell's base chance to set fire] + [Demolition Expert])

Met een tabel voor de base anti fire coefficient hier. Daarbij heeft de stock hull +0.0333 op de coefficient tegenover upgraded hull (tabel waarde), wat upgraden voor BBs dus nog belangrijker maakt tenzij je een BBQ wilt zijn.

Met je DesM's 17% chance wordt dus bij het schieten op T10 0.5005 x 17 = 8,5% (Onder aanname dat er geen fire prevention en/of module meespeelt).

Het vervelende hieraan is dat het nergens ingame wordt uitgelegd. Ik heb het een tijd geleden allemaal uitgezocht voor mijzelf omdat mijn fire chance belachelijk veel lager was dan wat de shells aangaven.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PcDealer
quote:
GLR89 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 21:40:
Schepen kunnen op 4 of 5 locaties branden. Voordek, achterdek en bovenstuk 2 of 3 plekken.
Meest wat ik geregeld heb meegemaakt is 3 tegelijkertijd
quote:
Alles op een plek richten heeft daardoor niet heel veel zin. Met HE over het gehele doel zien te raken zodat je zoveel mogelijk fikkies op het schip aanwakkert hoe harder zn hp keldert.
Voordat het fikt, moet je het wel in de fik krijgen. Daarom zoveel mogelijk HE shells te gelijkertijd op een bepaalde plek. Als het dan brand, ga je verdere op een andere plaats.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SpamLame
quote:
PcDealer schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 17:36:
[...]

Al een paar dagen. De Arizona is in mijn ogen OP als niemand op je let. Cruisers oneshotten kan heel goed.
o_O oops ben ik even afwezig en plaatsen ze hem in de shop zonder mijn toestemming :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ashrah
Referral link / Play with a friend nu ook beschikbaar voor de EU

http://playtogether.worldofwarships.eu/invite/ok5xYMD

Bonussen zijn best aardig, zeker voor nieuwe spelers.

Ashrah wijzigde deze reactie 15-07-2016 11:21 (4%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SpamLame
Krasny krym https://eu.wargaming.net/shop/wows/vehicles/3369/ t5 cruiser te koop. Ook in bundel versies

Acties:
  • +1Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 00:03

wontcachme

You catch me? No you wont

Soms heb je van die dagen.... Ben nu al 20 games bezig om 1x een DD te killen voor een missie. Elke keer zitten de DD's aan de andere kant of iemand anders haalt de laatste hp's er af....

EDIT: Moet vaker hier typen. Twee potjes later lukte het opeens...

wontcachme wijzigde deze reactie 18-07-2016 11:03 (15%)

Samsung Galaxy S7 | Game PC (Intel i5 3570k - MSI GTX970 GAMING 4G - Gigabyte GA-Z77X-D3H - Samsung 840 EVO 250GB - Samsung 850 EVO 500GB - Corsair Carbide 500R - Asus TUF VG27AQ - Dell U2412M - Logitech G502)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Kiha
Patch 0.5.9 Public test. (19 juli 18:30 CEST tot 25 juli 15:00 CEST)
http://worldofwarships.eu...lic-test/public-test-059/
  • Nieuwe PvE modes voor T4-T8
  • Tier 1 Captain Skill Situational Awareness is geen captain skill meer. Iedereen krijgt het nu. Als je 2 level 1 captain skills hebt krijg je het punt terug, bij 1 skill wordt het vervangen met Basics of Survivability
  • Voice chat voor divisions
  • Smoke Boundaries
  • Armour updates voor US BBs en Warspite
  • Per schip in te stellen mini-map
  • Duitse BBs toegevoegd voor testen
Persoonlijk blij met de Smoke Boundaries, verder is SA als standaard ook een mooie toevoeging aangezien die skill toch vaak als noodzakelijk gezien wordt.
Nu mijzelf eraan herinneren de dag voor de patch op alle captains een nuttige level 1 skill te kiezen.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• GLR89
soms met een beetje geluk en handigheid (:

https://tweakers.net/ext/f/um2K94iVqGngBRDVY5PMvtUA/thumb.jpg
https://tweakers.net/ext/f/UBUoFgyHeR3JrVhkhrPwm91M/thumb.jpg
https://tweakers.net/ext/f/JyDeeC5oRT2RNzsy5zUQTzsP/thumb.jpg
https://tweakers.net/ext/f/Rl8oJmrXXXGZ0mYoerVesCE0/thumb.jpg

voor de liefhebbers ik heb de replay nog :P

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Kiha
quote:
Kiha schreef op maandag 18 juli 2016 @ 15:38:
Patch 0.5.9 Public test. (19 juli 18:30 CEST tot 25 juli 15:00 CEST)
http://worldofwarships.eu...lic-test/public-test-059/
...
Staat niet in de patchnotes maar één van de screenshots bij het artikel laat de Atlanta met Radar zien.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PcDealer
Dat wordt dan eilandhuggen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• SpamLame
quote:
GLR89 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 20:37:
soms met een beetje geluk en handigheid (:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

voor de liefhebbers ik heb de replay nog :P
Noice, maar waarom geef je gold uit aan de consumables, je verdient toch genoeg silver om de reload te betalen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GLR89
dat is een goede, heb er eigenlijk nooit aan gedacht dat om te zetten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SpamLame
quote:
GLR89 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:14:
dat is een goede, heb er eigenlijk nooit aan gedacht dat om te zetten.
Graag gedaan :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SpamLame
Nieuwe Challenge 20-27 July: Boot Camp - Best of the Best
http://worldofwarships.eu...ial/boot-camp-bestofbest/

Random battles, Team battles, Ranked battles
Once per account
Any ship Tier IV or higher

stageobjectivereward
1750,000 damage250,000 Credits
2Sink 35 enemy ships500,000 Credits & 5 Zulu Signals
3Be among top 3 experience earners & Win the battle5 Papa Papa Signals & 25,000 Commander experience

25K Commander XP is natuurlijk voor de commander met wie je stage 3 afrond

SpamLame wijzigde deze reactie 20-07-2016 10:55 (5%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SpamLame
Klinkt als 1st world problems ;) Speel dan toch de commanders op de IJN CVs en RU CA's voor stage 1 & 2.
Tegen die tijd dat je bij stage 3 aankomt zal je vast wel een voorkeur voor een lijn hebben ontwikkeld.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PcDealer
Het meeste zoden aan de dijk geeft die 25k XP bij een vrij nieuwe captain. Die ervaren kapitein gebruik je toch wel.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• PjotrStroganov
Yamato gekocht. Eerste game was meh. Tweede game was er eentje van ongeloof. Dit ding doet zulke heerlijke consistente damage. Heerlijk hoe je het feestje van iemand anders kunt vernaggelen op 20km afstand. En dan dichtbij komen en op 10km je secondaries los laten gaan met de level 5 captain perk._O_

• GLR89
quote:
PjotrStroganov schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 19:43:
Dit ding doet zulke heerlijke consistente damage. Heerlijk hoe je het feestje van iemand anders kunt vernaggelen op 20km afstand.
Dat is voor andere schepen meteen het grote stuk ellende van de yamato tegenover je. als je de schoten van dat schip op je af ziet komen kun je maar beter beginnen te huilen :P zo vaak gezien dat ik vanuit een rare hoek (lees: elk ander schip dat op je gevuurd zou hebben, maakt geen schade) geraakt wordt door dat ding en dan 12-20k dmg hebt.

Schoten van de Yamato doen gewoon elke keer pijn, hoe beroerd er ook op je gericht is, 1 of 2 treffers raken je en je bent in een cruiser of destroyer bijna je halve hp kwijt |:(

Maar als tegenprestatie brand een yamato als een fakkel, heerlijk om in mn gearing een yamato op 7-8km afstand te zien liggen, en dan vanuit je rookscherm 180-190 treffers op dat ding te maken. Burn baby Burn >:)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PjotrStroganov
quote:
YUME schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 12:27:
Zijn er eigenlijk wel NL teams?
Tweakers heeft niet echt een team en ik speel vaker met een clubje van een ander forum. Maar check eens wie hier de laatste pagina's het meeste post en zoek ze in de eerste post van dit topic op.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SpamLame
quote:
GLR89 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:24:
Speel zelf zeer weinig in team verband, sta er wel voor open, maar heb wel het idee dat het niet heel veel brengt bij world of warships. af en toe een division gedaan met mensen, maar als er te veel niveau verschil zit in de speel stijlen werkt het niet echt lekker. Uiteraard staat het iedereen vrij me toe te voegen, wellicht kunnen we een keer een division spelen. in WoWs heb ik dezelfde nickname als hier.
Nu zeker omdat team battles gedisabled zijn (om mensen te bewegen ranked te spelen wellicht).

Persoonlijk speel ik team battles wanneer het kan, als merc of met mijn eigen teams en kan aardig meekomen in de tier (charlie) waar ik nu ziet met m'n teamgenoten. Ja er zijn onderling kleine verschillen maar het pakt meestal goed uit wat betreft het samenspel, mede ook (denk ik) omdat je toch de class speelt welke bij je past. Voor mijzelf weet ik bv dat ik geen CV moet spelen, 1 keer gedaan omdat het niet ander kon, maar dat werd een drama.
Ik zie ook weinig verschil met een division (meestal met teambattle-genoten) wat betreft het samenspel. Wel vind ik dat je als div soms toch niet het verschil kan maken voor het team vanwege de random teammates.

Als ik als merc in een lagere of hogere tier uitkom merk je inderdaad veel verschil, maar ik zie dat als mogelijkheid voor mij om te leren of anderen te leren.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PjotrStroganov
quote:
GLR89 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:24:
Speel zelf zeer weinig in team verband, sta er wel voor open, maar heb wel het idee dat het niet heel veel brengt bij world of warships. af en toe een division gedaan met mensen, maar als er te veel niveau verschil zit in de speel stijlen werkt het niet echt lekker. Uiteraard staat het iedereen vrij me toe te voegen, wellicht kunnen we een keer een division spelen. in WoWs heb ik dezelfde nickname als hier.
Je zult er van verstelt staan hoeveel een division verschil kan maken. Gisteren heb ik voor het eerst in lange tijd een avondje met een division van 3 man gespeeld en we hebben alles gewonnen. Natuurlijk heeft dit te maken met een beetje geluk, maar door de communicatie onderling en ook naar de anderen in het team heb je zeker een grotere kans om te winnen. Als je maar een beetje de flow van het strijdperk weet te beïnvloeden, is de kans op winnen veel groter.

PjotrStroganov wijzigde deze reactie 22-07-2016 19:12 (5%)

Pagina: 1 2 3 ... 31

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True