Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 15:34
Atlanta: goede pot op Ocean (zonder cover) vanwege mijn Rear Admiralskills

Atlanta: goede pot, geTK-ed
Atlanta: goede pot, geTK-edAtlanta: goede pot, geTK-edAtlanta: goede pot, geTK-ed
Atlanta: goede pot, geTK-edAtlanta: goede pot, geTK-ed

LinkedIn WoT Cash Converter

• spartacusNLD
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 12:53

LO YANG d:)b als er dan carriers in een game zijn is het heel leuk jagen 8)

spartacusNLD wijzigde deze reactie 02-02-2016 10:00 (49%)

PC: Fractal Design Define S | Asus Z170 PRO GAMING | i7 7700K | H115i Pro | GTX 1080ti | Corsair LPX DDR4 16GB | Samsung SM961 M.2 256GB | EVGA SuperNOVA 750 G2 |

• Joe_P
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 21-02 13:25
Ranked is verdeeld in twee blokken. Voor het eerste blok (rank 22 - 16) geldt inderdaad tier V - VI, maar het tweede blok (rank 15 - 1) is tier VII - VIII.

[edit]
Tijdens een van m'n potjes in de Cleveland heb ik me weer heerlijk kunnen verbazen over m'n teamgenoten. Twee New Yorks in een division waren de hele tijd op onze carrier aan het zeiken omdat hij geen fighter loadout had en zogenaamd niets deed met z'n vliegtuigen. Omdat ik z'n loadout had gezien aan het begin van het potje was ik maar in de buurt van de New Yorks gebleven om hen te beschermen met AA. Toen ik hun gezeik na een tijdje zat was en in de chat aangaf dat ik ze net beschermd had tegen twee waves van de vijandelijke carrier geloofden ze me niet. Ik was immers een cruiser en geen carrier dus kon ik geen vliegtuigen neerschieten. :F

Maar het goede nieuws, nog maar 97 fires voor de ARP Myoko...

Joe_P wijzigde deze reactie 03-02-2016 02:35 (69%)

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

• spartacusNLD

PC: Fractal Design Define S | Asus Z170 PRO GAMING | i7 7700K | H115i Pro | GTX 1080ti | Corsair LPX DDR4 16GB | Samsung SM961 M.2 256GB | EVGA SuperNOVA 750 G2 |

• ShockWave
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 22-02 23:49

ShockWave

Lost it somewhere

quote:
vraag me af of het dan een x5 wordt.. ;)
volgens de event calender staat er ook een double xp gepland dit weekend....
quote:
06-­09 February: Weekend Doubles
Enjoy DOUBLE Experience on your first win of the day.
STARTS 6 February at 06:10 CET (UTC+1)
ENDS 9 February at 06:00 CET (UTC+1)

Star Citizen referralcode

• PcDealer
236 parels: done.

Goede pot in de Atlanta uploaden: done.
Atlanta: 4 kills, 400k credits, 6k XP
Atlanta: 4 kills, 400k credits, 6k XPAtlanta: 4 kills, 400k credits, 6k XPAtlanta: 4 kills, 400k credits, 6k XP
Atlanta: 4 kills, 400k credits, 6k XPAtlanta: 4 kills, 400k credits, 6k XP

Idioot killen: done.
Imperator Nikolai the pink elephant
Imperator Nikolai the pink elephantImperator Nikolai the pink elephantImperator Nikolai the pink elephant
Imperator Nikolai the pink elephantImperator Nikolai the pink elephant

Support ticket invullen: done.

• spartacusNLD
Nieuwe gelekte ranked rules:

On noobs:
Participation in ranked battles will be restricted to players with at least:
1. level 11 account,
2. 500 PvP battles,
3. 45% win rate (in PvP).

On captains:
Only fully trained captain (i.e. not half trained or untrained) will be allowed.

On MM:
The MM will mirror the distribution of ships by nation, i.e. same number of Japanese ships, etc.

On stars:
Even if you lose, you would get the star if you have at least 1000 points of base experience (i.e. without premium, flags or specials).

Even if you win, you would not get the star if you have less than 300 points of base experience.

:*) best wel blij mee

• PjotrStroganov
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 12:44
Vandaag misschien wel mijn meest uitzonderlijke potje ooit gespeeld. In een t8 battle heeft mijn team geen verliezen geleden en door goed communiceren zijn we over de tegenstander heengewalst. Wel leuk dat de chat dit opmerkte. Voor mij was het een gemiddeld potje qua damage maar zeker de moeite waard om te posten.

En een no guts no glory game die juist enorm goed uitpakte door de andere kant uit te gaan dan de rest. Ik heb het nog nooit meegemaakt zo in de zij te kunnen aanvallen.
quote:
MailMan schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 18:57:
Net in de Colorado. Toch wel wennen dat die zo langzaam is op alle punten. En jammer dat hij 2 lopen minder heeft.

Ga maar even m'n free xp omzetten voor de volgende Hulls...

WoW heeft wel echt de capaciteit om het bloed onder je nagels vandaan te halen... Ik vind het nog steeds hoogst irritant dat je perfect kan mikken maar dat alles door een enorme spread naast kan vliegen.
Daar gaat ook de North Carolina geen verandering in brengen.:(

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

• Entity
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 14:40

Entity

9000rpm

quote:
MailMan schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 21:36:
Maar dan speel je dus elke keer met een nieuwe commander? Of heb je er twee voor de BB lijn?

Ik moet alleen de C hull nog, maar die spread en wendbaarheid valt tegen. Het is gewoon niet echt een verbetering ten opzichte van de NM voor m'n gevoel. Alhoewel de armor volgens mij wel een stukkie beter is, net als de AA en range natuurlijk.
Ik heb 2 commanders inderdaad. Niet de meest efficiente manier misschien, maar dan kan ik de 'vorige' nog blijven spelen. Stock is een schip vaak toch al matig dus het is fijn om af en toe terug te vallen op een volwaardig schip :)

Xbox One (Forza Horizon 4): EntityNL

• hopiconjo
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 17-02 15:59
Zit even te rekenen maar je hoeft niet heel erg hard je best te doen of alle missies halen om die gratis kamikaza te halen. Zit nu op 231 en als ik de weeklies nu erbij doe dan moet ik er makkelijk zijn

• spartacusNLD
Haha :D *O*

Het enige wat ze deden is vanuit spawn snipen :F -O-

wat is die beeldkwaliteit van de screenshots slecht zeg :/

spartacusNLD wijzigde deze reactie 08-02-2016 19:07 (24%)

• hopiconjo
Ibuki heb ik haat/liefde verhouding. Momenten is dit schip briljant andere momenten faalt hij ongelofelijk. Zorg dat je de range extender hebt zodat je ieder geval op 19km kan schieten. Blijf bewegelijk (turrets draaien vrij snel mee) en laat NOOIT zijkant zien. Met HE zet je gegarandeerd elk schip in brand (mede door snelle reload) en maak gebruik van zijn 10 km torps.

• PcDealer
quote:
defiler1974 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 13:35:
iemand nog tips om het destroyer gedeelte z.s.m. te halen van de ARP myoko mission?
Op dit moment heb ik het meeste succes met een aoba de cap in te varen en ze dan te grazen nemen. eindigt doorgaans wel redelijk snel met een gezonken schip helaas
• Ranger in fighter heavy setup: twee squadrons dive bombers er op af onder een lichte angle t.o.v. elkaar (van de voor- of achterkant benaderen, nooit de zijkant!)
• Sims, of een andere snelvurende multiturret dd (zoals de Ruskies)
• Atlanta, of een andere snelvurende multiturret cruiser (Cleveland, Nurnberg)
• New Mexico, of een ander goed draaiende battleship met goede AA en secondaries en HE spammen maar, zodra een dd gespot is wel meteen draaien

PcDealer wijzigde deze reactie 10-02-2016 09:51 (3%)

• MailMan
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 14:45
6 potjes met de Colorado. 5x verloren op punten, 1x gezonken...

650XP per potje gaat niet hard, maar we gaan vrolijk door...

En.... Uninstalled :P Uiteindelijk meer ergernis dan plezier dat ik beleef met dit spel. Ook omdat het ondanks die ergernissen toch verslavend is ;)

MailMan wijzigde deze reactie 09-02-2016 20:42 (37%)

• Fest
  • Registratie: december 2000
  • Niet online
Een heerlijke pot in de Murmansk

Fest wijzigde deze reactie 21-02-2016 12:54 (21%)

• SpamLame
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 21-02 23:21
woei ik heb de Kamikaze R in port, gelijk even proberen

WoWs-id dionvdc_ wows numbers wows referral

• Joe_P
De Kamikaze is hier ook binnen. Ik had nog een aardig getrainde Minekaze kapitein voor 'm klaar staan, maar eerst de kapitein voor m'n gloednieuwe Ibuki retrainen. De Ibuki kunnen kopen nadat ik m'n New Orleans had verkocht. Helaas heb ik nog geen geld voor de upgrades en modules, dus daarbij komt een extra premium schip ook goed van pas.

De afgelopen week de Yorck gekocht een daar aardig wat mee gespeeld. De speelstijl is even wennen (ik speel meestal redelijk agressief), maar inmiddels zit ik op gemiddeld 51k damage. Dat is ongeveer evenveel als ik met m'n Mogami haal. 8) De Yorck schiet zo nauwkeurig en snel met HE dat je (met demolition expert) alle BB's op afstand aan het branden kan houden. De turrets hebben ook goede angles zodat je de meeste binnenkomende shells kan bouncen. Cruisers die dichtbij durven te komen kun je dan weer met AP slopen en met de sonar heb je ook een goede counter tegen DD's. Alleen zorgen dat je niet wordt gefocust door meerdere vijandelijke schepen want dan kan je aardig snel de vissen gaan voeren.

• spartacusNLD
quote:
Joe_P schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 14:33:
Officiële release van 0.5.3:
http://worldofwarships.eu/en/news/cbt/update-053-release/

The update is scheduled for 18 February and will be applied on the servers from 05:30 until 07:30 CET during which time the game server will be offline.
Tot nu toe wel weer lol gehad in de Kamikaze (heb heel lang een Minekaze gehouden voor de torpedo missies, maar laatst vervangen door de Isokaze voor T4 kills). Gelijk m'n Ibuki kapitein kunnen retrainen om toch de grind naar de Zao te proberen. De eerste potjes met de Ibuki vielen nog niet tegen, zeker met de repair (T9 cruiser) en de relatief lage concealment is het wel te doen. Helaas zijn de repair cost / camo / premium consumables wel erg prijzig. Je moet een redelijke pot spelen om uberhaupt kiet te draaien zonder premium, dus voorlopig blijf ik 'm afwisselen met andere bootjes.
*O*

Het Tweakers.net team zal zsm worden opgericht >:) wie doet mee?? :P

reddit draadje: https://nl.reddit.com/r/W...ate_053_arrives_18th_feb/
  • Some Commander skills will be modified. Because of this, all players can redistribute their Commander’s skill points for free.
  • The reward for reaching Account Level 12 is 3,000,000 credits.
  • On the Ocean map, the battle mode "Domination with 3 Key Areas" was added. (will make the map a bit better..)
  • Distribution of players into teams was slightly improved. Now, after two teams have been formed, the matchmaker will try to distribute players so that teams consist of players with approximately equal ships. For example, if there are two Cleveland cruisers on one team and two Aoba cruisers on another team, the ships will now be distributed evenly if it is technically possible, in order to have one Cleveland cruiser and one Aoba cruiser on each team.

spartacusNLD wijzigde deze reactie 16-02-2016 15:10 (32%)

• Joe_P
De onderstaande zin is daarbij wel belangrijk, dus je moet goed blijven opletten:
Manual Fire Control for Secondary Armament: secondary guns only open fire at targets designated by the player.

Ik ben ook wel erg benieuwd naar de veranderingen op het gebied van AA en de hoeveelheid carriers. Het schijnt dat er op de Amerikaanse server al bijna helemaal geen high tier carriers meer rondvaren.

Verder ben ik wel blij met de meeste aanpassingen. De aanpassingen aan BFT, EM en AFT betekenen wel een serieuze nerf voor light cruisers (gelukkig ben ik die schepen inmiddels allemaal voorbij). Wel bijzonder dat de Kutuzov dan weer een buff krijgt zodat de rof / range hetzelfde blijven als voor de update (russian ships are stronk).

@ spartacusNLD, zo'n team zie ik wel zitten. Maar eens kijken hoeveel animo er voor is en hoeveel tijd men dan van elkaar verwacht erin te steken.

Joe_P wijzigde deze reactie 16-02-2016 15:19 (9%)

• spartacusNLD
quote:
Joe_P schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 15:18:
De onderstaande zin is daarbij wel belangrijk, dus je moet goed blijven opletten:
Manual Fire Control for Secondary Armament: secondary guns only open fire at targets designated by the player.
@ spartacusNLD, zo'n team zie ik wel zitten. Maar eens kijken hoeveel animo er voor is en hoeveel tijd men dan van elkaar verwacht erin te steken.
Team battles werken alleen savonds :) ben benieuwd hoeveel animo er is idd..

tip van de dag: volg deze website voor al het laatste nieuws: http://fleetreview-wows.com/ d:)b

• Joindry
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 13:27

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Nieuwe muziek, boooh, niet langer uren lang luisteren naar: "wat zullen we drinken 7 dagen lang, la lalala"
Nu ben ik gewoon triest.

• SpamLame
And ranked battles are over (for those who care).

SpamLame wijzigde deze reactie 17-02-2016 18:33 (3%)

• wheresmymaxsuit
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 22-06-2019
Een paar avonden terug had ik een paar potjes die niet zo goed liepen; en in een paar daarvan werd er zoveel heen en weer gescheld dat het zowel triest als hilarisch was. Na het afsluiten las ik het nieuwbericht van de nieuwe teambattles, met daarin de volgende tekst:
Even battle-hardened sea dogs sometimes have a difficult time turning the tide of battle if their allies don't play for the team. This often results in some rather harsh language flying back and forth in the chat. Now, that's not too gentlemanly, is it? Ik best wel om moest lachen omdat het zo toepasselijk was.
Link: http://worldofwarships.eu...on/team-battles-incoming/
Ik kijk er wel naar uit om als mercenary aan de slag te gaan. Alleen jammer dat die tiers zo hoog liggen,
om mij hadden ze net als ranked een t5/t6 groep erbij gemaakt.

• SpamLame
En 0.5.3 is beschikbaar op EU
Skills reset, Teambattle openen voor de eerste keer is wat irritant gezien je een soort uitleg moet lezen waarbij er een delay zit op de OK knop.

Gelijk de Naval designer achievements gekregen.
Er is nu ook een achievement voor het halen van achivements lolz...

Eerst maar eens kijken hoe de skill punten verdeelt moeten worden voor de commanders

• spartacusNLD
Geathering Of Tweakers team is gemaakt! :) Mocht je willen joinen hoef je deze dus niet meer aan te maken.. stuur me ff een bericht in game (SpartacusNLD) en ik voeg je toe!

100 AA op mijn iowa :o :D

• Joe_P
Zo, de download aangezet en nu maar even lezen wat voor skills ik m'n kapiteins moet geven. Als de update erdoor is zal ik me bij het Tweakers team aanmelden. Ik heb inmiddels een aardige collectie van T7/8 schepen die ik hopelijk binnenkort kan uitbreiden met de Hipster.

Ik gebruik deze guide die per lijn de beste skills uitlegt (onderaan staat ook een video):
http://forum.worldofwarsh...ills-distribution-in-053/

• spartacusNLD
was toch wel heel geslaagd eerste avond team battle :) 70% winrate plus dik wat XP per man! d:)b
Vaker doen mannan!! en dan ook nog vrijwel iedereen op teamspeak maakt het nog wat makkelijker allemaal..

''teamspeak OP please nerf'' :P

ik voorzie zeer mooie dingen in clan battles van de toekomst.. (clan is blijkbaar nog net wat anders als team battles)

spartacusNLD wijzigde deze reactie 18-02-2016 21:40 (56%)

• spartacusNLD
quote:
Joe_P schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 22:07:
Zeker vermakelijk die team battles!

Zit nu ook even de stream van Flamu te bekijken maar zij hebben echt alles achter elkaar gewonnen. Zo'n vol team met een ervaren carrier, 2 BB's en Atago's (OP!) erin werkt zo te zien wel lekker. Als DD speler is het in ieder geval erg irritant als je steeds een vliegtuig boven je hoofd hebt en je alleen in smoke even kan bijkomen.
jah.. een carrier is wel nodig in ranked + 2 BB + 2 atago / mogami en nog een DD erbij en je hebt een top team.. had PC dealer niet een tier 7/8 carrier?

• spartacusNLD
Wie heeft er maandag avond tijd voor teambattles? Als we dan weer 5> man kunnen verzamelen op teamspeak kunnen we weer wat punten verdienen! ts3.gatheringoftanks.nl

ik zag verder ook dan Russische cruisers aangekondigd (gelekt) zijn:

http://shipcomrade.com/news/65

http://forum.worldofwarsh...ers-looking-at-the-stats/

De tier 5 heeft wel heel grote kanonnen voor zijn tier :P moet meteen hier aan denken
Die tier 8 lijkt de nieuwe mogami te worden op papier
De tier 10 dik OP

spartacusNLD wijzigde deze reactie 21-02-2016 10:28 (68%)

• Fest
  • Niet online
Alweer een heerlijke pot in de Murmansk. Met dank aan PP en Shockwave.

• Joe_P
quote:
wheresmymaxsuit schreef op zondag 21 februari 2016 @ 17:47:

TL;DR: Welke (tier 2) commander skills gebruiken jullie voor je light cruisers?
Op de light cruisers gebruik ik Last Stand. Je turrets draaien snel genoeg, maar je engine en rudder worden nogal snel kapot geschoten. Op heavy cruisers (T7+) gebruik ik Expert Marksman.

Bij de 3-point skill heb ik voor de meeste heavy cruisers gekozen voor Vigilance. Ik ga nogal eens op DD-jacht en dan is het wel fijn dat je torpedo's wat eerder ziet aankomen. De overige skills op dat niveau zijn verder ook niet heel nuttig tot je een T9 schip hebt (High alert is niet echt nodig icm premium damage control). Dan wil je Superintendent voor de extra heal.

Net nog even de stream van Flamu gekeken. Ze hebben nu al hun 61 team battles gewonnen en waarschijnlijk zijn ze het enige team dat dat gelukt is. De laatste game was vrij spannend en dan is het erg leuk en leerzaam om ze te zien samenwerken.

[edit] Net nog even een game in de Nagato geprobeerd, maar hij is echt vervloekt. Een broadside Fuso op 9 km wist ie te straddlen zonder hits en toen werd ik gefocust door de twee vijandelijke carriers. Geen Nagato meer vandaag... :|

Joe_P wijzigde deze reactie 21-02-2016 23:56 (10%)

• wheresmymaxsuit
Er wordt steeds meer informatie gelekt, of komt beschikbaar over de nieuwe Russische cruisers:
http://fleetreview-wows.c...-statspictures/#more-1524

http://fleetreview-wows.com speculeert zelf dat wargaming zoals eerder niet 1 maar 2 nieuwe takken uit de tech three in de volgende update zal stoppen. Mijn gok gaat uit naar duitse battleships. Want vorige update bracht cruisers en destroyers; en ik denk dat ze eerst rusland en duitsland compleet maken voordat ze naar de royal navy gaan.

• spartacusNLD
Oke. vorige keer hebben we dus verloren van het team van Flamu.. blijkbaar is er nu een bounty op dat team gezet: http://forum.worldofwarsh...ounty-hunter-omni-flavus/

Flamu geeft aan: ''Our Team Ranked days are Sundays, Tuesdays and Thursdays, so these are the days you are most likely to face us.'' vanavond hebben we dus kans :) wie doet mee?

je kan het volgende schip winnen als we ze verslaan: http://wiki.wargaming.net...SD014_Tachibana_1912_Asus

spartacusNLD wijzigde deze reactie 23-02-2016 16:14 (20%)

• Joe_P
quote:
PcDealer schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 16:42:
[...]
Je kan tegen cruisers toch prima AP schieten?
[...]
Mijn opmerking was een beetje overdreven natuurlijk, maar het probleem de uitdaging van de Yorck is dat z'n AP shells veel trager gaan dan de HE shells. Dus pas rond de 10km (en het liefst dichterbij) is de flight time kort genoeg om snel varende en manoeuvrerende schepen goed te kunnen raken. Als je ze eenmaal zo dichtbij hebt en ze laten wat van hun zijkant zien dan kan je ook ongelofelijk veel schade aanrichten. Altijd leuk om een nietsvermoedende / jou onderschattende cruiser in een hinderlaag te lokken, een draai te forceren met torpedo's en ze met twee salvo's AP in hun citadel helemaal weg te vagen. :*)

• spartacusNLD
quote:
fevo-1190 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 21:57:
Hoe kan ik jullie vinden op teamspeak?
Morgen avond kan ik heel de avond spelen..
Dus zou wel tof zijn als ik samen met jullie zou spelen .
Heb overigens m'n tier4 binnen..
Voor team battles moet je toch minimaal tier 7 hebben :) dus nog ff grinden ;) voor de rest kan je me ingame toevoegen met mijn naam SpartacusNLD kunnen we in een division als er niet genoeg mensen voor team battles zijn.
quote:
PjotrStroganov schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 19:10:
Zit nu op TS, dus je kunt terugkomen Spartacus:)
Je kan me dan beter ff een direct message sturen via de website of ingame bericht.. anders wordt het een chatportaal hier.. vinden de mods niet zo leuk ;)

@PcDealer
We hebben jou tier 7 carrier toch echt nodig :9 dus vanaf nu aan gewoon verplichte aanwezigheid voor jou :+ Die dingen zijn verrekt handig in team battles.

Voor de carrier players, rond 13:00 een goed tip!

spartacusNLD wijzigde deze reactie 24-02-2016 07:30 (53%)

• PcDealer
1 cv is max, 2 bb's is max. Wat ik vaak doe is een diver achter de hand houden en nadat de vlammen van de eerste attackrun uit zijn aanvallen.

• SpamLame
quote:
Haribo112 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 14:24:
Ik weet het IP adres van de TeamSpeak ook niet/
Ip adressen zijn zo 2015 [MMO] World of Warships

SpamLame wijzigde deze reactie 24-02-2016 15:30 (43%)

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Vandaag leuke Divisionpotjes gehad met Haast en Panzerpunisher.
3 Faragut DD's met samen 15 turrets een Atlanta is er niks bij.... :+
Hebben aardig het leven zuur gemaakt van tier 8 BB's en ander grut wat het in hun hoofd haalde om in range te komen...
Het bleef shells regenen op de vijand....http://cdn.forum.worldofwarships.eu/4.5/style_emoticons/wows/Smile_veryhappy.gif

• spartacusNLD
quote:
fevo-1190 schreef op zondag 28 februari 2016 @ 00:38:
Hebben meer mensen last van frame drops? Ik kan hem ook niet op max settings draaien.
Vind wel vreemd mijn specs zijn.

Intel i3 5005u
Hd5500 2gb videokaart(laptop)
4gb werkgeheugen
1000gb hdd

Als ik hem op high zet(geen ultra) dan varieer de fps met 30 naar 5.. Zeer irritant.
Met mijn Y50-70 van Lenovo kan ik net high op full hd aan.. jou specs zijn VEEL minder en is het dus niet raar dat de game niet goed draait. Om deze game een beetje goed aan te kunnen moet je toch echt een gamelaptop hebben van minimaal 1000 euro met een GTX videokaart (GTX960m bijvoorbeeld). Of bouw zelf een gamesysteem :) veel goedkoper en betere prestaties.. als je perse en laptop moet hebben voor bijvoorbeeld studie of werk dan raad ik deze aan: pricewatch: Asus ROG GL552VW-CN108T

spartacusNLD wijzigde deze reactie 28-02-2016 10:25 (24%)

• Joe_P
Q. When are clans coming?
A. During the first semester of 2016
`

Aldus een Q&A op een Russische site. Bron: http://forum.worldofwarsh...__pid__884128#entry884128

Daarin staan nog wel meer interessante nieuwtjes. Er komen weer wat nieuwe Premium schepen aan (waaronder en T7 US cruiser) en ze zijn bezig met PvE content voor de tweede helft van het jaar. Helaas komen er waarschijnlijk niet snel Nederlandse schepen:

Q. Do you plan to introduce ships not belonging to any nation present in the game? Or did it prove to be a failed experiment?
A. The experience was positive, but we'd do it if Turkish, Dutch or Spanish players played more actively. Polish players play quite a lot, so we released Blyskawica. The same applies to the Pan-Asian ships. We will add Moltke to the German tree.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Toch wel leuk die Duitse bootjes.... :9
Veel HE spammen en er zelfs citadels mee scoren, uiteindelijk 86K dmg gedaan...
Beetje OP met HE die dingen, bijna elke shell is wel een fikkie, vaar er zelf vaak met een grote boog omheen of hij moet zijn guns de andere kant op hebben staan.

ShockWave wijzigde deze reactie 02-03-2016 17:16 (8%)

• Joe_P
quote:
Cinerama schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:37:
...
Maar wat ik me afvroeg weet iemand wat er met Delert83 is gebeurd? Was wel een grappige twitcher maar hij lijkt nu van de aardbodem verdwenen.
Dat heb ik me ook wel eens afgevraagd. Ik heb nog een keer met hem samen in een Division gespeeld tijdens een stream, erg vermakelijk. Zijn laatste tweet is van 29 november en daarin staat dat hij slecht nieuws had gehad icm familieomstandigheden. Ik vrees dus dat hij helaas met vervelende en belangrijkere zaken bezig is dan WoWs.

[spam / crosspost van Reddit] Interessante Q&A met een developer en een leuk verhaal over een Nederlandse WOII mijnenveger die uit de handen van de Japanners kon blijven door zich te vermommen als eiland.

Joe_P wijzigde deze reactie 03-03-2016 13:54 (13%)

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

quote:
AceAceAce schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:56:
Welke mods gebruiken jullie?
Ik zie hierboven kleurtjes bijvoorbeeld. In de filmpjes van Flamu zie ik ook e.e.a. voorbij komen.
Kan dit in de OP opgenomen worden?

Daarnaast, WG heeft deze hele goede vid net uitgebracht over de USS Hornet (CV)
YouTube: World of Warships: Naval Legends: USS Hornet
Aslains modpack, na install kan je preview van de mod zien door erop te klikken in het menu (wel even preview aanzetten).
Wil je de mod dan niet dan moet je even het vinkje daarbij uitzetten.
Voordeel is wel dat als je eenmaal alles de eerste keer hebt ingesteld hij dat onthoudt en je de volgende keer alleen maar de modpack hoeft te draaien om te updaten.
Het kan dan zijn dat sommige van "jouw" mods het niet doen maar die zijn dan nog niet geschikt voor de nieuwste wowversie.
Je krijgt ook bij opstarten van Aslains modpack een bericht als er een update is van de modpack.
quote:
Joindry schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:18:
Kan iemand mij trouwens zeggen of er een verschil zit in de verschillende ARP congo's die je nu kunt halen met de missies? En of die véél betere credit income hebben of de gewone schepen? Maw vergelijkbaar met Wot? Of zijn het gewoon lelijke fluo hebbedingetjes die normale credit income hebben?
Geen idee maar weet wel dat je ingame een gewone Kongo ziet zonder die felle "cammo".

ShockWave wijzigde deze reactie 03-03-2016 14:00 (52%)

• spartacusNLD
quote:
Cinerama schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:37:
Maar wat ik me afvroeg weet iemand wat er met Delert83 is gebeurd? Was wel een grappige twitcher maar hij lijkt nu van de aardbodem verdwenen.
Ik dacht dat hij een nieuwe baan gekregen heeft (daar had hij het over op zijn stream) wellicht is dit gelukt en heeft hij nu geen tijd meer voor twitch / Wows.
quote:
Joe_P schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 13:53:
[...]

Dat heb ik me ook wel eens afgevraagd. Ik heb nog een keer met hem samen in een Division gespeeld tijdens een stream, erg vermakelijk. Zijn laatste tweet is van 29 november en daarin staat dat hij slecht nieuws had gehad icm familieomstandigheden. Ik vrees dus dat hij helaas met vervelende en belangrijkere zaken bezig is dan WoWs.
Als dit zo is wens ik hem veel sterkte! Hij was altijd heel actief hier op t forum ook.. is een goede gast! zelfs ooit een Atlanta gewonnen op zijn stream!

spartacusNLD wijzigde deze reactie 03-03-2016 15:48 (44%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Davidson
  • Laatst online: 08:20

Davidson

Porsche fan

Zonet een van m'n beste potjes tot nu toe gehad, met de Wyoming!

Had de smaak lekker te pakken met goede hits en juiste manoeuvres, en natuurlijk een beetje geluk!

Op een gegeven moment was ik alleen nog over met een aircraftcarrier en we liepen qua punten al erg achter. Het was ons twee tegen twee battleships, een destroyer en een andere aircraftcarrier. Mijn tactiek was om samen te blijven bij onze checkpoint, maar nee hij vaarde doodleuk door naar de vijand... Hem nog kunnen redden van de destroyer door met HE shells hem in een keer naar de bodem te brengen. Echter waren het de battleship en de vliegtuigen die hem de das om deden en was ik alleen tegen twee battleships en die aircraftcarrier dus..

Lang kunnen uithouden en beide battleships tot zinken kunnen brengen, mede omdat ze al aardig wat damage hadden opgelopen. Helaas was de aircraftcarrier te ver weg en kwamen wij net 20 punten te kort voor de overwinning, maar desalniettemin was het erg gaaf en lekker voor de puntjes! :)

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • +1Henk 'm!

• spartacusNLD
quote:
PcDealer schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 22:44:
Ik zit erg te twijfelen. Het is een tier 8 Cleveland/Atlanta. Maar ik vind het ook veel geld. Liever een keer met Doubloons in de aanbieding. Daarnaast zag ik voorbij komen dat er nog wat Premiums er aan zitten te komen van de USN.
heb hem gekocht..

meer hoef ik niet te zeggen :D

perfecte sniper :) meerdere citadels op 15 km is bijvoorbeeld niet ongewoon tegen een cruiser :) had er zelfs 5 in een keer tegen een atago.. en BBs op 19km steeds maar weer in brand zetten is heel vermakelijk :9

maar idd 38 euro is niet goedkoop.. maar iig beter als zo een 60 euro pakket

spartacusNLD wijzigde deze reactie 06-03-2016 11:44 (22%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Okeeeee...cappen is beter voor XP dan dmg zo te zien...
Geen mogelijkheid gehad om dmg te doen maar wel te cappen, beetje scheve verhouding omdat het op deze manier lijkt of dmg dealen en guns uitschakelen geen prio heeft.......

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
quote:
ShockWave schreef op zondag 06 maart 2016 @ 12:08:
Geen mogelijkheid gehad om dmg te doen maar wel te cappen, beetje scheve verhouding omdat het op deze manier lijkt of dmg dealen en guns uitschakelen geen prio heeft.......

[afbeelding]

[afbeelding]
Ja hoor, post je net die game waarin ik poepslecht was :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

quote:
Fest schreef op zondag 06 maart 2016 @ 13:15:
[...]

Ja hoor, post je net die game waarin ik poepslecht was :P
Ja sorry dat de vijand jou wegfocust omdat ze weten dat je zo goed bent.... :'(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SpamLame
quote:
ShockWave schreef op zondag 06 maart 2016 @ 12:08:

[afbeelding]

[afbeelding]
Sind 5.3 krijg je meer XP voor cappen en als jij dat dan 3 keer in je eentje weet te doen, ja dan doe je het leuk xp technisch

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

quote:
SpamLame schreef op zondag 06 maart 2016 @ 16:50:
[...]

Sind 5.3 krijg je meer XP voor cappen en als jij dat dan 3 keer in je eentje weet te doen, ja dan doe je het leuk xp technisch
Tsja als je team het niet belangrijk vindt om een cap te pakken of terug te pakken en er altijd maar aan voorbijvaart/langsvaart dan pak ik 3 volle capzones..

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Ting87
  • Registratie: augustus 2009
  • Niet online
Hier mijn beste pot met de MK.
Is wel een leuk schip, maar vaar liever rond in T8 Cruiser Admiral Hipper.
Met de (hoge tier) duitse cruisers kan je BB's op hun citadel raken, met de T9 van Japan raak ik geen kip en T8 van USA is leuk maar te slecht bepanserd...

Btw: Ik zoek vrienden om mee te schieten! :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SpamLame
Mss dat ik hem ook koop, MK division wellicht.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• spartacusNLD
quote:
SpamLame schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 16:28:
[...]
Heb hem nog niet gekocht, divisions mss dat ik beschikbaar ben.
Hoef ook niet natuurlijk!

Heldere uitleg over hoe kosten / inkomsten werken per tier in WoWs

Acties:
  • +3Henk 'm!

• gidoneas
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 26-01 21:00
Weer een keertje Köningsberg gespeeld :P

160K damage

gidoneas wijzigde deze reactie 08-03-2016 17:41 (59%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PjotrStroganov
Jammer dat we zo gebonden zijn aan dat voting systeem. Ik zie dat er op het wows forum genoeg over wordt geklaagd.

Ik zie 3 dingen die ons probleem grotendeels zou oplossen.
1. Teamleider moet altijd iemand kunnen kicken.
2. Het aantal mensen dat in een battle meedoet mag gelijk blijven, maar in het algemeen moeten teams meer mensen kunnen herbergen. Goh, misschien zouden ze het een clan moeten gaan noemen.
3. Het is niet mogelijk voor de teamleider om offline mensen te managen als het battleready team is samengesteld. Het hele team inclusief offline leden moeten zichtbaar blijven zonder dat de online mensen eerst de lobby hoeven te verlaten.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

quote:
SpamLame schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:12:
[...]

Als je smoke/ boost 2 gebruikt dan krijg je daar ook 1 extra voor + nog 1 voor superintendent, dus;
standard smoke/booststandard smoke/boost + superintendentsmoke2/boost2smoke2/boost2 + superintendent
2334

Dus zoals jij stelt zijn de aantallen ingame correct maar hover je over de al getrainde skill dan krijg je nogmaals +1 te zien, blijft een bug in mijn ogen

[...]

Zal er eens op letten, was mij niet opgevallen
Stock ingamesetup met captain met superintendent

Ga ik bij captainskills nu op superintendent staan...krijg ik er ineens nog 1 bij... ;)

Bij premium consumables kom je dus op 5, welke je ingame dus niet hebt, hij stackt in je haven maar niet ingame

Cammoverhaal op premium schepen, let op stock spottingdistance zonder cammo

Let op spottingdistance voor type 11 en type 1 cammo

Nu type 1 laten aanbrengen, let op spottingrange...

Nu terwijl je al cammo hebt andere cammo selecteren...heee ik wordt nog later gespot...

Helaas hoeveel lagen cammo je ook aan wilt brengen hij stackt niet dus je spottingdistance blijft 7 km... ;)

Ziet er allemaal leuk uit maar game zitten idd nog wat bugs in...
Wiki is ook vern**keratief met de stats per schip als alles maxed out is inclusief captain dus je premium schepen zijn in het begin niet op stats zoals je ze op de wiki ziet....

• spartacusNLD
quote:
Kiha schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 00:15:
Ook al zei ik van niet, toch maar de Kutuzov aangeschaft.
Leuk schip, goede accuracy met sterke AP en hoge fire chance bij HE.
Nieuwe hobby ontdekt: Tirpitz afbranden.

Kom helaas weinig CVs tegen.
Ik heb juist het idee dat ik ze meer zie tegenwoordig.. zeker na de laatste grote patch. CVs zijn toch wel een stukje gebuffed heb ik gelezen. Vooral de US dive bommers .. die doen echt goed pijn nu..
quote:
SpamLame schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 07:03:
[...]

Hier ook de Kutuzov binnen
Toch nog een hoop mensen die de MK hebben nu :P

spartacusNLD wijzigde deze reactie 10-03-2016 13:54 (16%)

• spartacusNLD
tier 10 Russische cruiser:

ruski stronk stalinium AP present comrad 8)

spartacusNLD wijzigde deze reactie 10-03-2016 18:27 (21%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MailMan
quote:
spartacusNLD schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 11:21:
Dit soort schoten zijn zeer fijn.. lukt me de laatste tijd steeds minder :'( alleen maar frustratie bij mijn Iowa de laatste tijd.. wordt helemaal gek van die hordes DDs 8)7

Gisteren ''the division'' gekocht.. ik leg WoWs de komende tijd ff aan de kant :w zal elke dinsdag avond wel ff TS checken om een team battle op te zetten
Ik herken de frustratie met WoW :P

Maar misschien een idee om eens een andere fit te proberen voor je BB? Weet niet hoe de secondaries van de Iowa zijn, maar misschien is zoiets leuk om eens te proberen:

• SpamLame
Vanavond vanaf 1800 win in teambattle van het dreamteam en win goodies.
http://worldofwarships.eu...munity/dream-team-stream/
Dreamteam bestaat uit WG medewerkers en YouTubers als Jingles,vergelijkbaar met het Halloween event zegmaar.

Ik ben niet beschikbaar, maar wens zij die spelen veel succes en plezier

• auroortje
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 23-02 15:31

auroortje

"Ron2U" on WoW's

quote:
auroortje schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 15:03:
Dit heb ik met de Omaha nadat ik gister WoW heb geinstalleerd. Nog nooit gehad.
Bij een enkel ander schip heb ik een klein onderdeel wat zweeft.

[afbeelding]

Er zijn er meer met het probleem, maar geen oplossing tot nu toe.
http://forum.worldofwarsh...43603-bugged-ship-models/
http://forum.worldofwarsh...objects-outside-the-ship/
Even terug komend op dit probleem.
IK zat nog ff te kijken op mijn pc en vond de map wel erg groot voor WoW. 1 game die meer dan 30 gig opslokt 8)7 Ik dus kijken wat er allemaal instaat en kom de map update tegen. Meer dan 13 gig. mmmm dat zijn allemaal update bestanden. Ik ff google-en en bleek dat je die weg kon doen.
Dus eerst alleen in de prullebak gedaan. Game daarna opgestart, meteen weer een update. Ik gekeken in de update map naar het bestand en bleek een update te zijn die ik met installatie niet gekregen heb.
Game opgestart en voilà, alles werkt. Ik kijk meteen bij de Omaha, alle voorheen los zwevende onderdelen zitten netjes op de boot vast.

Zo zie je maar, je kan veel ruimte terugwinnen door de map "updates" leeg te maken. Gooi niet meteen alles weg en test het eerst. Kan zijn dat je meteen weer een update krijgt met starten van de game.

Voor mij werkte het. Die rare zwevende items weg en 13 gig ruimte terug gewonnen.
Doe er je voordeel mee.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

quote:
wheresmymaxsuit schreef op zondag 13 maart 2016 @ 16:11:
Ik ben nu ook met carriers begonnen, en ik heb een vraag die ik niet op forums/youtube heb kunnen vinden:
Als je met fighters tegen bombers vecht kan je ze een nieuwe opdracht geven. Maar als je tegen fighters in een dogfight komt, dan lijkt het alsof ze worden gelockt en kan je geen nieuwe opdracht geven.
Bijvoorbeeld naar een vriendelijk schip vliegen voor AA cover. Weet iemand hier een oplossing voor?
Alvast bedankt.
In een dogfight zit je inderdaad vast, enige wat je kan gebruiken om weg te vliegen is de strafemode richting een friendly, dan kan je disengagen.
Beter is om de strafemode dan op de enemy te gebruiken tijdens een dogfight.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MailMan
Zucht, gewoon 5x achter elkaar een hele nette pot spelen met de Kongo, maar de rest van het team is na 5 minuten al zo goed als helemaal gezonken en dus alles verloren. Zo irritant dat je dan bijna geen invloed hebt op het verloop en dat het zo te koste gaat van je punten. Vind dat het veel meer gericht mag zijn op individuele kwaliteiten. Een paar idioten in je team en je bent bij voorbaat kansloos.

Ik bedoel, ik doe gemiddeld 65k dmg met de Kongo (wat echt wel bovengemiddeld is en meer dan in m'n Colorado), maar dan nog gewoon verliezen, verliezen, verliezen... zwaar irritant :P

MailMan wijzigde deze reactie 13-03-2016 19:27 (19%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Welcome to the world of wargaming waar je een teamspel speelt maar 80% van de playerbase graag solo zijn gang gaat, tunnelvisie heeft, of geen idee heeft waar hij/zij mee bezig is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MailMan
Dit bedoel ik dus met goed presteren, maar door een slecht team toch verliezen :P

Enige voordeel is dat ik deze pot wel de meeste (base) XP haalde van iedereen :)

MailMan wijzigde deze reactie 15-03-2016 13:25 (3%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SpamLame
quote:
wheresmymaxsuit schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:54:
[...]

Hoe dan ook het aimen op max distance met de Cleveland en Farragut kan toch best lastig zijn. Dus tips zijn welkom.
ROF up USN DD's is dusdanig dat ik niet 1 schot gebruik om te leaden, vuur gewoon alles in 1 keer.
Maar je kan ook serieel vuren (is een beter woord voor maar kom er niet op) door de muisknop ingedrukt te houden. Hierdoor vuren je turrets na elkaar zodat je tijdens je salvo kan bij sturen.

Voor de Cleveland doe ik hetzelfde als ^^ met HE, met AP ligt het aan de situatie
quote:
MailMan schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 13:11:
Dit bedoel ik dus met goed presteren, maar door een slecht team toch verliezen :P

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Enige voordeel is dat ik deze pot wel de meeste (base) XP haalde van iedereen :)
en had een win je meer XP gebracht

SpamLame wijzigde deze reactie 15-03-2016 13:41 (38%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SpamLame
quote:
ShockWave schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 14:21:
[...]

Heb het idee dat je vlaggetjes op je boot had anders haal je nooit meer xp binnen dan het winnende team, hoeveel damage je ook doet...
Gevoelmatig dus pin me er niet aan vast, maar is het ook niet afhankelijk je prestaties?

Ik bedoel mailman heeft +100k damage + 3x base defense on a loss, waarbij m.i. hij het veel beter gedaan heeft dan de rest van zijn team.
/aanname theoriseren
Als het andere team dan de gedane totale damage veel meer verspreid heeft over de members en weinig heeft gecapped, zou het dan niet kunnen dat je als verliezer meer XP hebt dan de beste winnaar?

/memory fails me and i have no pictures
ik geloof dat ik ook weleens een pot verloor met ong. de XP van de beste tegenstander.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joe_P
quote:
wheresmymaxsuit schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:54:...
...Hoe dan ook het aimen op max distance met de Cleveland en Farragut kan toch best lastig zijn. Dus tips zijn welkom.
Voor mijzelf heb ik een soort van 'rekenmethode' bedacht om te bepalen hoe ver je voor een vijand moet schieten. Daarbij gebruik ik de tijd die de shells er over doen om de afstand tot de vijand af te leggen (te zien als je de Alt knop indrukt). Die tijd is per afstand en per schip verschillend zodat je niet bij elk schip weer hoeft te wennen.

Maar als de shells er meer dan ca. 10 seconden over doen wordt het sowieso lastig een vijand te raken omdat deze dan in die tijd vaak al van richting en / of snelheid is veranderd. Bij een Cleveland of USN DD is dat al op kortere afstanden het geval en dus kun je ook met perfect mikken toch alles missen. Ik heb dan ook Demolition Expert op m'n Benson kapitein in plaats van AFT.
quote:
ShockWave schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 14:21:
...Heb het idee dat je vlaggetjes op je boot had anders haal je nooit meer xp binnen dan het winnende team, hoeveel damage je ook doet...
Het tweede scherm laat altijd je 'base XP' zien, dus zonder multipliers (eerste win, vlaggen, premium). Het kan zeker voorkomen dat je als verliezer meer XP haalt dan de beste van het winnende team (daar heb ik nog wel wat screenshots van liggen). Zeker als je veel caps haalt of defend (zoals Mailman) kan je XP aardig oplopen. Als de XP bij het vijandelijke team dan ongeveer gelijk verdeeld is kan je zomaar hoger komen dan hen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SpamLame
Tja random teamgenoten. Net ook twee potjes gehad waar de chat niet van de lucht Was. Kan je beter in een division of nog beter Team battle zitten als je daartoe de mogelijkheid voor hebt. dan heb je meer invloed op het spel, maar goed dat is oud nieuws.

• SpamLame
quote:
- Premium consumables
Zit er bij mij standaard op zolang je met silver/credits betalen kan.
Welke is afhankelijk van de class, meestal heb ik iets van speedboost, smoke, AA, repair

- Camouflages
Zit er bij mij ook hier standaard op zolang je met silver/credits betalen kan, weet niet uit mijn hoofd of de nieuwe camo die detectibility en accuracy doet met silver is

- Mods
Geloof niet dat ik een strikte scheiding op tiers heb, modules zit op de meeste van mijn schepen, gewoon omdat het kan. En ook weer afhankelijk van class en speelstijl.

- Vlaggen
Ik merk niet echt verschil, maar ik vaar meestal en sinds langere tijd met 4-7 vlaggen, ik kan dan ook niet goed beoordelen hoeveel de vlaggen voor mij uitmaken vanwege de tijd maar ook omdat ik (hopelijk) beter geworden ben.

Je bent in je verhaal de commander skills vergeten, bv ik heb last stand op DDs/Cls, dan vind ik preventieve steering of propulsion mod minder belangrijk.
Als ik er dan in game achterkom dat er toch vaak iets uitvalt dan en dat ergerd me dan zet ik die module er bij.

In bovenstaande wellicht niet geheel duidelijk, maar mijn instelling/ervaring is dat de credits toch wel komen (al dan niet met je meest favoriete moneymaker), en maken mij de silver credits voor camo/consumables/modules niet meer uit.
wellicht dat dat anders wordt in de hoogste tier (hoogste regular ship is T7) maar dat zie ik dan wel weer

• Kiha
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 23-08-2017
Port slot als beloning voor een missie, dat mogen ze vaker doen _/-\o_

• Kiha
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 23-08-2017
quote:
In EU server in ieder geval. Nu ook bericht op main portal:
http://worldofwarships.eu/en/news/special/special-paddyday/

Vreemde is op de portal staat "Any ship Tier IV or higher" maar ingame zie ik Tier VI

Edit: En 3x xp bonus. Ze pakken groot uit voor St. Patrick's Day.

Kiha wijzigde deze reactie 17-03-2016 12:03 (7%)

• PjotrStroganov

Jingles die afgelopen zaterdag met een aantal youtubers en WG staff teambattles heeft gedaan. Erg informatief aangezien Flamu goed uitlegt wat goede strategieën zijn.

• wheresmymaxsuit
quote:
auroortje schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 17:06:

Nu voor mijn captain kan ik tier 4 skill pakken. mmmm weer die keuze.
advanced firing training waardoor AA ring groter word of
Manuel fire control waardoor grote AA guns beter worden.
Moeilijke keuze weer. Geen ervaring met beide.
[afbeelding]
Als je zoekt of terugbladerd kom je een aantal captain skill guides tegen voor 0.5.3. Een beetje zelf onderzoek kan geen kwaad. Als je er niet uitkomt kun je altijd nog vragen.

• wheresmymaxsuit
quote:
auroortje schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 20:58:
[...]

Ik vroeg het meer omdat er vele guides zijn maar vaak met andere uitkomsten.
Daarom was ook mijn vraag wat jullie gebruiken, meer een vraag naar jullie ervaring, zodat ik een goede keus kan maken.
Nu snap ik veel beter waarom je het vraagt en dat je zelf eerst wel gezocht hebt.
Zelf herken ik het ook maar al te goed dat er geen perfecte build of eenduidig antwoord is.
Maar zoals ik eerder zei:
quote:
wheresmymaxsuit schreef op maandag 14 maart 2016 @ 18:57:
Sinds de veranderingen in de commander skills is er niet 1 skill meer de beste keuze.
En hangt ook af van je eigen speelstijl.
Je hebt verschillende uitkomsten omdat de keuze per schip verschilt. De beste guide die ik heb gezien was van Notser die uitlegt dat je voor de IJN BB voor ATF kunt gaan om een secondaries build te maken, voor US BB zoals New Mex kun je voor manual AA gaan omdat die sterker zijn in AA. Maar als je het niet zeker weet dat kun je net zoals met Benson, niet mis gaan met ATF want dit was pre 0.5.3 de must have.
Uiteindelijk weet je op basis van je eigen speelstijl of je vaker brawlt of dat je vaak last hebt van airstrikes.
[kleine disclaimer; zelf geen ervaring met New Mex; informatie op basis van tig youtube filmpjes en guides]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Joe_P
quote:
auroortje schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 20:58:
[...]
Ik vroeg het meer omdat er vele guides zijn maar vaak met andere uitkomsten.
Daarom was ook mijn vraag wat jullie gebruiken, meer een vraag naar jullie ervaring, zodat ik een goede keus kan maken.
De keuze tussen AFT en MFC voor AA is afhankelijk van het type schip en het daarbijhorende kaliber van de AA guns en secondaries. AFT geen extra range voor zowel secondaries als AA (handig voor bv. Japanse BB's met veel secondaries). MFC geldt alleen voor AA met een kaliber boven de 85mm dus dat is niet voor alle schepen een goede keuze. Ik gebruik meestal de onderstaande site als ik raad nodig heb:

http://forum.worldofwarsh...ills-distribution-in-053/

De afgelopen dagen ziek op bed gelegen dus niet echt kunnen spelen. Wel de tijd gehad om wat filmpjes over de nieuwe Russische cruisers te kijken. Dat wordt volgens mij een erg interessante lijn zonder echte 'rotte appel' zoals de Karlsruhe. Vooral op de mid-tiers lijken ze erg sterk te zijn, al kunnen de stats natuurlijk nog gewijzigd worden voor de officiële release.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

quote:
auroortje schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 17:06:

Nu voor mijn captain kan ik tier 4 skill pakken. mmmm weer die keuze.
advanced firing training waardoor AA ring groter word of
Manuel fire control waardoor grote AA guns beter worden.
Moeilijke keuze weer. Geen ervaring met beide.
[afbeelding]
https://www.reddit.com/r/...mmander_skills_breakdown/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SpamLame
quote:
AceAceAce schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 21:50:
Ik ben een aantal weken wat inactiever door verschillende vakanties. Als er gebrek aan ruimte in het team is, kick me er maar uit.
Dan kan je er misschien beter zelf uit stappen aangezien er een vote moet zijn om iemand te kicken, tenzij je 21 dagen niet online bent geweest. Dan kan de teamleader kicken zonder vote.
Later als je dan weer vaker beschikbaar bent kan je weer een invite gestuurt worden.

SpamLame wijzigde deze reactie 18-03-2016 12:57 (9%)

• Fest
  • Niet online
Nou, lekker als je teamgenoot in zijn Shimikaze een ladings torpedo's op je afschiet...

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

quote:
PcDealer schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 21:25:
Allebei slechte spelers. In de richting van de torps kijken, torps kunnen zien, waarschuwing krijgen en dan nog steeds niet daarop acteren...
Die zie je niet tijdens het spelen omdat Haast wordt getorped terwijl die naar rechts kijkt naar de enemy..
Dit filmpje is later in free view teruggespeeld om op te nemen.... ;)
Die waarschuwing kwam veels te laat, pas toen hij al geen kans meer had om ze te ontwijken kwam er TORPS in beeld.
Voor wie was die waarschuwing bedoeld, er zijn nog een x aantal andere spelers verspreid over de map.
En dan is Haast de noob volgens die ander???
Je kan heus wel een educated guess maken of een friendly door je torpsalvo gaat..
Hoevaak ik wel niet mijn torps ingehouden heb omdat er ineens een friendly dd toch nog ff voorlangs wilde omdat die perse wat wil lanceren...
Enne ik let ook niet op de chat als ik in een torprun of closequarter combat zit met een cruiser en destroyer.
quote:
SpamLame schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 17:35:
[...]

No such thing as friendly torps en nooit vuur je torps van achter de linie (tenzij diegene voor je zo low health is dat het aannamelijk is dat ie zowiezo sterft)
Hier nog zo 1 welke mij overkwam in de closed beta..en ook in free view opgenomen.
Clemson way out of torprange, het ging hem om de omaha welke voor mij al op 10 km lag en hij lag nog eens 4km verder, maar toch lanceren he.....let ook eens op zijn commentaar op het eind, vast een wotspeler... :F
Op het moment dat de torpaim in beeld komt ben ik dus naar links aan het kijken voor de Omaha en niet naar die Clemson....

ShockWave wijzigde deze reactie 19-03-2016 22:13 (68%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Wat is dat toch met die spelers tegenwoordig?
Komen 3 schepen naar onze cap en wij liggen er met 5, vervolgens besluiten er 3 dat ze toch beter weg kunnen varen omdat ze niet teveel schade willen pakken en gaan op de helft van de battle ineens offensive spelen...
ze varen helemaal naar de enemy base terwijl de offense besluit om om te draaien voor defense..... |:(
Tsja en wat kwamen die 3 schepen tegen aan de andere kant....precies de rest van het vijandelijke team min de 3 bij onze cap... :w

En weer die akelige sniping BB's he...stel je voor je komt iets dichterbij om zeker te zijn van damage... :N

Edit:
Eerste automatische bot tegengekomen.
Na 6 minuten werd hij wakker, voer wat rondjes zonder te schieten, had een admiraal hipster af kunnen maken op 10 km maar was denk ik shells vergeten te laden.
Kreeg uiteindelijk wel een kill doordat een very low health DD binnen bereik van zijn secondary's kwam...
Hij antwoorde ook nog..."i'm not a bot" dat was het enige..
Beetje begindagen van het botten in WoT...vooruit, achteruit, draaien en vooral roepen "i'm no bot".... :F

ShockWave wijzigde deze reactie 20-03-2016 13:16 (28%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PjotrStroganov

Gisteren mijn citadel record gebroken:)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
quote:
SpamLame schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:20:
[...]

Er zijn toch indicators die aangeven uit welke richting ze komen ;)
Als de indicatoren aangeven dat er torps vanaf de vriendelijke kant komen, ga ik er niet direct vanuit dat ze in mijn vaarroute terechtkomen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joe_P
Officiële release van 0.5.4 met de Russische cruisers:

http://worldofwarships.eu...dates/update-054-release/

Donderdagochtend wordt de update doorgevoerd:
The update is scheduled for 24 March and will be applied on the servers from 05:30 until 07:00 CET during which time the game server will be offline.

Andere belangrijke wijzigingen:
  • Recalculated protection of secondary guns from HE shells and shrapnel - it is now calculated based on the maximum thickness of the frontal armor. Hit points of secondary guns have been doubled.
  • Increased the added efficiency of AA defense from 10% to 30% when manually selecting a target.
  • Ook leuk: Tier VII premium US aircraft carrier Saipan and Tier III premium British destroyer Campbeltown have been added to the game for testing purposes. They are unavailable for purchase at the moment, but players may see them in battles.

Joe_P wijzigde deze reactie 22-03-2016 15:25 (49%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hopiconjo
Ik denk alles bij elkaar WOT en Wows heb ik afgelopen jaren toch gauw 800 euro inzitten (als het niet meer is)

hopiconjo wijzigde deze reactie 29-03-2016 13:23 (11%)

• MailMan
Ik heb dan gisteren toch ook maar weer de portomonnee getrokken en de Murmansk gekocht. Wel prettig schip om credits en free XP mee te verdienen door z'n Tier.

Daardoor ook de B hull voor de North Carolina kunnen aanschaffen. Eerste potje 100k dmg, daarna geterroriseerd door de Mikhail... Wat een irritant schip was dat om tegen te vechten.

AA van 99 op de NC is wel relaxt :p al twijfel ik nog of ik naar de Manual AA skill switch ipv van AFT.

• Joe_P
Tot nu toe heb ik denk ik in totaal ca. 70 euro uitgegeven. Een aantal keer een setje dubloons en een maandje premium. Daarnaast heb ik de Murmansk gekocht, het enige premium schip dat wat mij betreft het geld waard is. Meer dan 10 euro uitgeven voor een (digitaal) schip dat niet eens zoveel mooier / beter / bijzonderder is, gaat voor mij een beetje te ver (ook al kan ik het betalen). Voor dat geld koop ik liever een andere game. Sowieso is het voor mij voor het eerst dat ik aan een 'free to play' game meer uitgeef dan aan een AA titel, maar met de hoeveelheid tijd die ik erin heb zitten is dat het allemaal waard geweest.
quote:
PjotrStroganov schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:11:
De Kirov is toch wel een alles of niets schip. Het heeft een goede range, maar om een konigsberg uit het water te blazen moet je toch wat dichterbij komen. En dan is de armor wel heel erg zwak.
Op T5 kun je nog een beetje hopen dat de vijandelijke schepen hun broadside laten zien en je met AP huis kan houden. Helaas moet je je eigen speelstijl met dat schip erg aanpassen aan het type en de speelstijl van de vijandelijke schepen. BB -> op max range HE spammen. Cruiser -> bow on dichterbij proberen te komen en hopen op broadside (behalve bij Clevelands, dan maken dat je weg komt). DD -> eropaf en met sonar de torps ontwijken / door de rook de DD slopen. Helaas komt de vijand bijna nooit alleen en tegen een DD / BB combinatie kun je met slechte armor (oja, pas ook op voor Furutake's en Aoba's, die 203's doen pijn, zelfs bow on!) en trage rudder maar beter wegvaren.

Trailer voor het 'april fools' event van dit jaar. Helaas ben ik niet in staat om WoWs te spelen dit weekend, maar ik ben wel benieuwd wat ze voor bijzonders bedacht hebben.

• Vorst8
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 23-02 12:38
Wat een pot... Cruisers and Battleships leren het nooit, gespot worden, weten dat er een Destroyer rondvaart en dan toch gewoon rechtdoor varen.

replay: http://wowreplays.com/Rep...8-Fujin-Northeast-Passage

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SpamLame
quote:
PcDealer schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 19:46:
[...]

Accounts mogen niet verkocht worden en zo te zien inmiddels door de crew verwijderd.

[...]

Update
Tier VI Warspite! ($)
30 schepen totaal.
Zit hier op 40 schepen van T2 tm T8.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PcDealer
Net geen Kraken, 2k te weinig op een Kongo en toen win...
New Mexico 100k dmg en Confederate
New Mexico 100k dmg en ConfederateNew Mexico 100k dmg en ConfederateNew Mexico 100k dmg en Confederate
New Mexico 100k dmg en ConfederateNew Mexico 100k dmg en Confederate

Hatsuharu top XP
Hatsuharu top XPHatsuharu top XPHatsuharu top XP
Hatsuharu top XPHatsuharu top XP

Atlanta: 400k base credits, 6k base XP
Atlanta: 400k base credits, 6k base XPAtlanta: 400k base credits, 6k base XPAtlanta: 400k base credits, 6k base XP

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SpamLame
quote:
wheresmymaxsuit schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 16:14:
Heeft er ook iemand problemen met Aslain's modpack?
Bij mij loopt deze vast op het moment dat ik een game (of replay) laadt.
Wanneer normaal de 2 teams verschijnen, (en met mod krijgen deze een kleur)
blijft dit gedeelte leeg, en blijft het spel maar laden.
Ik heb al geprobeerd de meest waarschijnlijke mod uit te schakelen.
(de mod die de teampanels aanpast en kleur geeft aan verschillende klassen.
Maar tot nu toe lukt het alleen als ik spel in safe mode opstart.
1 keer zijn modpak geprobeerd, maar leverde niet het gewenste resultaat, dus gauw erweer afgehaald, niet dat hij daar direct wat aan doen kan.
In jou geval bij meerdere mods, zou ik de afzonderlijke mods eens los proberen en als het daar niet inzit. De combinaties proberen, een k karwei maar het is niet anders.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PcDealer
Coordinator Supertest.

• Joe_P
Afgelopen dagen ben ik verder gegaan met de Russische cruisers en ben ik eindelijk bij de Budyonny aangekomen. Dat speelt toch wel weer wat fijner dan de Kirov. Nu maar even snel de B hull halen om de rudder shift wat naar beneden te krijgen, essentieel voor het ontwijken van torpedo's. Het fijne van die lage tiers is wel dat je weer lekker credits kan verdienen (ook nog even een maandje premium genomen). Dus nu uiteindelijk ook de Amagi kunnen kopen.

De laatste tijd ben ik me wel steeds meer aan het ergeren aan de game mode 'standard batlle'. De manier waarop dat werkt lokt alleen maar passief spel uit. Bij 'domination' ben je genoodzaakt om caps te gaan bevechten maar in de 'standard battle' kun je net zo goed allemaal in de eigen cap blijven varen en een voor een de vijandelijke schepen afschieten. Wat mij betreft mag die game mode eruit en houden we alleen 'domination' over.
quote:
MailMan schreef op woensdag 06 april 2016 @ 20:58:
...Dat is toch gewoon weer een vorm van geldklopperij? Waarom zou je opnieuw moeten dokken als je schip heel blijft?
Het is geen watervaste verf, na 10 tot 20 minuten varen heeft je schip een nieuw laagje nodig. :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PjotrStroganov
De Budyonny is wel erg lekker om te spelen hoor. Laser beams! En ineens ben je dood want de armor is papier:P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hiawatta
  • Laatst online: 21-02 09:02
vandaag m'n eerste run gedaan in de Hiei met de 16pts captain van de captain extraction missie. dat ging best goed....

hiei1

Acties:
  • +1Henk 'm!

• k995
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 21-02 16:16
Soms krijg ik het er toch van :

Constant liggen vragen of ze een mutsuki DD wilde aanvallen, constant herinneren dat ze moeten cappen, uiteindelijk zelf DD dan maar afgemaakt en beginnen met cappen maar te laat natuurlijk.

EN het was de eerste wedstrijd van de dag, dus 3* . :'(

Volgende spel, terug goed bezig maar na een minuut of 5 hadden 2 DD's de enige vijandelijke cap gepakt en game over, 500*3=1500 . :'( :'(

k995 wijzigde deze reactie 11-04-2016 22:31 (13%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• k995
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 21-02 16:16
quote:
MailMan schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 19:06:
[...]

Ik zie zo snel niets over torp changes, waar lees je dat?
http://forum.worldofwarsh...ood-and-bad-news/#topmost

Good news.
Fubuki gets a new torpedo armament - type93 mod.2 (Ibuki's upgraded torpedo. No modifications).

Kagero starts with type93 mod.2 torpedo instead of type90 mod.3 (it is no longer available on Kagero).

Both Kagero and Shimakaze get the new torpedo armament - type F3 (Zao's torpedo. No modifications, check the stats in-game!)

Soviet HE-46 ammo (equipped on most Soviet DDs) has a better chance to cause fire. (8%, was 7%, the promised buff, yay!)

Tier 8, 9, 10 CVs get Defensive Barrage. 1 charge only (+1 premium, +1 superintendent). Last 2min. CD 6min (4min premium)
It's different from CA's defensive barrage. It last significantly longer but the AA boost is also weaker.

All main gun turrets below 130mm (included) get an HP boost. (4000, was 1500)
Affected: all DDs so far, Atlanta, Svietlana etc.
All main gun turrets between 131 - 155mm (included) get an HP boost. (7500, was 5000, Mogami's was 4000)
Affected: most CLs except Chapayev (was intentionally left behind or praise the Vodka)
All main gun turrets between 156 - 210mm (included) get an HP boost. (10000, was 5000)
Affected: all CAs except Moskva (which has turret HP of 15000).

Bad news.
Nerfs to Shimakaze's (also Kagero's second torpedo set) type93 mod.1 torpedo. -5knot to torp speed (62knot, was 67knot) and +0.8km to detection range (2.5km, was 1.7km)

Nerfs to Shimakaze's type93 mod.3 torpedo. -3km to torp distance (12km, was 15km) and +0.2km to detection range (1.9km, was 1.7km)

All other DD's torpedoes remain unchanged.

Plus: A quick summary for anyone who didn't know Texas (Tier 5 US BB, the stats was leaked earlier.)
It's a fully upgraded New York with better firing angle on #3 turret and much better AAs (10 quad bofors and 20 oerlikon AA guns installed), the total AA dps is 302 per second, surpassing all other Tier 5 ships (and even all Tier 6 ships except Cleveland).

• MailMan
Ik moet leren om wat minder aanvallend te spelen in het begin. Als ik dat doe houd ik het veel langer vol en word ik minder snel verrast, wat dan kan leiden tot zo'n potje :)

Dat is zonder premium (behalve schip dan :P) of andere multipliers.

Ok, het was een Tier V match, maar het ging gewoon lekker en bijna 100k dmg gedaan geloof ik.

MailMan wijzigde deze reactie 20-04-2016 20:33 (9%)

• Kidjuh
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 09:19
quote:
SpamLame schreef op woensdag 20 april 2016 @ 15:38:
[...]

Zeker nog steeds PvE aan het spelen :+
Haha reeds wat Randoms gedaan en dat is wel even andere koek ja..

PSN: Kidjuh

Pagina: 1 2 3 ... 31

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True