Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

R9 270 aftermarket cooler zinvol?

Pagina: 1
Acties:

• foxtrot81
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 14:22
Momenteel ben ik in het bezit van een R9 270 en vind de fans vrij luid , en zit te denken om die te vervangen voor GELID Rev. 2 ICY VISION GPU Cooler.(http://www.highflow.nl/gp...cy-vision-gpu-cooler.html)
Heeft iemand ervaring met deze setup en heeft het ubber zin of geeft het totaal geen meerwaarde?

Asus Maximus Vlll Hero/Skylake i5 6600K/16 gb ddr4 HyperX /MSI GTX 970 4gb /Seasonic Platinum Series 660 Watt/ h110i gtx/Samsung 850Evo 500gb/ [[[OOEHHH YEAHHH]]]

• foxtrot81
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 14:22
Het gaat om de Asus R9270-DC2OC-2GD5 btw, ik had me nog niet bedacht dat ik hem natuurlijk ook bij een eventuele upgrade kan meenemen naar de nieuwere videokaart.(mits passend)
Kwa software kan ik de toerental al wel instellen maar een dacht dat het zowieso beter was om de koeler te vervangen na wat ik gelezen had her en der.

Ik denk dat ik er uit ben en hem ga bestellen mede omdat ik er in de toekomst ook nog wat aan kan hebben.

Asus Maximus Vlll Hero/Skylake i5 6600K/16 gb ddr4 HyperX /MSI GTX 970 4gb /Seasonic Platinum Series 660 Watt/ h110i gtx/Samsung 850Evo 500gb/ [[[OOEHHH YEAHHH]]]

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True