Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Beginnersvraag

Pagina: 1
Acties:

• hendrilankamp
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 30-08 08:14
Orion84 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:23:
Dat equivalent kan je compleet negeren. De aanduidingen op alle DSLR lenzen zijn gewoon direct onderling vergelijkbaar.
Okee duidelijk, dit zorge bij mij al voor verwarring.
Orion84 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:23:

Waarmee dus meteen de interessante vraag bovendrijft of je met de de 24-105 niet een flink stuk groothoek zou missen.
Zoals ik eerder al aangaf zijn de meeste foto's uit mijn collectie geschoten onder de 130mm.
Of heb ik het hier dan over heel iets anders?

Deze info bedoel ik dan:

BlackLightning schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:36:
Je hebt nog je 55-250mm dus je mist niet echt milimeters. V
In Het grote Canonmount-objectieven-topic v2012 staat er het volgende over:

[...]
Helaas is die net verkocht in de v&a, waar ik eigenlijk achteraf ook spijt van heb.

Ga wel eens even kijken naar die Tamron lens.

[Voor 21% gewijzigd door hendrilankamp op 17-04-2015 14:43]

Pagina: 1

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True