Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Frituurpan] Welk merk moet ik hebben?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.894 views

• MaxForce800
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 21-06 18:53
Hallo mede Tweakers,

Bij ons thuis wordt de laatste tijd flink enthousiast gefrituurd, alleen word de inhoud te klein geacht. Nou kom ik normaliter voor mijn aankopen terecht bij Tweakers, alleen kwam ik tot de schokkende (!) ontdekking dat men hier geen frituurpannen vergelijkt.

Nu is de vraag en tevens de reden voor het aanmaken van deze thread: [b]Welk merk moet ik hebben voor een goede frituurpan/b]?

Graag zou ik jullie meningen willen horen.

Hennig an!

• MaxForce800
Anoniem: 93986 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:29:
Wat zijn verder je eisen? Met kraantje of zonder, filter of geen filter, etc.

Ik ben zelf voor een 6ltr Fritel gegaan zonder poespas want dat had ik allemaal niet nodig.
Ik zou niet WETEN wat ik van een frituurpan kan vragen! 8)7
  • Een kraantje is niet nodig, die pan eruit tillen is niet veel moeite.
  • Op / in onze huidige pan zit ook een filter, al maakt dat niet uit, hij staat buiten onder een afdak.
  • Het liefst onder de €80, jaja, het mag allemaal wat kosten...
  • Vaatwasserbestendig hoeft niet, wij hebben er toch geen een. :D
In onze huidige pan kan, als ik hem tot de maximale aangegeven rand vul, en halve jerrycan van 3 liter. Of maak ik dan een rekenfout?

Nu al bedankt voor de reacties!

[Voor 8% gewijzigd door MaxForce800 op 17-04-2015 13:39]

Hennig an!

• MaxForce800
Ik heb een afbeelding van onze oude frituurpan gevonden, er staat FiF, maar die van ons is van Quigg.

Ik weet eigenlijk niet wat dit voor nut heeft, maar misschien dat iemand kon bedenken hoeveel liter erin gaat.

Het probleem is ook deels dat ik niet weet of onze friteuse die we nu hebben als 'gemiddeld' wordt beschouwd.

[Voor 47% gewijzigd door MaxForce800 op 17-04-2015 13:49]

Hennig an!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True