Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

samsung S5 Lollipop 5.1 toetsenbord probleem

Pagina: 1
Acties:

• C3La
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 01-10 21:41
Ìk heb de vodafone Samsung S5 met lollipop 5.1 5.0 erop.
Ik gebruik het standaard samsung swipe toetsenbord. Daar zit een functie op dat je het toetsenbord kunt laten leren welke woorden je vaker gebruikt in facebook, mail etc.

Wanneer ik die instelling probeer te activeren (instellingen --> taal en invoer --> Samsung toetsenbord --> voorspellende tekst --> aanpassen - leren van <facebook, gmail, berichten etc>) dan krijgt het toetsenbord geen toestemming om op deze applicaties in te loggen en de gegevens te gebruiken...

Waar kun je die instellingen wijzigen zodat dat wel lukt?

Ik ben het zat om mijn naam, mijn bedrijfsnaam en de namen van mijn kinderen en vrienden keer op keer handmatig te moeten invoeren omdat deze niet worden opgeslagen...

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True