Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

HTPC met 3,5" 2TB HD

Pagina: 1
Acties:

• Ehv_BramBo
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 03-07-2015
Ik wil mijn oude mediaspeler vervangen met een HTPC. In de mediaspeler zit een 3,5" 2TB HD, deze wil ik graag (blijven) gebruiken.

Probleem: ik heb gezocht naar een (barebone) HTPC, maar heb geen model (met uitzondering van kale behuizingen) kunnen vinden waar ik de HD in kwijt kan. Bij voorkeur koop ik een systeem waarbij ik enkel de HD en eventueel geheugen hoef te plaatsen (dus geen kale behuizing).

Waar heb ik naar gekeken? In een Shuttle, Zotac, Gygabyte Brix en Intel NUX kan ik hem (volgens mij) sowieso niet kwijt (enkel 2,5"). In een Asus VivoPC kan weliswaar een 3,5" schijf geplaatst worden, maar volgens de specificaties op de website worden enkel schijven tot maximaal 1 TB ondersteund.

Kan iemand me verder helpen? Zie ik modellen over het hoofd?

[Voor 12% gewijzigd door Ehv_BramBo op 15-04-2015 15:02]

• Ehv_BramBo
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 03-07-2015
Het probleem met een NUC is dat ik dan de 2 TB niet opnieuw kan gebruiken. Zonde! Een NAS heb ik reeds, maar daar kan ik hem niet in kwijt.

Een zelfbouwsysteem zou kunnen, maar liever niet. Ik heb momenteel niet de kennis om (een juiste combinatie van) componenten te kiezen en het bouwen wordt mogelijk ook een uitdaging. Met wat studie is dit op te lossen, maar ik hoop op een eenvoudigere en snellere oplossing.

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True