Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Waarschuwing repeater is connected to your System

Pagina: 1
Acties:

• JeanH
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 15-07 09:51
Beste forumleden.

Ik heb een vraag over repeater connected to system,

Ik ben van monitor veranderd (dell p2715q) en heb deze via de displayport aangesloten op mijn nvidia 760. Na deze update zie ik in de controll panel van Nvidia bij het HDCP status gedeelte deze bovenstaande melding, en dat sommige video applicaties HDCP niet ondersteunen als er een repeater is aangesloten.

Mijn audio loopt via een asus xonar d2 via de tulip aansluitingen, omdat mijn sub woofer alleen deze aansluiting heeft. (Is altijd zo geweest). Ik draai de laatste driver 350.05 van Nvidia

Mijn vorige monitor was via dvi aangesloten en heb ik deze melding nooit bij hdcp status in control panel van nvidia gezien.

Nu is mijn vraag: Kan het zijn dat dit met het aansluiten via de displayport te maken heeft of is er een andere oorzaak. En is het eventueel mogelijk dat ik die melding op de één of andere manier kan opheffen.

Met vriendelijke groet,
Jean

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True