Beste tweakers,
Vandaag heb ik voor het eerst een pc in elkaar gezet. Net als de computer van Reynouts is mijn pc bedoeld voor audioproducties. En net als zijn pc start ook die van mij niet op. Het lijkt besmettelijk maar ik zal ongetwijfeld iets fout hebben gedaan.
Als ik de pc aanzet, licht het blauwe ledlampje van de aan/uitknop even op, de ventilatoren van de voeding, de processorkoeler en de voorste ventilator van de kast draaien even rond. Meer gebeurt er niet. Ook niet als ik de knop ingedrukt hou. Er is geen enkel geluid.
Verder zit er een WD Blue WD5000LPVX, 500GB in.
Ik heb gecheckt of de kabels goed vastzitten.
Wat kan ik verder nog doen voordat ik alles demonteer en opnieuw monteer?
Vandaag heb ik voor het eerst een pc in elkaar gezet. Net als de computer van Reynouts is mijn pc bedoeld voor audioproducties. En net als zijn pc start ook die van mij niet op. Het lijkt besmettelijk maar ik zal ongetwijfeld iets fout hebben gedaan.
Als ik de pc aanzet, licht het blauwe ledlampje van de aan/uitknop even op, de ventilatoren van de voeding, de processorkoeler en de voorste ventilator van de kast draaien even rond. Meer gebeurt er niet. Ook niet als ik de knop ingedrukt hou. Er is geen enkel geluid.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 198,90 | € 198,90 |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 63,05 | € 63,05 |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 48,- | € 48,- |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 26,- | € 26,- |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 64,- | € 64,- |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 30,95 | € 30,95 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 91,95 | € 91,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 522,85 | |
Verder zit er een WD Blue WD5000LPVX, 500GB in.
Ik heb gecheckt of de kabels goed vastzitten.
Wat kan ik verder nog doen voordat ik alles demonteer en opnieuw monteer?