Acties:
  • 0Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:01
Matched: veithdia
GGS_206 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:08:
[...]

Doe dan ook gelijk een linkje van die bril :P
Veithdia model 2140 Ze hebben nog verschillende kleurtjes ook.

*knip* geen namaak merkartikelen, zie topicwaarschuwing.

[Voor 37% gewijzigd door gambieter op 07-06-2016 23:31]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Trichoglossus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:03
Ronald8 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:21:
[...]

Ook maar eentje besteld. Hopelijk nog een beetje op tijd binnen met dit weer >:)

• All0The0Web
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22-03 23:27
[...]

[mbr]*knip* geen namaak merkartikelen, zie topicwaarschuwing.[/]
Aangezien ik op mijn China zonnebril ben gaan staan had ik een vervanger nodig en voor 12 euro heb ik deze maar besteld. Hoe lang duurde het voordat hij bij jou aankwam. Ik heb de laatste tijd pakketten binnen twee weken, maar soms duurt het ook zomaar 6 weken voordat iets eindelijk verschijnt.

En los van zonnebrillen zie ik de laatste tijd veel moderatie over namaakartikelen. Maar bijv. die luchtzak is toch gewoon een knock-off, het is niet alsof ze dezelfde merknaam enzo gebruiken of zie ik dat verkeerd?

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-03 10:51
[...]

[mbr]*knip* geen namaak merkartikelen, zie topicwaarschuwing.[/]
Kun je er eens een foto van maken? Ik vind alleen gelikte reclame foto's.

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23-03 07:57
Over dik 4 weken op vakantie dus vandaag maar even de laaste vakantie bestellingen gedaan.

Een nieuwe zonnebril van veithdia
http://s.aliexpress.com/RrAzaAZ3

Een tasje voor mijn sjcam waar ook de lader en extra accu's in kunnen en als het goed is ook de floater.
http://s.aliexpress.com/3IjU7juu
( ik heb de large variant besteld )

En mijn vrouw wilde ook graag zo'n ligzak ding dus die is ook onderweg.
http://s.aliexpress.com/AjaY3eiI

Dat waren voorlopig de laaste bestellingen, anders komen ze aan als we op vakantie zijn en gaan ze weer retour vanuit het postagentschap voordat we terug zijn.

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Camo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:54
puntje013 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 20:10:
Over dik 4 weken op vakantie dus vandaag maar even de laaste vakantie bestellingen gedaan.

Een tasje voor mijn sjcam waar ook de lader en extra accu's in kunnen en als het goed is ook de floater.
http://s.aliexpress.com/3IjU7juu
( ik heb de large variant besteld )

En mijn vrouw wilde ook graag zo'n ligzak ding dus die is ook onderweg.
http://s.aliexpress.com/AjaY3eiI

Dat waren voorlopig de laaste bestellingen, anders komen ze aan als we op vakantie zijn en gaan ze weer retour vanuit het postagentschap voordat we terug zijn.
Ook maar meteen die lazybag besteld, 22,37 met DHL verzending _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20:03

Mimiix

Professioneel Prutser

puntje013 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 20:10:

Die heb ik ook besteld laatst! Fijn ding , super kwaliteit voor die prijs. Blijft fijn opje hoofd zitten. Enige minpunt is het bijgevoegde opbergtasje. Die ziet er goedkoop uit.

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:38
Ik heb via Aliexpress volgende zonnebril besteld:

Veithdia Sunglasses (3152)

Kosten: welgeteld $10,97 :).

Twee maanden geleden besteld, nog niet aangekomen. Dus nu ik terug ben van vakantie wilde ik een dispute openen, zie ik net dat ie afgelopen donderdag eindelijk hier ten lande is aangekomen en dus hopelijk deze week nog afgeleverd gaat worden. Ben benieuwd :o

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Free rider
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-03 23:44
Die zonnebril lijkt erg op Veithdia (check de meegeleverde accessoires!), welke ik in 2015 of 2016 heb gekocht.

Ook ik heb er twee (genoemde Veithdia dus), een met blauw glas, en een met geel glas voor 's nachts autorijden. Mijn impressie: De blauwe heeft iets mindere polarisatie t.o.v. erkende Ray-Bans en dergelijke, en ik zou hem liever niet op het water (bv. bij zeilen) gebruiken. NB dit kan ook aan de lenskleur liggen.
Het gele glas gebruik je voor nachtvisie, vooral autorijden. Deze is nog minder polariserend dan de blauwe, maar ik denk dat het een goede afweging is - immers meer polarisatie haalt ook lichtsterkte weg. Je wordt niet of nauwelijks verblind, en door de polarisatie is hevige regenval in de schemering of nacht veel beter te doen.

Samenvattend: de blauwe is niet favoriet, wellicht hebben de andere lenskleuren een betere polarisatie. De gele heeft de goede balans tussen polarisatie en lichtdoorlating.

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:30

mark-k

AKA markkNL

Free rider schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 22:27:
Die zonnebril lijkt erg op Veithdia (check de meegeleverde accessoires!), welke ik in 2015 of 2016 heb gekocht.

Ook ik heb er twee, een met blauw glas, en een met geel glas voor 's nachts autorijden. Mijn impressie: De blauwe heeft iets mindere polarisatie t.o.v. erkende Ray-Bans en dergelijke, en ik zou hem liever niet op het water (bv. bij zeilen) gebruiken. NB dit kan ook aan de lenskleur liggen.
Het gele glas gebruik je voor nachtvisie, vooral autorijden. Deze is nog minder polariserend dan de blauwe, maar ik denk dat het een goede afweging is - immers meer polarisatie haalt ook lichtsterkte weg. Je wordt niet of nauwelijks verblind, en door de polarisatie is hevige regenval in de schemering of nacht veel beter te doen.

Samenvattend: de blauwe is niet favoriet, wellicht hebben de andere lenskleuren een betere polarisatie. De gele heeft de goede balans tussen polarisatie en lichtdoorlating.
Lol, accesoires zijn inderdaad exact hetzelfde op de naam na. Had inderdaad ook eerst aan Veithdia gedacht, maar kwam deze tegen en zagen er goed uit dus dacht probeer die eens. Maar zullen inderdaad wel dezelfde zijn dan.

Ik heb die zonder (zichtbaar) montuur in blauw besteld, die met montuur in zilver. die laatste gaat denk ik de auto in (hoewel een blauwe zonnebril ook wel goed bij mn blauwe auto past haha).

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik heb laatst een nieuwe zonnebril van het merk Veithdia gekocht. Ik dacht dat het dezelfde was als de bril die afgelopen mei in de golven in Portugal verdween, maar helaas zijn de pootjes een stuk korter en staat het ding (dus) voor geen meter. De (link naar de) verloren bril bestaat helaas niet meer. Iemand een idee of er verschillende maten zonnebrillen zijn? Deze was niet speciaal voor kids, tenminste, er staat niets over in de beschrijving:

https://nl.aliexpress.com...=2114.13010608.0.0.byfXka

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:30

mark-k

AKA markkNL

koelkast schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 15:46:
Ik heb laatst een nieuwe zonnebril van het merk Veithdia gekocht. Ik dacht dat het dezelfde was als de bril die afgelopen mei in de golven in Portugal verdween, maar helaas zijn de pootjes een stuk korter en staat het ding (dus) voor geen meter. De (link naar de) verloren bril bestaat helaas niet meer. Iemand een idee of er verschillende maten zonnebrillen zijn? Deze was niet speciaal voor kids, tenminste, er staat niets over in de beschrijving:

https://nl.aliexpress.com...=2114.13010608.0.0.byfXka
De afmetingen staan bij de meeste Veithdia en Kingseven advertenties wel gewoon in de omschrijving dus daar kun je op letten. Ik vind het ook gek dat hij je niet past, 140mm zijn niet echt korte pootjes.

Edit: Je verkoper is wel een of andere vage chinees zonder feedback score, kan zijn dat het namaak is. Kunt beter hier kijken denk ik: https://veithdia.aliexpress.com/store/223089

[Voor 8% gewijzigd door mark-k op 06-07-2017 16:17]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee