Toon posts:

Wel erg persoonlijke spam in de spam box

Pagina: 1
Acties:

• cefas
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 26-10 17:56
Als ik dacht dat ik ondertussen alles van spam al gezien had kreeg ik onderstaande spam mail, die was wel door mijn spam trap opgepikt maar ik heb hem eruit gehaald omdat tot mijn grote verbazing deze wel erg persoonlijk was, op meerdere plekken stond mijn achternaam coprrect en dat is informatie die ik niet snel deel

Nu gebruik ik per bedrijf waar ik wat bestel een apart email adres dus daarom was de "bron" snel achterhaald, ik heb daarom replacedirect direct gemaild hoe dit kan en welke van mijn gegevens er allemaal gelekt zijn maar helaas heb ik tot heden nog geen reactie gehad

Nu is mijn vraag hebben al meer mede tweakers zo'n erg persoonlijk bericht gehad en/of zal ik de redactie van tweakers een tip gegeven dat weer een bedrijf persoonlijke informatie gelekt heeft.

Where is my ANY key

• cefas
AceRimmer schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 15:47:
Ik krijg al jaren vergelijkbare spam, ook 'dankzij' Replacedirect.
Daar is in 2012 een hack geweest, waar ze in mei/juni dat jaar iedereen over gemaild hebben.
In die mail stond het volgende:

1e mail

[...]

2e mail

[...]
En deze mail heb ik dus nooit gehad, bedankt, wel erg sloridig van de klantenservice van replacedirect dat ze gewoon niet de moeite nemen om te reageren om mijn vraag en te verwijzen naar deze mail, ach dan is het ;w en bestel ik voortaan ergens anders

Where is my ANY key

• cefas
golles schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 16:05:
Heb je hem al doorgestuurd naar spoof@paypal.nl ?
bron: https://www.paypal.com/nl...ral/SecuritySpoof-outside

Alle banken hebben zo'n meld emailadres, hopelijk maakt het de wereld iets beter :-)
Altijd, ik ben de spammer van de anti-spammers, dat klinkt trouwens best raar :)

Where is my ANY key

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee