Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

heb ik nog Next Business Day garantie?

Pagina: 1
Acties:

• AenW
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-04-2021
Hey allemaal!

Bij mijn vaste leverancier uit Engeland. Heb ik een Dell E7240 gekocht. Laptop binnen gekregen en omdat het een vrij recente laptop was keek ik of ik of er nog garantie op zat. Wat blijkt Op het laptop zit nog garantie tot 14 juli 2017 (Next Business Day). Een vriend van mij claimt dat je garantie heb met de Service code en express service code. Dell gebeld hun zeggen dat het laptop op je naam moet staan. Ik heb in het verleden vaker dingen van de Dell support gehoord wat achteraf niet zo bleek te zijn. Dus mijn vraag aan de mensen met ervaring met deze soort kwestie's heb ik nog garantie?

PS iets vaags..

De service code op de bios verschilt met de service code op de sticker..maar beiden hebben dezelfde garantie...

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:30
Wat zei Dell toen je ze belde?

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-11 11:45
Yep bij business modellen is dat redelijk standaard.

Mits het niet op jouw naam of bedrijfsnaam staat dan dien je een Transfer of Ownership in te vullen op de website waardoor de garantie overgeheveld wordt.

[ Voor 19% gewijzigd door Quadradial op 27-11-2014 12:55 ]

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

• AenW
dat ik het op mijn naam moet zetten. Ik heb het van een refurbished bedrijf overgenomen..dus ik denk dat het hem niet wordt

• AenW
Quadradial schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:54:
Yep bij business modellen is dat redelijk standaard.

Mits het niet op jouw naam of bedrijfsnaam staat dan dien je een Transfer of Ownership in te vullen op de website waardoor de garantie overgeheveld wordt.
Daar was ik al bang voor als het bedrijf niet wil mee werken dan houdt het op

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-11 11:45
Als je dit verhaal bij je vaste leverancier het ordernummer kan regelen is dit geen probleem.
Anders zou ik customer service bellen en vragen wat je het beste kan doen om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen.

PS een ander servicetag / express service code onderop houdt meestal in dat ze de covers of mobo vervangen hebben.

Edit: verkeerde woordkeuze

[ Voor 6% gewijzigd door Quadradial op 27-11-2014 13:11 ]

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

• AenW
Quadradial schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:06:
Als je dit verhaal bij je vaste leverancier het ordernummer kan regelen is dit geen probleem.
Anders zou ik customer service bellen en vragen wat je het beste kan doen aangezien om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen.

PS een ander servicetag / express service code onderop houdt meestal in dat ze de covers of mobo vervangen hebben.
Ik ga dan nog eens dell bellen.

Ik kreeg dit van mijn leverancier:
Unfortunately we don’t have the original owners details so are un able to pass over the warranty,

Sorry.

Many Thanks,
Pagina: 1