Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Gekleurde lijnen op laptopscherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik haal zojuist mijn laptop uit mijn tas en tref ineens een allemaal lijnen en een witte plek middenboven in het scherm aan, een half uur geleden was er nog niks aan de hand. De lijnen bewegen ook etc. als ik met mijn hand het laptopscherm beweeg en ze verminderen ook in helderheid als ik de helderheid aanpas.

Wat moet ik nu doen? Ik sta echt voor een compleet raadsel hoe dit ineens kan gebeuren en bovendien is het ook gewoon erg vervelend want ik heb mijn computer hard nodig. De computer is een Dell Inspiron 15SE die ik in Oktober 2012 heb gekocht.

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/347xlac.jpg

Verwijderd

hallo, het lijkt erop dat je scherm gebroken is. had je er niet iets tussen liggen toen je hem dicht deed?

Verwijderd

hallo, het lijkt erop dat je scherm gebroken is. had je er niet iets tussen liggen toen je hem dicht deed?

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:24

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Dat scherm is duidelijk kapot valt niks aan te repareren dan te vervangen. Op de hoeken van de grootste witte vlak zijn duidelijk barsten in het glas te zien.

Si vis pacem, para bellum

Verwijderd

Topicstarter
Dat lijkt inderdaad zo maar er zit geen glas op dit scherm en er voelt ook niks gebarsten dus. Misschien heb je gelijk hoor, ben een beetje een leek maar ik heb de laptop niet anders in m'n tas gedaan dan gebruikelijk en er zat ook niks tussen, niet gevallen etc.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:55
Scherm is inderdaad gebroken. Vaak is dat de binnenlaag waardoor je het van buiten niet voelt maar dit is echt een gevalletje van nieuw scherm of nieuwe laptop :(

Waarschijnlijk heeft hij toch een tik gehad of heeft er net iets klem gezeten..

[removed]

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
Inderdaad het paneel is kapot.

Mocht je willen kijken wat het ong kost..

http://www.replacedirect....-laptop-lcd-schermen.html

En dan moet je hem er nog inzetten, als je het zelf zou kunnen ben je met 100 euro ong klaar.

Verwijderd

Topicstarter
Nee kan ik absoluut niet en ik had ook het 1080p scherm. Iemand enig idee of Dell dit kan repareren en voor hoeveel? Of is het verstandiger maar een nieuwe te kopen?

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2014 @ 08:29:
Nee kan ik absoluut niet en ik had ook het 1080p scherm. Iemand enig idee of Dell dit kan repareren en voor hoeveel? Of is het verstandiger maar een nieuwe te kopen?
Ik denk dat als je een 1080P scherm had en een nieuwe wil dat je hem het beste naar een lokale computer winkel kan brengen om te laten bekijken wat je optie's zijn.

Ik gok met arbeid en nieuw 1080P paneel dat je dan op 175 / 200 euro zit.

bel ook even de verzekering, misschien krijg je het wel vergoed.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:55
Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2014 @ 08:29:
Ik zou zeggen bel even. Het gaat om het scherm vervangen dus als je het type doorgeeft moeten ze je zo de prijs kunnen zeggen. Dan kun je zelf de afweging maken wat het beste is.

[removed]

Pagina: 1