Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Korte vraag over bbg november

Pagina: 1
Acties:

• Renz420
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-09 10:54
Hallo,

Ik had een korte vraag over het mainstream game systeem van de bbg van november. Ik vind dit namelijk een erg mooi systeem alleen ik zou graag een andere behuizing willen.
reviews: Desktop Best Buy Guide: november 2014

Zelf had ik de NZXT Guardian 921 RB in gedachten.
pricewatch: NZXT Guardian 921 RB (Rood)

Maar passen alle onderdelen uit de bbg van november er dan nog wel in?

Groeten Rens

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Dat kun je toch gewoon opzoeken? Je kunt er achter komen hoeveel ruimte hij heeft, hoe lang de graka is en of die er dan in zou passen etc.

Hoi!

• Renz420
Is dat het enige waar ik dan rekening mee moet houden? Want ik weet niet hoe het met al die aansluitingen enzo zit. Ik weet er zelf niet verschikkelijk veel vanaf 8)7

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:05

Tribits

Onkruid vergaat niet

Zo te zien is die kast niet meer leverbaar, tenzij je er zelf nog op de een of andere manier aan kan komen zal het dus geen optie zijn. Overigens ontbreken bij oudere kasten externe USB3 aansluitingen nog wel eens en dat is voor een moderne PC toch wel handig.

[ Voor 31% gewijzigd door Tribits op 23-11-2014 15:51 ]

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

• Renz420
Ah oke jammer dat deze niet meer beschikbaar is, ik wist niet dat dit al een oudere kast was.
Mijn tweede keus gaat uit naar de deze: pricewatch: BitFenix Shadow

Ik heb naar de afmetingen gekeken en volgesmij past dit wel. Is er nog iets anders waar ik rekening mee moet houden qua aansluitingen ofzo?

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Renz420 schreef op zondag 23 november 2014 @ 16:02:
Ah oke jammer dat deze niet meer beschikbaar is, ik wist niet dat dit al een oudere kast was.
Mijn tweede keus gaat uit naar de deze: pricewatch: BitFenix Shadow

Ik heb naar de afmetingen gekeken en volgesmij past dit wel. Is er nog iets anders waar ik rekening mee moet houden qua aansluitingen ofzo?
Fans aansluiten op mobo? Check. USB 3.0 op mobo? Check. GPU in kast? Check. Moederbord in kast? Check. Zal alles passen? :Y

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

• Renz420
Oke mooi! Dan is mijn keus gemaakt :)

Bedankt voor de snelle reacties!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik zou dan ook de MSI GTX 970 nemen ipv de Asus, MSI is ook mooi rood.

Misschien ook nog een simpele all-in-one waterkoeler erbij, staat ook mooier naar mijn idee.

O wacht de kast heeft helemaal geen window, is gewoon een dichte behuizing dus het rode zie je helemaal niet...

[ Voor 25% gewijzigd door -The_Mask- op 24-11-2014 16:26 ]

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Pagina: 1