Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Consoles] Far Cry 4

Pagina: 1
Acties:

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 21:21
Details
  • Ontwikkelaar: Ubisoft Montreal
  • Uitgever: Ubisoft
  • Platform: PC, PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One
  • Release: 18 november 2014
  • Officiële website
Plot
Na het avontuur op het tropisch eiland van Far Cry 3 gaan we dit keer naar de Himalayas in Nepal. We kruipen in de huid van Ajay Ghale. Hij is afkomstig uit Nepal en keert terug naar Kyrat, een ongerepte gebied in de Himalayas, om het as van zijn moeder uit te strooien. Eenmaal aangekomen raakt hij verwikkeld in een burgeroorlog dat plaats vindt onder het regime van Pagan Min. De moeder van Ghale heeft hem niet verteld dat zij 25 jaar geleden is gevlucht van Kyrat en dat de familie Ghale een opstand (Golden Path) heeft opgericht dat vecht tegen Pagan Min.
Gameplay trailer

Vernieuwingen ten opzichte van Far Cry 3
  • Co-op singleplayer Je kunt alles ondernemen met een vriend met uitzondering van verhaalmissies.
  • Binnen het verhaal keuzes maken Bijvoorbeeld in een missie kiezen uit twee mensen die je kunt volgen. Heeft invloed op latere missies.
  • Shangri-La-Levels Ghale kan mediteren en dan komt hij terecht in een soort droomwereld waar hij met behulp van een witte Bengaalse tijger vijf tempels kan bevrijden.
  • Olifant berijden Om in de menigte mee te beuken
  • Schieten vanuit voertuigen Ook vanaf olifanten en een gyrocopter
  • Met messen gooien
  • De map van Far Cry 4 is evengroot als die van Far Cry 3 Bekijk de volledige kaart van Kyrat
Screenshots

Previews

Chaoss wijzigde deze reactie 20-11-2014 11:02 (96%)

• bram1984
Als je naast een lopende olifant staat, trilt de controller trouwens mee met zijn voetstappen. Leuk detail.

Ik heb op de PS4 trouwens nog steeds dat dode dieren een vreemde glimmense vacht hebben, ook na skinnen. Moet daar nog even een filmpje van maken. Bij vogels is het niet het geval.

• bram1984
Olifanten zijn "friendly".

• bram1984
Kom eraan Jan. :p

• bram1984
Volgens mij zit er geen load game optie in. Tweede account maken is 2 minuten werk.

• bram1984
Want je wil online spelen? Je kan overigens gewoon meerdere accounts op 1 abo gebruiken.

http://www.psx-sense.nl/1...-online-te-kunnen-op-ps4/

Sowieso*

bram1984 wijzigde deze reactie 23-11-2014 08:51 (64%)

• bram1984
quote:
Morren schreef op zondag 23 november 2014 @ 20:39:
Vandaag heb ik ook dan eindelijk Far cry 4 aangeschaft. Eerste indruk is positief. Alleen het viel me op(PS4) dat als je gewoon rond kijkt het beeld heel traag loopt. Misschien ligt het aan mijn tv dat die te weinig hz heeft maar bijv bij BF4 en COD heb ik nergens last van. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Dat komt omdat deze game 30fps is. Ben je binnen een uurtje aan gewend.

Ik heb net de Predator, die signature sniper rifle, unlocked. Die is toch wel ff een stukje fijner dan de boog om outposts in te nemen. Alleen nog even de Bushman halen nu.

• bram1984
quote:
Ricloo86 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:25:
Wat houdt de multi player nou eigenlijk in bij dit spel?
Dat je met meerdere spelers kan spelen denk ik? Rest kun je wel Googlen denk ik.

• bram1984
Welke stealth missies bedoel je precies?

Weet iemand trouwens hoe je aan de Z93 (aka AMR) met een silencer komt? Ik zie 'm niet tussen de normale rifles staan, en de signature heeft geen attachments. Mis ik iets?

• bram1984
Dat weet ik, maar daar zit geen silencer op, voor zover ik kan zien.

• bram1984
Okay die arena is echt compleet ruk. Ik wil graag de Bushman hebben en daar moet je rank 10 in de arena voor halen. Net dik een uur staan grinden in dat ding, tikt de teller net level 3 aan. Gaat dat serieus zo ontzettend langzaam? Iemand tips waar je de meeste XP mee haalt?

• bram1984
Craften. Een beetje opletten mag wel. :)

• bram1984
Ja dat is de Buzzsaw. Die is echt mega overpowered. :p

Ik heb mijn setup nu helemaal rond:

- Grenade launcher sidearm voor vijandelijke voertuigen
- Z93 met alle attachments voor de lange afstand
- Signature 87 shotgun voor close range en wilde dieren
- Bushman als allround assaultrifle

• bram1984
Rank 10 unlocked de Bushman signature, de vetste assault rifle. ;)

• bram1984
Is niet echt handig, want vijanden hebben je dan meteen door, al weten ze niet precies waar je zit. Zolang ze je niet zien, zullen ze ook het alarm niet inschakelen. Kun je net zo goed eerst de loners af pikken en daarna de rest. Je mag niet gezien worden, dus of je dat kastje nu wel of niet kapot schiet, doet er weinig toe.

• bram1984
Hebben jullie ook last van een vreemde glinstering in huiden van dieren? Ook na skinnen. Kort filmpje van gemaakt. Vooral bij het been is het goed zichtbaar.

Gisteren ook nog een grappig momentje trouwens. Die grenade launcher blijft handig voor voertuigen.

• bram1984
Doe ik sowieso nooit. Voor die kills krijg je namelijk geen XP en daarbij vind ik headshots met de Z93 maken een stuk vetter. 😉

• bram1984
Ik hoor iedereen trouwens over de Z93, maar ik ging net voor de gein de SA-50 eens proberen, en dat ding is veel beter joh. Damage is ongeveer gelijk, maar het grote voordeel is dat je niet na ieder schot hoeft te reloaden. Je kunt gewoon achter elkaar knallen. Hi heeft alleen een tikkeltje minder range, maar boeiend. Daarbij lijkt de SA-50 minder ruimte in je beeld in te nemen.

bram1984 wijzigde deze reactie 13-12-2014 15:17 (8%)

• bram1984
quote:
cacciatore63 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 10:23:
Ben de game op mijn Xbox 360 aan het spelen en vind het een schitterende game .
Maar ik heb YouTube filmpjes gezien met het verschil van de nieuwe gameconsole's en daar zie je wapperende vlaggetjes enz....
Zou in de nieuwere console's ook meer dieren en dergelijke voorkomen of is er alleen de graphics verschil ??????????
Lijkt me sterk.

Maar met Google kom je al een heel eind: http://gamingbolt.com/far...one-vs-pc-ps3-vs-xbox-360

• bram1984
Werkt volgens mij alleen als je alle outposts reset. Wel bijzonder dat je vrijwel geen een outpost undetected hebt gehaald. Ik haalde dit zonder er überhaupt rekening mee te houden.

• bram1984
quote:
SAiN ONeZ schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:35:
Nope, maar hierdoor kan ik wel me olifanten laten beschilderen!! :p
Ik heb geen PSN, maar nadat ik een uplay account had aangemaakt kon ik zo coop games spelen met random figures, me vriendenlijst binnen de game is leeg, me vermoeden is dat die aan PSN is gelinkt, maar die heb ik nog geen, of kan ik toch met vrienden co-oppen zonder PSN?
Vergeet die robocop gun niet. ;)
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Formule 1

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True