Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• WeeDzi
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 20-07 01:34
je moet de LEDjes niet plat vijlen daar wordt het niet beter van. Je moet ze gaan schuren ( opruwen eigenlijk meer) met wat fijn schuurpapier of een 3m pad, dan gaan ze diffuus licht uitzenden. Dan heb je geen last meer van de richting en ziet de camera een mooi bolletje :)

ik heb dit een jaar of 5 ofzo geprobeerd toen de software etc nog niet zo ver was. ik wil het nu eigenlijk wel weer es proberen. kwma dit topic toevallig tegen en gelijk begint het weer te kriebelen :P

WeeDzi wijzigde deze reactie 23-09-2015 21:15 (18%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• K-Jay
  • Registratie: augustus 2001
  • Nu online

K-Jay

Klaas Jan

Afgelopen vakantie eindelijk de tijd gevonden om een IR-clip te maken! De making-of heb ik beschreven op mijn tweakblog :)

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

• Loki.Nya
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 22-07 14:14
Sinds ik flink bezig ben met Elite:Dangerous ook maar eens een petje gemaakt met IR leds en gebruik daarbij de PS3 eye.. filter er uit gehaald en vervangen door een stukje van een floppy. Het werkte beter dan ik had verwacht!
De software was even uitzoeken.. Freetrack loopt steeds vast en als het werkt geeft het weer problemen met Elite. De software van Trackhat Opentrack doet het prima in Elite.
Hier het resultaat.

Dit is met een lamp op het bureau en de luxaflex open op een zonnige middag.

Deze onderdelen heb ik bij Conrad gekocht.
Osram Components SFH 485 P IR-emitter 880 nm 40 ° 5 mm Radiaal bedraad
Metaalfilmweerstand 30 Ω Axiaal bedraad 0207 0.25 W Royalohm MF0W4FF300JA20
Goobay 12443 Batterijhouder 2 AA met schakelaar
Schakeldraad Yv 1 x 0.20 mm²

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 20:22

MsG

Forumzwerver

Topicstarter
Vandaag weer een printje gemaakt:

Ben benieuwd of dit een beetje een goed clipje gaat worden. Mijn vorige clip bungelde teveel waardoor ik altijd de pet gebruik in de praktijk.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• partyman
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 16-04-2017
Hehe die foto's komen mij erg bekend voor van marktplaats ;p maar thxs dat je dit topic onder mijn aandacht hebt gebracht. Gaat goed van pas komen!
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 AMD

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True