Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Pc overgezet naar nieuwe kast, nu doet bijna niets het

Pagina: 1
Acties:

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-11 10:52
Ik heb mijn huidige pc overgezet naar een nieuwe kast. De oude kast had problemen met de aan uit knop waardoor hij constant in een aan uit loop kwam.

Ik had nog een weinig gebruikte kast liggen, dus ik heb alle onderdelen overgezet naar de nieuwe kast.
Nu hij overgezet is lijkt het alsof de meeste onderdelen geen stroom meer krijgen. Hij gaat alleen nog aan en daarmee is alles gezegd. Ik heb geen beeld en alle onderdelen zoals muis toetsenbord krijgen geen stroom. Ook het lampje van de internet kabel achterin brand niet. Bij het opstarten laad hij ook niet door, dus de hdd begint niet met ratelen. Het enige wat stroom krijgt lijken de fans, mobo en cpu te zijn.

Wat kan mijn probleem zijn? Ik heb de hoofdstroom kabels gecontroleerd en deze zijn goed en stevig aangesloten. Alle problemen zijn dus begonnen na het overzetten lijkt het.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ga de onderdelen eens testen. Wie weet is je voeding niet meer goed, of is je moederbord stuk.

Neem Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens door om je daarbij te helpen

• badluckboy
Wat ik er uit heb kunnen halen is dat mijn psu iig wel werkt. Hij gaat iig aan en de fans blijven stroom krijgen

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-11 17:52

NoFearCreations

3DPrint the world!

Toevallig moederbord spacer verkeerd zitten, waardoor je sluiting hebt gehad?

---RAWE CEEK!!!---

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

badluckboy schreef op zondag 09 november 2014 @ 15:47:
Wat ik er uit heb kunnen halen is dat mijn psu iig wel werkt. Hij gaat iig aan en de fans blijven stroom krijgen
Dat wil niet betekenen dat je PSU werkt. Fans gaan draaien bij al een paar volt, ledjes hebben ook niet veel nodig, maar dan nog kan je 12V lijn veel te zwak zijn om je PC aan te krijgen.

• badluckboy
Ok ik heb het probleem verholpen, was iets vergeten aan te sluiten op mobo. Sorry

Maarrr

Het eerste probleem is weer terug, dus het probleem van de oude kast waardoor hij constant aant rebooten is. Iemand een idee waar dat aan kan liggen?
Binnen een minuut reboot hij ongeveer 5-10 keer en hij gaat maar door totdat ik de stroom er van afhaal

[ Voor 17% gewijzigd door badluckboy op 09-11-2014 16:32 ]

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Klinkt als bijvoorbeeld een half dode voeding, of mobo.

People as things, that’s where it starts.

Pagina: 1