PCIe x1 geluidskaart vergelijkbaar met Creative SB Audigy 4

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PDZ
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-05 11:35

PDZ

📍Damwâld

Topicstarter
Ik zoek een?
PCIe x1 geluidskaart vergelijkbaar met Creative SB Audigy 4

Wat is je budget?
Zo weinig mogelijk

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Creative

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
i.c.m met pricewatch: Asus Z87-PRO of pricewatch: Gigabyte G1.Sniper B5, graag hoor ik of het het geld waard is bij een van beiden

Ik heb even gekeken, en is dit misschien wat? pricewatch: Creative Sound Blaster Audigy Audigy Rx

[ Voor 46% gewijzigd door PDZ op 07-10-2014 17:24 ]

De tiid hâldt gjin skoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-12-2024

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Als je geluidskaarten gaat vergelijken is het soms belangrijk te weten wat je precies aan functies nodig hebt.
Op het eerste gezicht lijkt de door jouw gevonden kaart een goeie vervanger inderdaad gezien het aantal in/uitgangen maar zeker weten doen we het nu niet omdat we verder niets weten over jouw gebruik.

Misschien dat je het verzoek om details van Prutser001 niet helemaal begreep, maar het is niet wenselijk om dan maar meteen een persoonlijke aanval in te zetten. (Dat is wat Barry bedoelde).
Het is niet dat we je niet willen helpen hoor maar jezelf een beetje geduldiger opstellen kan geen kwaad. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:47

br00ky

Moderator Harde Waren
Modbreak:Goed, even wat "nuttige" reacties weggehaald. Doe jezelf een lol en doe de volgende keer alleen een reactie/topicreport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PDZ
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-05 11:35

PDZ

📍Damwâld

Topicstarter
Het is hier een beetje opgeruimd zie ik, ik heb een geluidskaart nodig die dezelfde kwaliteit of beter geluid heeft dan de Creative SB Audigy 4. De uitgangen maken me niet zoveel uit als er maar een groene en een roze bij zit ;). Eventueel sta ik ook open voor andere merken maar de voorkeur gaat in eerste instantie naar Creative omdat ik daar goeie ervaringen mee heb.

[ Voor 23% gewijzigd door PDZ op 07-10-2014 23:58 ]

De tiid hâldt gjin skoft.