• avec_style
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 27-11 10:47
Ik heb de game al lang niet meer gespeeld, maar ik kan mij herinneren dat niet alle Androids kwaadaardig zijn. Op een gegeven moment zijn ze wel allemaal kwaadaardig.

Ik vond dit soms ook frustrerend. Ik dacht dat de kleur van hun ogen aangaf of ze kwaadaardig waren maar weet dat niet meer zeker.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: januari 2007
  • Niet online
Wat betreft de eerste keer dat je de transit gebruikt:

spoiler:
Als je voor het eerst die grote ruimte binnenloopt dan wordt er idd op je geschoten. Gewoon de ruimte weer verlaten en de deur locken. Daarna kun je hurkend naar binnen. Je kunt die mensen gewoon 1 voor 1 uitschakelen, stealth is inderdaad het beste, want je hebt nog geen pistool op dat punt. Als je de rechter trap naar boven neemt kom je op een kantine uit. Daar heb je ergens een rewire computertje hangen waarmee je de ventilatie kunt uitschakelen waardoor er fog ontstaat. Volgens mij kun je met dat ding ook een ventilatieschacht openen net boven de lift, maar dat weet ik niet meer zeker. Ook kun je gewoon ergens een flare naar toe gooien om afleiding te creëren. Of een rookbom, noisemaker etc.

Je kunt personen van achter neerhalen met die moersleutel en daarna het pisool pakken. Nooit zomaar schieten, want dan lok je de alien direct naar je toe. Enkel als het niet anders kan en na je schietpartij direct onder een tafel duiken of een kastje in oid.

Het is idd vrij open wereld in de zin dat je kunt lopen waar je wilt, maar er zijn volgens mij nooit side-missions dus veel nut heeft het niet echt. Over het algemeen geldt trouwens: alles wat beweegt is vijandelijk >:) Zo zien anderen jou ook.

Aan het typen...

• Ramon
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 22:43
Gekke Jantje schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 20:10:
Ik ben ook maar weer eens begonnen met Alien Isolation op maximaal hard want een map is wel fijn als je alle logs en ID tags terug wil vinden. Ik kwam bij de Engineering nog een deur code tegen en een bord maar ik weet niet voor welke deur de code is, iemand hier enig idee. Het gaat om code 1979, ook hier te zien op een YouTube filmpje?

[YouTube: Alien Isolation - Mission 17 w/ Backtracking Cleanup - Archive Logs, ID Tags & Nostromos Logs]

Ik heb in ieder geval alle achrive logs al binnen, nu nog enkele ID tags en nog 1 Nostromo log.

Ik heb ook de code van Mike Tanaka gevonden op het internet. Ik vraag me echter af of dat een echt persoon is of uit Alien Isolation?
Easter egg? IMDB: Alien (1979)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee