Acties:
  • 0Henk 'm!

• MarikHawk
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-03 14:34
Beste Tweakers!

Enige tijd geleden heb ik op een ongelovelijk mooie avond na de voetbal wedstrijd een ongelukje gehad met mijn G2.
Deze viel zo'n 45 cm naar beneden van een bank af zonder hoesje, BOTS barst in het scherm. Het leek opzich niet erg veel bijzonders en keek er niet naar om.

Hoewel de volgende ochtend, deed mijn gehele touch scherm het niet meer.
En och wat voelde ik me kut. Nouja op naar een zaakie om hem te laten maken dacht ik.
Ja hoor hier in zwolle bij de You Mobile laten maken 180 euri ervoor neer getikt en het scherm deed het weer!

Thuis kwam ik er alleen achter dat mijn Knock on function opeens niet meer functioneerde.
Vreemd genoeg deed de knock off functie het wel...
Ik stond voor een raadsel.. ik heb wat rond gezocht op internet maar ik kan nergens iets vinden waar dit aan kan liggen.

Ook wat best bijzonder is dat zo heel af en toe als ik op de unlock toets druk om het scherm aan te zetten. Het scherm opeens weer op stand-by schiet na een halve seconde dit doet hij vaak minuten lang achter elkaar als hij er eenmaal mee begint.

De winkel daar in tegen beweerd dat het niet iets is wat zij hebben veroorzaakt met hun reparatie en dat het dus bijna aan het moederbord zou liggen.
Ze hebben verschillende schermen geprobeerd en elke geeft dezelfde fout volgens wat zij ondervinden.

Nu heb ik bij een aantal andere bedrijven ook de vraag gesteld en zij beweren dat het kan liggen aan het scherm wat zij hebben gebruikt, dat dit geen legitiem LG scherm is.

Nu mijn vraag aan jullie hebben jullie ervaring met dit soort problemen of iets dergelijks?
Weet je hoe het kan zijn ontstaan etc.

Thanks alvast!!!

Misha 8)

--------------
UPDATE:

Na mijn bewondering kwam ik erachter dat er wonderbaarlijk genoeg opeens een randje onder de volume down knop zit van de behuizing van de telefoon.
Dit zou erop kunnen wijzen dat hij gewoon niet goed in elkaar is gezet waardoor de functies niet meer werken?
Ik ben erachter gekomen dat als mijn scherm zichzelf constant op stand-by zet dat ik als ik het randje terug duw zodat deze plat is dat mijn telefoon dan wel normaal unlocked.
Kan dit ook de knock on functie belemmeren?

Iemand enig idee?

Bvd.

Misha ;)

-----------------------------------

[Voor 43% gewijzigd door MarikHawk op 01-08-2014 17:17. Reden: Update]

• MarikHawk
wimmme schreef op maandag 07 juli 2014 @ 21:13:
[...]

Heb je geprobeerd met update touch firmware ?

In de dialer (bel-toetsenbord)
3845#*802#
-> settings -> update touch firmware
Wimme,

Ik heb de update touch firmware geprobeerd, maar nadat ik erop drukte gebeurde er verder niets?|
Niets in de trant van voortgangs balkje van de update dat soort dingen. Het scherm blijft gewoon in het menu en reageerd eventjes niet. Daarna weer wel.
Sorry voor de extreem late reactie maar ik ben een tijd op vakantie geweest hierdoor was ik niet in staat om te reageren.

• MarikHawk
Erg behulpzame comment sirius, goed om te weten dat het inderdaad na de reparatie kan gebeuren.
Nu werkte het bij mij niet. Maar dit kan dus komen door het randje wat ik onder mijn volume down knopje voel. Ik ga binnenkort weer even langs de zaak om te kijken wat zij er van zeggen.

• MarikHawk
Het bedrijf waar ik hem heb laten repareren hebben hierover niets gezegd van te voren dus ik was verrast. Neemt.niet weg dat mijn telefoon nog steeds zo af en toe op stand by gaat uitzichzelf zoals ook in de eerste post gemeld.

• MarikHawk
Ja er zit een 3 maand garantie op deze reparatie.

• MarikHawk
Ik heb contact gehad met het bedrijf, en ze hebben het probleem gevonden.
Ze hadden hem inderdaad verkeerd in elkaar gezet en hierdoor vielen de functies van het knock on-off en de standby tegen.
(Het uit zichzelf op stand by gaan etc.)

Ze hebben hem gefixt en alles werkt weer naar behoren.
Het was even kloten maar uiteindelijk tot een goed einde gekomen met de winkel!

• MarikHawk
Ik.neem het terug. Ik kom er nu achter dat mijn speakers niet meer werken. Nu doen mijn alarmen het niet meer en kan ik geen muziek afspelen... zodra ik maandag 11 aug thuis ben ga ik direct bij de winkel langs.

[Voor 69% gewijzigd door MarikHawk op 03-08-2014 01:48]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee