Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Logitech Z506 achterste speakers werken niet goed.

Pagina: 1
Acties:

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-11 15:12
Ik heb al een tijdje een Logitech Z506 setje.
Mijn eerste is 2 maanden geleden kapot gegaan en via 4Launch een nieuwe gekregen. Maar nu doen de speakers raar. Bij de vorige set was het soms ook.

Als je 5.1 wil afspelen dan was er via de achterste 2 speakers gewoon geluid uit te krijgen. Als je hem dan op 4.0 zet doen de achterste het ineens wel. Alle kabels zitten er goed in. Alle instellingen staan gewoon op 5.1. Weten jullie wat er aan de hand kan zijn?

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-10 10:01

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Misschien dat ik nu iets heel raars zeg, maar een goede 5.1 set laat alleen maar geluiden via de achterste speaker horen als het ook daadwerkelijk een 5.1 audio stream is.

Vaak zijn er wel modi in te schakelen om bijv. stereo over alle boxen heen te gooien (zoal die 4.0 modi misschien wel), maar standaard zetten veel 5.1 speakers de achterste boxen pas in wanneer het daadwerkelijk om surround gaat.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-11 15:12
JunkieXP schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 17:37:
Misschien dat ik nu iets heel raars zeg, maar een goede 5.1 set laat alleen maar geluiden via de achterste speaker horen als het ook daadwerkelijk een 5.1 audio stream is.

Vaak zijn er wel modi in te schakelen om bijv. stereo over alle boxen heen te gooien (zoal die 4.0 modi misschien wel), maar standaard zetten veel 5.1 speakers de achterste boxen pas in wanneer het daadwerkelijk om surround gaat.
Als ik een geluid test doe, die uit elke speaker een testgeluid laat gaan, dan hoor je ook niks bij 5.1 door de achterste 2. Alleen dus bij 4.0