Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Probleem HP all in one 8500 printer

Pagina: 1
Acties:

• 51bert
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-11 19:46
Mijn hp8500 all in one printer is ca 2,5 jaar oud.
3 maanden geleden kreeg ik problemen met printen van blauw en rood. O.a. contacten schoongemaakt. Printer bleef daarna proberen uit te lijnen en printkoppen te reinigen.
Na dagen klojen was de inkt op. Alle cartridges en de blauw/rood printkop vervangen (rib uit het lijf).
Daarna alles weer paletti.
Nu na vakantie (printer 3 weken niet gebruikt, vorige keer was "toevallig" ook na een tijdje niet printen) weer problemen, nu met geel en rood (dus 2 printkoppen). Na reinigen van de contacten begint het gelazer opnieuw. Na elke (slechte) print probeert de printer uit te lijnen en gaat weer koppen reinigen. De inkt "vliegt er doorheen". Ik ga er langzamerhand geel en rood van worden ;(
Heeft iemand een oplossing of een goede tip hiervoor?

Verwijderd

Andere printer kopen

• 51bert
Was ik al van plan, maar hoop nog een beetje op 'n tip voor de hp.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Doet mij wel een beetje denken aan wat ik laatst had met mijn hp 5220. Die begon ineens als een malle strepen te trekken, zowel bij kleur als zwart-wit. Na het nodige geklooi met reinigen, uitlijnen en weet ik wat allemaal nog meer gaf hij aan dat de inkt bijna op was. Gegokt dat de printer het nog wel zou doen dus maar gewoon nieuwe besteld en er in gezet. Daarna deed hij het weer zonder problemen. Sindsdien heb ik er geen last meer van gehad.
Heb je al contact gezocht met HP om te vragen wat zij er van vinden?

Desktop | Server | Laptop

• 51bert
Ik heb gezocht naar een mailadres maar niet gevonden. Bij de online chat staat het typenummer niet bij en dan kom je niet verder.
Via telefonisch contact ben ik bang in een doolhof van doorkiesnummers terecht te komen. Maar misschien toch maar eens proberen.