Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Controller voor HTPC display

Pagina: 1
Acties:

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-11 20:52
Hallo!

Ik wil binnenkort een HTPC'tje bouwen, en ik zat te kijken naar wat gepaste kasten. Ik kwam in de pricewatch ook een aantal leuke kastjes tegen met een klein display erin, zoals de pricewatch: Origen AE M10 (Zwart), of pricewatch: Chieftec Hi-Fi HM-03SL. Ik vroeg me af wat er nou eigenlijk op zo'n display wordt weergegeven. Kan iemand mij vertellen hoe zo'n display werkt, wat het weergeeft en hoe de installatie ervan verloopt? Heeft het bijvoorbeeld een plugin voor een muziekspeler? Google geeft me helaas heel weinig informatie omtrent dit ontwerp.

[ Voor 4% gewijzigd door naarden 4ever op 18-05-2014 01:54 ]

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:56
Hoi, ik zou je titel eventjes aanpassen naar 'display controller' - ik dacht dat het een remote control achtig device zou zijn (adhv titel). Helaas kan ik je niet vertellen wat hij zou displayen. Als je XBMC gaat draaien, kun je misschien een add-on downloaden die dat soort informatie weergeeft. Geen idee of die add-on daarwerkelijk bestaat, maar goed. Dat soort add-ons zijn dan wel goed te programmeren :)

Ook in Windows heb je een hoop controller software - die zijn volledig te customizen lijkt me

you had me at EHLO

• Achilles
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-11 16:54

Achilles

Koning van de Myrmidonen

Hey Joppe,
Long time no see

Van de origen weet ik dat dit het scherm en dit de driver is. Echter zoals je kunt zien is het sinds 2011 niet echt geupdate. Via de productsite van soundgraph kun je ook zien wat kan.
Ik heb m zelf uiteindelijk niet genomen dus heb geen gebruikerservaring

[ Voor 46% gewijzigd door Achilles op 18-05-2014 04:39 ]

| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |