Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bobbok
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 19-05-2014
beste mensen,

Ben bezig met samenstellen van mijn eerste PC.
Ik heb een aantal componenten samen uitgezocht voor het bouwen van mijn eerste werkcentrum.,
Op de Pc wil ik programma's gaan gebruiken als adobe(primaire, photoshop, after effects. )etc
Het systeem wil ik gaan aansluiten op twee 24 inch HD monitoren. en later nog een TV
Ik heb nu gekozen voor 2 keer 8 GB RAM maar kan deze nog uitbreiden naar 32 GB

Zouden jullie mij eventueel nog advies kunnen geven over de gekozen onderdelen of alternatieven.

even een lijstje van de onderdelen:

Seagate 1TB SATA HDD
Sharkoon T9 Value
Crucial Ballistix Sport 16 GB DDR3
Kingston Technology SSDNow V300 120GB
Corsair CX600M
Intel i7-4770
Asus H87M-E
Asus GTX660-DC2OCPH-2GD5

De vraag is ook kan het goedkoper met dezelfde prestaties.

alvast bedankt voor jullie tijd :9
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee