[PHP] Provincie en plaats in breadcrumb?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hylke94
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-07 18:59
Goedemorgen!

Even snel een vraagje tussendoor. Ik ben een nieuwe vergelijkingsmodule aan het bouwen. In deze module zijn er filteropties beschikbaar op provincie en plaats. Nou heb ik het zo gemaakt dat je de provincie niet perse in de url hoeft mee te geven. Werkt allemaal prima. Op de frontend geeft hij aan gat het filter "region" en "city" is gekozen. Nou staat er bovenaan ook een breadcrumb. Hier komt ook de provincie in te staan. Maar hoe gaat Google hier mee om (seo)? Vind Google het leuk om een extra "variabele" in de breadcrumb te zien ten opzichte van de url? Voor de rest is het namelijk allemaal hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:14

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 11:07

TheNephilim

Wtfuzzle

Je moet niet zozeer bedenken of Google dat leuk vind, maar of dat bepaalde woord voor jou wat opleverd, als zoekwoord. Het kan (volgens mij) geen kwaad om de provincie erin te zetten, maar heeft A; je bezoeker er wat aan? Of B Google wat aan het zoekwoord omdat je gevonden wil worden op basis van de provincie als zoekwoord.

Als één van beide Ja is, zou je hem kunnen laten staan. Zeker als de bezoeker er wat aan heeft!