Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

asus t300t screen/ waar halen jullie replacement onderdelen?

Pagina: 1
Acties:

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:02
Ik vraag mij af waar je betrouwbaar en betaalbaar vervangende onderdelen kan bestellen voor je tablet of gsm?
Mijn asus t300t is bijvoorbeeld kapot gevallen (zoontje laten vallen, verzekering dekt niet de schade) en wil graag zelf het scherm vervangen. Ik zie echter prijzen variërend van 30 tot 100 euro en allerlei schreeuwende schimmige websites voorbij komen.

Gaat om dit schermtype 5158N FPC-1

[ Voor 4% gewijzigd door Cobb op 14-04-2014 18:52 ]

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-11 16:21
Bij de express van Ali :) prima ervaringen mee. Duurt wel weekje of 3 voordat het binnen is.

• Baggeraar
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:52

Baggeraar

Wat een gebagger..

Gewoon via eBay. meestal heb je niet zoveel keus namelijk qua shops aan een goede prijs binnen europa.
soms kan je het ook op replacedirect/twindis vinden, maar weinig kans voor tablets denk ik.

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:02
Ik heb al rond gekeken, wordt een dure grap. Dat scherm is aardig aan de prijs. Een knockoff uit Hongkong zou nog kunnen maar dan reken ik ook weer op 30 euro inklarings/btw kosten...

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.