On a midnight patrol through the kingdom of the wicked
Listen, here's the thing. If you can't spot the sucker in the first half hour at the table, then you ARE the sucker.
Lees de klein lettertjes maarmichealmcdermot schreef op zondag 08 maart 2015 @ 00:13:
http://m.groupon.nl/deals/dealbank_nl_nl/drinkzz-nl/57736584
Betwijfel of het interessant is....
iets van een minimumorderbedrag van 75 euro exclusief verzendingskosten
Hangt er vanaf. Heb voor €47 voor €77 aan wijn uit hun aanbiedingen besteld, dus toch ~40% korting op al erg scherpe prijzen. Geen 6 flessen voor €4, maar als je van echt goede wijn houdt is dit een erg goede aanbieding!bottom line schreef op zondag 08 maart 2015 @ 23:06:
[...]
Lees de klein lettertjes maardan zal je wel zien dat dit niet interessant is.
iets van een minimumorderbedrag van 75 euro exclusief verzendingskosten
1x Bajancas Tinto Reserva
1x Negru de Purcari
2x Rara Neagra Collection Purcari
Allemaal aanraders!
_██_
(ಠ_ృ)
[ Voor 4% gewijzigd door ooglenz1 op 12-03-2015 18:37 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
Nu is 3.65 niet duur voor de Bodegas Capina (90 Parker punten), maar voor 2.82 wordt het pas echt genieten!
Welke code gebruik je dan? Bij code LNToh1ry geeft hij aan -- Deze code kan niet meer gebruikt worden. --Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 12:13:
20,- korting op lentewijnen bij Wijnvoordeel is mooi, maar de gratis verzending is mij nog niet gelukt (Google, witte wijn add lijkt niet meer te werken)
Nu is 3.65 niet duur voor de Bodegas Capina (90 Parker punten), maar voor 2.82 wordt het pas echt genieten!
Code erbij misschien?Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 12:13:
20,- korting op lentewijnen bij Wijnvoordeel is mooi, maar de gratis verzending is mij nog niet gelukt (Google, witte wijn add lijkt niet meer te werken)
https://www.wijnvoordeel....LmK3evLyb8CFWXLtAodMH0AYQ
Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 12:13:
[ Voor 4% gewijzigd door setanie op 18-03-2015 12:55 ]
[ Voor 84% gewijzigd door gambieter op 18-03-2015 14:59 ]
Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 09:02:
"Gelukskorting" bij de Wijnbeurs ontvangen van... houd je vast: 5 Euro
2NpGPa
jthuijs schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 15:43:
Ik heb een code voor 20 euro lentevoordeel bijn wijnvoordeel.nl in de aanbieding, volgens mij maar eenmalig.
Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Via de mail van wijnvoordeel.nlroberto77 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 17:35:
Waar Vorden die lentevoordeel coupons verstrekt?
[ Voor 12% gewijzigd door robjumelet op 18-03-2015 19:44 ]
Me vriedin heeft hem vanochtend wel gehad. Ik heb zelf op beide mailadressen niets gekregen. Vast al teveel geprofiteerd
Is er nog een google link actief voor gratis verzendkosten? Of zijn deze inmiddels allemaal uit de lucht?
Thanks! Voor 22,39 de Montebello (via ideal betalen).robjumelet schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 19:37:
Actiecode voor €20 korting (min. 6 flessen) bij Wijnbeurs.nl.De kortingscode is geldig t/m 31 maart 2015.
Members only:waarschijnlijk enkel op de "paas"-wijnen. Als iemand een leuke combi weet ?
https://www.wijnbeurs.nl/...-Puglia-Italie::4012.html
Verwijderd
maar die lijken nu niet meer te werken; helaas.....
Code voor € 20,- lentevoordeel via wijnvoordeel is: LNT6bt8q. Zag'm al gepost worden, maar voor de zekerheid...
Ik krijg de melding dat deze code niet meer gebruikt kan worden helaas :-/Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 07:26:
Code voor € 20,- lentevoordeel via wijnvoordeel is: LNT6bt8q. Zag'm al gepost worden, maar voor de zekerheid...
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 07:26:
Heeft iemand nog een link voor gratis verzending via wijnvoordeel.nl?Of mag ik daar niet naar vragen? Voorheen gebruikte ik http://www.wijnvoordeel.nl/calleprincipal-buitenkans of https://www.wijnvoordeel....LmK3evLyb8CFWXLtAodMH0AYQ
maar die lijken nu niet meer te werken; helaas.....![]()
![]()
[ Voor 13% gewijzigd door setanie op 19-03-2015 13:55 ]
Niet echt alles, helaas... Gratis verzenden links werken niet zoals hiervoor besproken, maar zelfs zoeken via incognito op bijvoorbeeld "port wijn" levert een link op met de tekst: "De beste Port (Voordeel) - Alle Port: nu gratis thuisbezorgd" echter, ze rekenen vrolijk 5.95 euro bezorg kosten.setanie schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 12:43:
Ja helaas houd wijnvoordeel nu alles in de gaten.

Eens kijken hoe lang het duurt voordat dit is opgelost, hopelijk door gratis verzending te herstellen!
Intel 14600KF@5,0Ghz | RTX4080 | 32Gb DDR5@6000Mhz
Verwijderd
KPAVND3: gratis verzending bij 1 doos (beetje matig).
KPAVND4: bij 2 dozen gratis delicatessen.
KPAVND5: bij 4 dozen een doos Goldish Blanc cadeau.
Ik kon net nog een paar goedkope wijnen vinden voor 3,99.
Verwijderd
Het zijn zware tijden bij WV!
https://www.wijnbeurs.be/italie
in combinatie met de kraskorting interessante prijs, maar geen idee of daar goeie wijnen tussen staan
Die uit Moldavië en Portugal ga ik ook eens proberen, tenminste wijnhuizen die overal bekend zijn. Kreeg alleen die 5,95 verzendkosten niet weg, ook als ik boven de 50 euro uitkwam (zou dan gratis verzenden zijn alleen in combinatie met Groupon waarschijnlijk niet dus). Neem aan dat je dus 53 euro kwijt was?stanhope_nl schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:15:
[...]
Hangt er vanaf. Heb voor €47 voor €77 aan wijn uit hun aanbiedingen besteld, dus toch ~40% korting op al erg scherpe prijzen. Geen 6 flessen voor €4, maar als je van echt goede wijn houdt is dit een erg goede aanbieding!
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 18:46:
Lente codes zijn uniek en de gratis bezorging via de bekende links, werkt niet met aanbiedingen.
Het zijn zware tijden bij WV!
Ging er bij mij af tijdens het afrekenen, misschien hebben ze dat inmiddels aangepastbays schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:45:
[...]
Die uit Moldavië en Portugal ga ik ook eens proberen, tenminste wijnhuizen die overal bekend zijn. Kreeg alleen die 5,95 verzendkosten niet weg, ook als ik boven de 50 euro uitkwam (zou dan gratis verzenden zijn alleen in combinatie met Groupon waarschijnlijk niet dus). Neem aan dat je dus 53 euro kwijt was?
Lijkt er wel op. Moet zeggen dat het vandaag heel netjes binnen een dag op de afgesproken tijd is afgeleverd met een persoonlijke noot en een overzicht van de achtergronden van de wijnen. De wijnen zijn wat duurder maar kwalitatief met gemiddelde scores boven de 4 op Vivino heb ik er zeker wel € 8,80 per fles voor over. Heb dezelfde als jij besteld, de Branco alleen vervangen voor meer Purcari Negru. Dank voor de tip.stanhope_nl schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 19:31:
[...]
Ging er bij mij af tijdens het afrekenen, misschien hebben ze dat inmiddels aangepast
Verwijderd
Top! Des te meer daar de Quintus Indomita Chardonnay in de aanbieding is. Zes flessen thuis voor € 21 is echt een prima deal!Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 10:47:
De gratis verzenden link voor wijnvoordeel werkt weer. En via de link www.wijnvoordeel.nl/lente kan je een aantal wijnen uitzoeken waarmee je met de code: lente ook nog 20 euro korting krijgt.
Stam + t
De prijs is (nu) prima ja. De "normale" prijs van deze wijn gaat echter, imho, nergens over. Slobberwijntjeorejas schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 11:11:
Top! Des te meer daar de Quintus Indomita Chardonnay in de aanbieding is. Zes flessen thuis voor € 21 is echt een prima deal!
Nickname does not reflect reality
Dat bestrijd ik geenzinsBrad Pitt schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 11:28:
[...]
De prijs is (nu) prima ja. De "normale" prijs van deze wijn gaat echter, imho, nergens over. Slobberwijntje
Stam + t
Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 10:47:
De gratis verzenden link voor wijnvoordeel werkt weer. En via de link www.wijnvoordeel.nl/lente kan je een aantal wijnen uitzoeken waarmee je met de code: lente ook nog 20 euro korting krijgt.
idem voor www.wijnvoordeel.be/lente ... 't zijn wel iets andere aanbiedingen, weet niet of er aanraders tussen staanVerwijderd schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 10:47:
Vrienden,buren,familie... Succes!Syl72 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 20:14:
Met de code lente lukt het idd om een doos te bestellen. Helemaal blij weer hier. Een tweede doos niet meer. Weten jullie hoe ze dit verwerken? Gaat het om straatadres of e-mailadres? Ik vermoed straatadres, maar weet dit niet zeker... Maw hoe creatief moet ik zijn voor meer dozen? 😄
Syl72 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 20:14:
Met de code lente lukt het idd om een doos te bestellen. Helemaal blij weer hier. Een tweede doos niet meer. Weten jullie hoe ze dit verwerken? Gaat het om straatadres of e-mailadres? Ik vermoed straatadres, maar weet dit niet zeker... Maw hoe creatief moet ik zijn voor meer dozen? 😄
[ Voor 5% gewijzigd door jooproo op 26-03-2015 23:57 ]
Hou zelf van een wat steviger wijn.
Kan iemand mij adviseren?
Als je even wacht vertel ik je mijn mening over de D.FuasCrazyBorr schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 00:05:
Ik twijfel tussen de Pierre Baptiste Reserve Pays d'Oc IGP Syrah-Grenache en de D.Fuas Vinho Regional Terras do Dao Reserva.
Hou zelf van een wat steviger wijn.
Kan iemand mij adviseren?
Pierre Baptiste viel me erg tegen. Gewoon goedkope bocht. Koop ik nooit meer. Maar volgens mij is de keuze makkelijk, want de PB is inmiddels uitverkocht...
Uit een heldere opzet met begrijpelijke algoritmes volgt logischerwijs een correct programma. Testen daarentegen kan enkel gebruikt worden om fouten aan te tonen.
PB is inderdaad enorme bocht welke ook ik nooit meer koop.Munters schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:00:
[...]
Als je even wacht vertel ik je mijn mening over de D.FuasDe vorige Portugese wijn (Catedral Doa) beviel me erg goed (ik houd ook van stevige wijn), dus ik ben benieuwd.
Pierre Baptiste viel me erg tegen. Gewoon goedkope bocht. Koop ik nooit meer. Maar volgens mij is de keuze makkelijk, want de PB is inmiddels uitverkocht...
De Pierre Baptiste wijnen zijn volgens mij WV huiswijnen, met een fancy Frans-aandoend naampje. Stellen meestal teleur inderdaad.
Laat maar snel iets weten!Munters schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:00:
[...]
Als je even wacht vertel ik je mijn mening over de D.FuasDe vorige Portugese wijn (Catedral Doa) beviel me erg goed (ik houd ook van stevige wijn), dus ik ben benieuwd.
10 euro per doos is wel weer netjes!
Net daarvan de Pink versie aangenomen van meneer post. Mijn ouders vinden het een lekkere dorstlesser
Nickname does not reflect reality
Hier voor dezelfde bestelling ook gratis verzending. Hopelijk annuleren ze hem niet, dat hebben ze vaker gedaan in het verleden, laatste bestelling (met verzending) van rode wijn van 15 euro is wel aangekomen btw.Edman schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 12:17:
[...]
Een minuut nog wel gratis verzendkosten hoor via de .nl link.
heb nu 6 x Goldish Blanc voor €9,94.
Edit: tijdje geleden nog voor €29.95 bij Groupon.
Sodeknetter, wat een feest was het gisteren! Henriët en ik zijn enorm trots dat we de Thuiswinkel Award voor Beste Webwinkel in de categorie Levensmiddelen en Supermarkten hebben gewonnen. Dit willen we graag het hele weekend nog samen met u vieren en daarom worden ook dit weekend alle wijnen gratis thuisbezorgd!
voor be geld een andere link en daar lukt het wel mee.Ik vind de goldish pink redelijk lekker,goldish noir viel wat tegen(te zoet),goldish blanc valt ook wel mee en zeker voor nog geen 10 euro per doosjeunrealbe schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:30:
BE hier, ik krijg die gratis verzending niet werkende met maar 1 doos van de lente promo, iets dat ik over het hoofd zie?
Verwijderd
Die heeft in een Portugees wijnpakket gezeten en heb ik gehad. Lekker, zou de wijn een 4.0 geven op Vivino. Met de 20 euro korting kende er gin beul aan vallen.Munters schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:00:
[...]
"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca
Is helaas geen 'lente' wijn, dus geen 20 euro korting.Yofresh schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 22:25:
[...]
Die heeft in een Portugees wijnpakket gezeten en heb ik gehad. Lekker, zou de wijn een 4.0 geven op Vivino. Met de 20 euro korting kende er gin beul aan vallen.
Wel op de Belgische wijnvoordeel.zessen schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 11:56:
[...]
Is helaas geen 'lente' wijn, dus geen 20 euro korting.
de eigen voorwaarden worden weer eens geschonden... op wijnvoordeel.be werkt hij overigens nog wél
heb zelf de D.Fuas genomen nav de aanbeveling waarvoor dank...
op wijnvoordeel.nl kan je nu maar 1 code tegelijk invoeren daarna stuurt de site je zonder verdere melding naar de home pagina. 10% is aardig maar de grote voordelen bij wijnvoordeel zijn er wel een beetje af. Zonder de kortingen is het qua prijs een wijn site zoals alle anderen...
Eigen voorwaarden geschonden? Wat is er niet duidelijk aan: "Let op: wees snel, de code is slechts geldig t/m 28-03-2015" ?xenne schreef op zondag 29 maart 2015 @ 19:00:
[...]
de eigen voorwaarden worden weer eens geschonden... op wijnvoordeel.be werkt hij overigens nog wél
heb zelf de D.Fuas genomen nav de aanbeveling waarvoor dank...
Ik vond de D.Fuas niet bijzonder trouwens. Gewoon simpel wijntje. Maar voor € 2,66 de fles wel een koopje natuurlijk.
Uit een heldere opzet met begrijpelijke algoritmes volgt logischerwijs een correct programma. Testen daarentegen kan enkel gebruikt worden om fouten aan te tonen.
ah zo ... ik ging er vanuit dat actie op dezelfde dag afliep als in BE, maar blijkbaar andere einddatums zie ik nu ook, 28/03 in NDL & 31/03 in BE... dus mijn excuses ......Munters schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:11:
[...]
Eigen voorwaarden geschonden? Wat is er niet duidelijk aan: "Let op: wees snel, de code is slechts geldig t/m 28-03-2015" ?
Ik vond de D.Fuas niet bijzonder trouwens. Gewoon simpel wijntje. Maar voor € 2,66 de fles wel een koopje natuurlijk.
Be nice, You Assholes :)

Geen korting, geen berichten. (En geen korting, koop ik ze wel per fles bij de Hema o.i.d.).setanie schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 13:23:
Wat een stilte hier, wijnvoordeel geschrokken van alle bestellingen na hun kortingsvoordeel?![]()
Ik kreeg vorige week (precies 8 maanden na mijn eerste bestelling) een bericht van wijnbeurs dat ze blij zijn dat ik alweer precies een jaar lid ben. Ik lees hun aanbevelingen "5 jaar op eikenhout gerijpt" ineens heel anders!
Ze doen de laatste maanden echt enorm belachelijk met hun 'kortingen'. Eerst kreeg je korting op het hele assortiment, dit draaiden ze een paar maanden geleden al terug naar: alleen geldig op wijnen die niet in de aanbieding zijn. En nu krijg je alleen nog maar korting op een kleine selectie wijnen... erg jammer.setanie schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 13:23:
Wat een stilte hier, wijnvoordeel geschrokken van alle bestellingen na hun kortingsvoordeel?![]()
Ik bestel daarom nog maar sporadisch.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Verwijderd

Ja, hier ook een paar dagen terug. Erg amateuristisch ook: wanneer je telefonische verkoop doet, ben je verplicht om de gebelden een mogelijkheid te bieden om zich hiervoor af te melden. Maar nee, gewoon een verkopertje die wat klantjes afbelt en denkt dat die wetgeving niet voor hem geldt.Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 16:21:
Kreeg onlangs een telefoontje van ze met de vraag of ik geintresseerd was in hun ''mega'' aanbieding, Casa Safra van 12 voor 6 euro.. Ik ken wel betere aanbiedingen en heb dus ook bedankt. Zo zullen ze elke veelvuldige besteller wel langs gaan vermoed ik.

http://www.rijksoverheid....voor-telefonische-verkoop
_██_
(ಠ_ృ)
Over hun rioja's gesproken. Veel van gekocht in de bewuste krotingsperiode. Allemaal van het zelfde huis (Ollara), maar verschillende labels. De crianza's vond ik goede prijs/kwaliteitserhouding hebben.
Regelmatig gekocht via de google-advertentie-truc voor 5,99 minus de kortingscodes.
Wat blijkt nu.....Gall en Gall biedt ook een label van Ollara met een standaardprijs van....4,99.
https://www.gall.nl/shop/309818-otonal-rioja-crianza-75cl/
Ga ik maar s proberen.....en dan met de wijnacties van Gall en Gall scoren.....
Gewoon in je winkel om de hoek....stuk makkelijker.....
Geen idee hoe betrouwbaar de reviews zijn op de gall site, maar de drie die er staan zijn positief. Straks maar ff een "test" flesje scoren.djorob schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 23:13:
Wat blijkt nu.....Gall en Gall biedt ook een label van Ollara met een standaardprijs van....4,99.
https://www.gall.nl/shop/309818-otonal-rioja-crianza-75cl/
Nu nog even opzoek naar een extra kortingscode...
On a midnight patrol through the kingdom of the wicked
En?O.Verhuizer schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:44:
[...]
Geen idee hoe betrouwbaar de reviews zijn op de gall site, maar de drie die er staan zijn positief. Straks maar ff een "test" flesje scoren.
Wijn ruikt fruitig, beetje kruidig. Hij is mooi donker met beetje paars aan de randen. De wijn heeft smaak van donker fruit, tonen van hout en vanille. Hij heeft een prettige afdronk, maar mist alleen een zuurtje. Hij is niet al te zwaar en vereist geen pairing met eten wat mij betreft. Voor 4,49 bij de Gall is dit een prima borrel wijn die een allemans vriend zal zijn. Zeker geen miskoop en eigenlijk in de lijn met wat we gewend zijn van huis olarra.
[ Voor 71% gewijzigd door O.Verhuizer op 10-04-2015 21:17 ]
Ik heb ze een mailtje gestuurd dat ik niet gediend ben van deze praktijken. Kreeg binnen 8 uur een reactie met excuses en de garantie dat ik niet meer gebeld zal worden door wijn***.Atomsk schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 22:27:
[...]
Ja, hier ook een paar dagen terug. Erg amateuristisch ook: wanneer je telefonische verkoop doet, ben je verplicht om de gebelden een mogelijkheid te bieden om zich hiervoor af te melden. Maar nee, gewoon een verkopertje die wat klantjes afbelt en denkt dat die wetgeving niet voor hem geldt.![]()
http://www.rijksoverheid....voor-telefonische-verkoop
4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD
[ Voor 64% gewijzigd door gambieter op 17-04-2015 14:48 ]
Zoals je had kunnen lezen in voorgaande posts, worden er nog maar weinig kortingscodes verstrekt door deze web winkels. En als je er al eentje ontvangt, is dit aan (te) veel voorwaarden verbonden, zodat het eigenlijk niet leuk meer is om ze nog te gebruiken (imho).
[ Voor 32% gewijzigd door gambieter op 17-04-2015 14:48 ]
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
"unieke" actiecode: TmNkJL (tot 08-05-2015)
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Wat zijn de overige voorwaarden?Ltvo schreef op zondag 19 april 2015 @ 12:29:
Vanaf 50 euro 25 euro korting met de code: "april25" niet geldig op aanbiedingen en restanten. Iemand die iets leuks heeft gevonden?
2 x 6 flessen in het winkelmandje 61 euro .
Geen restant ertussen en het enige wat ik krijg:
-- Let op! Het minimale orderbedrag bedraagt 50,00 € --
De 25,- promotiecode in deze e-mail is geldig t/m 20-04-2015 op bestellingen vanaf 50 euro en is niet inwisselbaar i.c.m. andere promotiecodes. Niet geldig op laatste dozen/promoties/cadeau categorie.[b][message=44096664,noline]
[...]
Wat zijn de overige voorwaarden?
Gebruik voor uw bestelling vanaf 100 euro de code:
APRIL50 en ontvang 50,- korting
Gebruik voor uw bestelling vanaf 150 euro de code:
APRIL75 en ontvang 75,- korting
Ik snap er niks van, 12 flessen in mijn mandje a 8,99. totaal 107 euro, probeer ik een bon in te wisselen, of APRIL25 of APRIL50, krijg ik minimale order bedrag 50 euro of minimale order bedrag 100 euro.xenne schreef op zondag 19 april 2015 @ 17:58:
[...]
De 25,- promotiecode in deze e-mail is geldig t/m 20-04-2015 op bestellingen vanaf 50 euro en is niet inwisselbaar i.c.m. andere promotiecodes. Niet geldig op laatste dozen/promoties/cadeau categorie.
Gebruik voor uw bestelling vanaf 100 euro de code:
APRIL50 en ontvang 50,- korting
Gebruik voor uw bestelling vanaf 150 euro de code:
APRIL75 en ontvang 75,- korting
...werkt dus niet.
adr opleidingen en meer adr opleidingen
sjolmers schreef op maandag 20 april 2015 @ 10:31:
[...]
Ik snap er niks van, 12 flessen in mijn mandje a 8,99. totaal 107 euro, probeer ik een bon in te wisselen, of APRIL25 of APRIL50, krijg ik minimale order bedrag 50 euro of minimale order bedrag 100 euro.
...werkt dus niet.
Klopt , net ff de link opgevraagd bij de klantenservicesetanie schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:00:
Nee bij mij lukt het ook niet. Was er een link naar een pagina met speciale wijnen hiervoor?![]()
[...]
[ Voor 9% gewijzigd door veryip op 20-04-2015 11:04 ]
Nikon D7000
Eigenlijk dus 25% korting vanaf 100 euro verkeerd begrepen. Vage actie eigenlijk. Staat dat je een voucher krijgt, maar je kan de code nu ook gewoon invullen...Kies nu uw waardebon!
Het regent deze week korting bij Wijnvoordeel. U krijgt van ons namelijk een voucher ter waarde van 25,- cadeau bij besteding vanaf 50 euro! Deze voucher* kunt u inwisselen op ALLE wijnen (m.u.v. aanbiedingen en restanten). Verras u zelf bijvoorbeeld met een heerlijke Italiaanse, Chileense of Spaanse topwijn.
Wissel snel uw code in (*geldig t/m 20-4-2015)
[ Voor 95% gewijzigd door jackaubrey op 20-04-2015 11:44 ]

veryip schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:02:
[...]
Klopt , net ff de link opgevraagd bij de klantenservice, volgens mij is dit de "schoonste" link;
Members only:

Wat willen we WEL in dit topic?
• Kortingscodes voor wijnwebsites
• Aanbiedingen voor wijnwebsites
• Bedankjes als je een kortingscode gebruikt hebt
Wat willen we NIET in dit topic?
• Vragen om kortingscodes
• Het uitdelen van kortingscodes via DM is ook niet de bedoeling
• Discussies en/of shopreviews over de verschillende wijnwebsites
• Simpele vragen die de verkoper ook kan beantwoorden
• Meldingen met wat je besteld hebt
• Slowchat / offtopic-reacties
• Referrals
Inhoudelijke discussie over wijn en smaak mag in Het proeven, drinken, verzamelen en bewaren van wijn.