Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
[ Voor 10% gewijzigd door huntedjohan op 04-04-2014 22:21 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Ondertussen al wat ouder, maar in deze lijn zijn de oude spelen van Impressions Games en later Tilted Mill vergelijkbaar. Wel legers bouwen, maar vooral focus op het bouwen van je stad.Qzar schreef op zondag 06 april 2014 @ 10:48:
Ik denk dat Settlers en Anno het dichtst in de buurt komen met wat jij wilt? Zijn beiden RTS waarbij het citybuilding aspect belangrijker is dan combat.
[ Voor 13% gewijzigd door Hafermaut op 06-04-2014 11:13 . Reden: Wat links erbij gezocht. ]
Dit neemt trouwens niet weg dat AoM en AoE2 awesome zijn
Misschien is Stonehearth iets wat je zoekt. De focus ligt op het bouwen van een dorpje en je moet zien te overleven (voedsel, elementen, bandieten). Kunt gebouwen zelf ontwerpen (met templates) en die worden dan steen voor steen gebouwd.huntedjohan schreef op zondag 06 april 2014 @ 13:10:
zat inderdaad zelf beetje rond te neuzen en kwam settlers tegen wat me nog het meeste aantrok, of misschien age of mythologie, maar ben er nog niet helemaal uit of dat ook in mijn straatje past. denk dat ik eerst maar s ga kijken naar settlers
Het is momenteel in de alpha fase. Dus nog ver van af.
Als je iets settler-achtige wilt proberen dan raadt ik altijd widelands (https://wl.widelands.org//) aan. Het is niet af, maar gratis en iets uitgebreider qua gebouwen dan settlers. Anders dan dat Settlers 2 10Th yr anniversary vond ik altijd erg leukhuntedjohan schreef op zondag 06 april 2014 @ 13:10:
zat inderdaad zelf beetje rond te neuzen en kwam settlers tegen wat me nog het meeste aantrok, of misschien age of mythologie, maar ben er nog niet helemaal uit of dat ook in mijn straatje past. denk dat ik eerst maar s ga kijken naar settlers
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
maar ga widelands zeker in de gaten houden, en stoneheart trouwens ook.